کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تسلیت مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در پی جان باختن زائران گچسارانی

24 بهمن 1396 ساعت 22:27


مسئولان کهگیلویه و بویراحمد طی پیام‌های جداگانه درگذشت جمعی از زائران گچسارنی امام رضا(ع) را تسلیت گفتند.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه واژگونی اتوبوس گچساران _ مشهد و درگذشت ۹ نفر از هم استانیها،این مصیبت را به مردم شریف استان به ویژه مردم عزادار شهرستان گچساران تسلیت گفت.
در پیام علی محمد احمدی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا الله و انا الیه راجعون
حادثه دلخراش و غمناک  واژگونی اتوبوس گچساران_ مشهد در کیلومتر ۷دیهوک به فردوس که باعث جان باختن ۹ زائر حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) و زخمی شدن ۳۶ نفر از هم استانی های عزیزمان شده است، سبب تألم و تأثر شدید گردید.
اینجانب ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ به همه مردم شریف استان و به ویژه مردم داغدار شهرستان گچساران و خانواده های این عزیزان به عرش سفر کرده،از درگاه ایزد منان برای درگذشتگان غفران الهی و برای مجروحان این حادثه بهبودی و سلامتی و برای بازماندگان صبر مسئلت دارم.
رسیدگی فوری به مجروحان ،پیگیری وضعیت حادثه دیده گان، تسریع روند انتقال پیکر جانباختگان و بررسی دقیق علت حادثه در جهت کاهش آلام خانواده های داغدار و تسکین آنان از جمله اقدامات فوری و مهمی است که باید مسولان در اولویت قرار دهند.
علی محمد احمدی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
 
پیام تسلیت نماینده بویراحمد و دنا در پی جان باختن زوار امام رضا(ع)
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّه»
حادثه‌ی تلخ و ناگوار تصادف اتوبوس حامل زائران حضرت امام رضا (ع) که به جان‌باختن و آسیب‌دیدگی جمعی از زوّار هم استانی انجامید، موجب تأثر و تالّم فراوان گردید.
اینجانب به نمایندگی از مردم شریف شهرستان های بویراحمد ودنا ضمن اعلام همدردی و عرض تسلیت به هم استانی های ولایتمدار ، بدینوسیله این مصیبت و حادثه غم انگیز را به خانواده های داغدار و سوگوار آن عزیزان و مردم شریف شهرستان گچساران تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان و رحمت و مغفرت الهی برای درگذشتگان و برای مصدومین این حادثه نیز شفای عاجل مسئلت دارم .
غلام محمد زارعی
نماینده مردم شریف بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی
 
نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
بسم الله الرحمن الرحیم
«انا لله و انا الیه راجعون »
خبر درگذشت و مصدومیت تعدادی از  عاشقان حرم مطهر رضوی عمیقا موجب تالم و تاثر فراوان گردید .
انسانهایی متدینی که به عشق  زیارت حرم علی ابن موسی الرضا (ع) رهسپار مشهد مقدس گردیدند اما بر اثر سانحه تصادف به دیدار معبود شتافتند .
در برابر مشیت الهی سر تعظیم فرود آوریم و تسلیم رضای پروردگار باشیم .
اینجانب ضمن اعلام همدردی با خانواده های مصیبت زده ، بستگان و هم استانیهای عزیزم، ، درگذشت مرحومین حادثه را تسلیت عرض می نمایم .
از خدای سبحان برای آن مرحومان شفاعت حضرت امام رضا (ع) ، مغفرت واسعه الهی ، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مصدومین شفای عاجل مسئلت دارم .
عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
 
