کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حضور فرهنگی کتابداران استان در روز حماسه

23 بهمن 1396 ساعت 23:10


همزمان با سالروز تاریخی پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های فرهنگی کتابخوانی متنوع در شهرستان‌های استان و در مسیر راهپیمایان برگزار شد.
همزمان با راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، کتابخانه‌های عمومی استان با اجرای برنامه‌های فرهنگی در مسیر تجمع کنندگان و راهپیمایان، در مکان‌ها و غرفه‌ها با برپایی نمایشگاه کتاب، نشریات و همچنین ثبت نام رایگان همگام با مردم شدند.
سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان ضمن تبریک مجدد فرا رسیدن دهه فجر انقلاب و یوم الله ۲۲ بهمن گفت: از ابتدای دهه فجر استان برنامه‌های فرهنگی متنوع و متناسب با این ایام در کتابخانه‌های عمومی شهرها و روستاهای استان برگزار شد که برپایی غرفه‌ها و ایجاد فضاهای فرهنگی درمسیر راهپیمایان ۲۲ بهمن از شاخص‌ترین آن‌ها بود.
یاسر رحیمیان تصریح کرد: در مرکز استان و در برخی شهرستان‌های استان، کتابداران در غرفه‌های فرهنگی با عضویت و ثبت نام رایگان مردم انقلابی شرکت کننده در راهپیمایی، برپایی نمایشگاه کتاب، نمایشگاه نشریات تاریخ انقلاب به روایت روزنامه‌های کیهان و اطلاعات ۱۳۵۷ به ترویج فرهنگ کتابخوانی و نمایش تصاویر و مطالب سیر تاریخی پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.
وی با اشاره به برگزاری دیگر برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در این غرفه‌ها اظهار داشت: نصب بنر، برپایی ایستگاه نقاشی، توزیع و اهدای کتاب در مسیر راهپیمایان، توزیع بروشور عملکرد یکساله کتابخانه‌های عمومی ازجمله برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌ها درروز حماسه حضور مردم و مسئولان بود.
وی افزود: خوشبختانه استقبال از این برنامه‌ها بسیار خوب و مطلوب بود و می‌توان گفت که کتابخانه‌های عمومی استان با اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی در ایام الله دهه فجرو حضور فرهنگی درسالروز پیروزی انقلاب اسلامی از جمله ادارات شاخص بود که مورد تحسین همگان قرار گرفت.


کد مطلب: 316667

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/316667/حضور-فرهنگی-کتابداران-استان-روز-حماسه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1