کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد / اکوانی جایگزین نیکروز شد

23 بهمن 1396 ساعت 13:32


 
طی حکمی از سوی دکتر سورنا ستاری؛ رئیس بنیاد ملی نخبگان، دکتر حمداله اکوانی به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و به ویر احمد منصوب شد.
به گزارش کبنا، در متن این حکم آمده است:
«نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان کهگیلویه و به ویر احمد و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسئولان آن استان با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و به ویر احمد منصوب می‌نمایم.

شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه‌ی بنیاد ملی نخبگان، آئین‌نامه تأسیس و اداره‌ی دفتر نخبگان استان و مصوبات هیأت امنای بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای‌برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی‌قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمدیهای گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.
 
بدیهی است استاندار محترم و رؤسا و مدیران محترم دانشگاهها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت.
 
توفیق جنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.
 
شایان ذکر است بدینوسیله از زحمات جناب آقای دکتر یوسف نیک ‌ روز و خدمات ارزنده‌ی ایشان در دوران تصدی مسئولیت، کمال تشکر به عمل می‌آید».


کد مطلب: 316579

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/316579/رئیس-بنیاد-نخبگان-استان-کهگیلویه-بویراحمد-تغییر-اکوانی-جایگزین-نیکروز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1