نماینده مردم گچساران و باشت طی پیامی درگذشت جمعی از زائران گچسارانی امام رضا(ع) را تسلیت گفت.
به گزارش کبنانیوز،‌ تاجگردون در پیام خود آورده است:
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
خبر غم‌انگیز و اندوهناک درگذشت همشهریان عزیز و پاکباخته ولایت که در حادثه سانحه جاده‌ای جان به جان‌آفرین تسلیم نمودند، بسی تأثرانگیز و جانکاه بود. آنان که عاشقانه به هوای پای‌بوسی علی ابن موسی‌الرضا پر گشوده بودند، گرچه به‌ظاهر نتوانستند خود را در فضای روحانی حرم مطهر آقا امام رضا (ع) معطر نمایند اما بی‌شک در بهشت برین میهمانان عزیز امام هشتم شیعیان هستند.
حادثه بس غم‌انگیز و طاقت سوز است و لذا از آغازین لحظه این اتفاق تلخ، تلاش‌های لازم و هماهنگی با مسئولین محترم فردوس، طبس و بیرجند و مسئول محترم اورژانس کشور و نیز مسئولین علوم پزشکی صورت گرفت اما تقدیر و مشیت الهی چیز دیگری خواست…
بر خود فرض میدانم که با قلبی آکنده از اندوه، این مصیبت بزرگ را به کلیه همشهریان عزیزم و خانواده های معظم داغدار تسلیت عرض نموده و خودم را در غم بزرگ آنان شریک می‌دانم. از خداوند بزرگ علو درجات را برای عزیزان سفرکرده و صبر و اجر برای بازماندگان و صحت و سلامتی برای دیگر عزیزان که در این حادثه مصدوم گردیده‌اند مسئلت ‌دارم.
خادم شما
غلامرضا تاج گردون
 
... سید محمد موحد ...
انالله و انا الیه راجعون
خبر تأسف بار سانحه تصادف مرگبار اتوبوس حامل زائران بارگاه منور رضوی  که منجر به درگذشت و  زخمی شدن شماری  ازهم استانیهای عزیز شد، موجب تأثر فراوان گردید.
این حادثه غم انگیز را به خانواده های داغدار آن عزیزان و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت می گویم. اینجانب ضمن ابراز همدردی با بازماندگان آن عزیزان ؛  رحمت الهی و علو درجات را برای آن مرحومین و شفای عاجل را برای مصدومان مسئلت دارم.
... سید محمد موحد ...
 
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت شماری از هم استانی‌های عزیزمان در اثر واژگونی اتوبوس حامل زائران حرم امام رضا(ع) موجب تالم و تاثر شدید گردید. این ضایعه غم‌انگیز را به همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خصوصا مردم شریف شهرستان گچساران تسلیت عرض می‌کنم. شفای عاجل سایر آسیب دیدگان و شفاعت جان‌باختگان را از درگاه پروردگار به دعا می‌خواهم. امیدوارم دل مغموم بازماندگان را در پناه حضرت باری تسلیت افتد.
محمدعلی وکیلی
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی
 
مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان استانداری
«بسم الله الرحمن الرحیم»
«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ أُولَٰئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَهٌ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ»
ضایعه درگذشت جانسوز تعدادی از بانوان زائر بارگاه قدسی ولی نعمت ایران زمین، ثامن الحجج آقا امام رضا«ع»
راخدمت محبین اهل بیت علیهم السلام ،مردم شریف و شهید پرور استان به ویژه خانواده های محترم جان باختگان این حادثه دلخراش ،تسلیت عرض نموده واز درگاه ایزد منان برای عزیزان ازدست رفته غفران وآمرزش وبرای مصدومین شفای عاجل مسئلت می نمایم .
آذر صفایی نیا
مشاور استاندار ومدیرکل امور بانوان استانداری
 
پیام مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت جان باختن تعدادی از هم استانی ها در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان؛متن پیام هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش استان به شرح زیراست.
بسم الله الرحمن الرحیم
تولد ومرگ هر کدام اتفاقاتی هستند که در چرخه زندگی هر فردی رخ می دهد
خبر غم انگیز و اندوهبار درگذشت همشهریان عزیز وپاکباخته در حادثه سانحه جاده ای که عاشقانه به هوای زیارت حریم رضوی علی ابن موسی الرضا در حرکت بودند،چنان سنگین وجانسوز است که به دشواری به باور می نشیند ودر غم از دست دادن این زائران رضوی به سوگ نشستن صبری عظیم می خواهد.
اینجانب برخود فرض می دانم با قلبی آکنده از اندوه این مصیبت عظیم را به خانواده های داغدار تسلیت عرض نموده واز صمیم قلب برای آن عزیزان به عرش سفر کرده علو درجات وبرای بازماندگان وخانواده سوگوارشان صبر واجر مسئلت نمایم.خداوند روح پاکشان را با سرورشان فاطمه زهرا محشور نماید.
هادی زارع پور
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد
 
*پیام تسلیت فرماندار لنده به خانواده شهید آسوده*
پیام تسلیت فرماندار لنده به خانواده شهید آسودی
در پی درگذشت مادر شهید والا مقام سبزعلی آسودی فرماندار لنده در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت .
متن پیام :
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
باخبر شدیم در بهار فجر انقلاب اسلامی ، مادر شهید والامقام سبزعلی آسودی در جوار رحمت الهی و فرزند بزرگوارش آرام گرفت . بدون شک عزت و افتخار ما ایرانیان مرهون دامان پاک مادرانی است که میوه ی جان خود را اسماعیل وار به قربانگاه هشت سال دفاع مقدس بردند تا ما امروز در آرامش و آسایش باشیم . مادرانی که با صبر زینبی خود ، مسیر رشد و تعالی ایران اسلامی را هموار ساختند .
اینجانب ضایعه درگذشت آن بانوی بزرگوار را محضر خانواده  محترم آن شهید والامقام تسلیت گفته و برای آنمرحومه غفران الهی و برای بازماندگان صبری جمیل آرزو می نمایم .
دارا کریمی نژاد
فرماندار لنده
 
رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یاسوج
بسم رب الشهدا والصدیقین
در واپسین روز بهمن و مقارن با ایام سوگواری شهادت بی بی دو عالم ، حضرت فاطمه زهرا "س" آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یاسوج میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام خواهد بود .
شهدا سرمایه های معنوی کشور و مهمترین جلوه ایمان، آزادگی و فداکاری هستند ؛ ازین رو دفن شهیدان در دانشگاهها یکی از موثرترین راههای ایجاد فضای معنوی و روحانی در مراکز علمی است ؛ بر همین اساس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ماندگاری حماسه هشت سال دفاع مقدس و با هدف پیوند و تقویت روحیه علمی و معنوی دانشجویان، در روز سی ام بهمن ماه ، پیکر پاک یک آلاله سرخ دفاع مقدس در آموزشکده فنی و حرفه ای دختران به خاک سپرده خواهد شد . ضمن دعوت از همه اقشار محترم مردم جهت شرکت در مراسم تدفین فرزند گمنام میهن ، پیشاپیش سپاس و قدردانی خود را از همکاری همه دستگاهها و نهادهای مرتبط ابراز میدارم .
سیده فرزانه آرامش
رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یاسوج
 
 
شهردار دوگنبدان
‍ پیام تسلیت شهرداردوگنبدان درپی فوت ۹نفر از همشهریان گچسارانی درحادثه واژگونی اتوبوس حامل زائرین
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
خبر تأسف بار سانحه تصادف اتوبوس حامل زائرین گچساران به مشهد مقدس، که منجر به پرواز ملکوتی ۹ تن از همشهریان و جراحت جمعی ازاین عزیزان شد موجب تأثر فراوان گردید.اینجانب ضمن ابراز همدردی وآرزوی سلامتی برای مصدومان ، بدینوسیله این حادثه غم انگیزرا به خانواده های داغدار آن عزیزان و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می نمایم واز خداوند رحمان برای درگذشتگان غفران واسعه‌ الهی و برای بازماندگان محترم صبرجمیل و اجرجزیل مسئلت می نمایم.
مسعودظفری
شهردار دوگنبدان
 
پیام تسلیت فرمانده انتظامی شهرستان گچساران
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
حادثه تلخ و ناگوار واژگونی اتوبوس حامل زائرین حرم امام رضا علیه السلام که سبب عروج تعداد زیادی از همشهریان عزیزمان گردید را به مردم شریف گچساران و خانواده داغدار این عزیزان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند منان مسئلت دارم.
سید محمد موسوی
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران
 
مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در پیامی درگذشت جمعی از زائران شهرستان گچساران را که در پی سانحه‌ واژگونی اتوبوس رخ داد، را تسلیت گفت .
در متن پیام تسلیت مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
وبشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا الله و انا الیه راجعون
حادثه ناگوار و غمناک واژگونی اتوبوس گچساران_ مشهد و جان باختن جمعی از همشهریانمان که زائر حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) بودند و همچنین زخمی شدن تعدادی از این عزیزان موجب تألم و تأثر شدید مردم استان و بویژه شهرستان گچساران گردید .
اینجانب به نمایندگی از کارکنان صنعت نفت گچساران ضمن عرض تسلیت به مردم شریف شهرستان گچساران و به خصوص خانواده های این عزیزان ،از درگاه ایزد منان برای درگذشتگان غفران الهی و بازماندگان آنها صبرو شکیبایی و برای مجروحان این حادثه بهبودی و سلامتی مسئلت دارم .
هوشنگ صیدالی
 
پیام تسلیت اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان و شورای مشارکت‌های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد
سالار جوکار و زینب قربانی در پیامی مشترک درگذشت تأثر بار ۹ نفر از هم استانی‌هایمان در شهرستان گچساران را تسلیت گفتند.
متن پیام به شرح ذیل هست:
انا الله و انا الیه راجعون
حادثهٔ غم انگیز واژگونی اتوبوس گچساران _ مشهد در کیلومتر ۷ دیهوک به فردوس که باعث از دست دادن ۹ نفر از خواهران و برادران زائر حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) و زخمی شدن ۳۶ نفر از آن عزیزان شده است، حادثه ای بس غم انگیز بود که بار دیگر روح و روان مردم عزیز در استان به ویژه شهرستان گچساران را در غم و اندوه جانکاه فرو برد.
با آرزوی رحمت الهی اصالتاً از طرف خود و نیابتا مجمع خیرین سلامت استان، این مصیبت بزرگ را به خانواده محترم بازماندگان و مردم عزیز استان به ویژه شهروندان گچسارانی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان، آمرزش و رحمت واسعه الهی را برای آن عزیران به دیار باقی سفرکرده و صبر جمیل و اجر جزیل، برای بازماندگان این حادثه عظیم و نیز برای مجروحان و مصدومان این حادثه بهبودی و، سلامتی را از ایزد منان خواستاریم.
سالار جوکار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان
زینب قربانی
رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت استان
 
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان گچساران در پیامی حادثه تلخ و ناگوار واژگونی اتوبوس و در پی آن جان باختن جمعی از زائران گچسارنی امام رضا(ع) را تسیلت گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
با قلوبی مالامال از غم و اندوه، حادثه دلخراش و جانکاه هجرت زائران خداجوی را به همشهریان و خانواده های داغدار تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آن عزیزان سفر کرده طلب مغفرت و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکییایی خواستاریم.
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان گچساران
 
انجمن اسلامی جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ
( هرکه روی زمین است دستخوش مرگ و فناست و خدای باجلال و عظمت باقی می ماند.)
حادثه تلخ و جانسوز واژگونی اتوبوس حامل زائرین حرم امام رضا (ع) باعث درگذشت و مصدومیت تعداد زیادی از هم استانی های عزیزمان گردید ، انجمن اسلامی جامعه پزشکی استان این ضایعه غم انگیز را به همه مردم استان خصوصا به مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت ، همچنین خانواده های داغدیده این عزیزان تسلیت عرض نموده و امید است تمهیدات لازم جهت بهبودی و شفای عاجل سایر آسیب دیدگان این حادثه؛ فراهم گردد.
انجمن اسلامی جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد
 
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ
( هرکه روی زمین است دستخوش مرگ و فناست و خدای باجلال و عظمت باقی می ماند.)
 
انجمن اسلامی پیرو خط امام (ره) دانشگاه فرهنگیان
بسمه تعالی
خبر جانسوز و جانگداز درگذشت هم استانی های عزیزمان را که در سانحه جاده ای بسیار تلخ جان به جان آفرین تسلیم نمودند، موجب تاثر و تاسف مردم استان و کشور گردید...
انجمن اسلامی پیرو خط امام (ره) دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویر احمد این ضایعه تلخ و جانسوز را به خانواده های محترم آن عزیزان سفر کرده تسلیت عرض نموده و از خداوند منان صبر جزیل برای بازماندگان و غفران و رحمت الهی را برای جان باختگان حادثه طلب می نماییم.
و از تمامی مسئولان بالاخص جناب آقای دکتر تاجگردون نماینده محترم مردم شریف گچساران و باشت استدعا داریم نهایت تلاش خود را برای پیگیری وضعیت جانباختگان و مصدومان بعمل آورند..
انجمن اسلامی پیرو خط امام (ره) دانشگاه فرهنگیان
استان ک.ب


کد مطلب: 316677

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/316677/تسلیت-مسئولان-کهگیلویه-بویراحمد-پی-جان-باختن-زائران-گچسارانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1