تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۳۱۶۵۷۹

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد / اکوانی جایگزین نیکروز شد

۷
۰
کبنا ؛ 
طی حکمی از سوی دکتر سورنا ستاری؛ رئیس بنیاد ملی نخبگان، دکتر حمداله اکوانی به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و به ویر احمد منصوب شد.
به گزارش کبنا، در متن این حکم آمده است:
«نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان کهگیلویه و به ویر احمد و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسئولان آن استان با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و به ویر احمد منصوب می‌نمایم.

شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه‌ی بنیاد ملی نخبگان، آئین‌نامه تأسیس و اداره‌ی دفتر نخبگان استان و مصوبات هیأت امنای بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای‌برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی‌قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمدیهای گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.
 
بدیهی است استاندار محترم و رؤسا و مدیران محترم دانشگاهها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت.
 
توفیق جنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.
 
شایان ذکر است بدینوسیله از زحمات جناب آقای دکتر یوسف نیک ‌ روز و خدمات ارزنده‌ی ایشان در دوران تصدی مسئولیت، کمال تشکر به عمل می‌آید».
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تبریک خدمت جناب دکتراکوانی امیدوارم با درایت و مدیریت حضرتعالی در شناسایی و اهداف بنیاد ملی نخبگان استان موفقیت هایی حاصل گردد به عرض شما برسانم در این استان افرادی هستند که شاید از نخبگان استان بودند ولی بخاطر خصومت های شخصی مدیریت قبلی از جذب این افراد مخالفت شده قابل ذکر هست یکی از این افراد داری ده تالیف بیش از ۱۳۰مقاله و همایش داخلی و خارجی ، نمره ممتاز در دوره کارشناسی ارشد و دکترا ، استاد دانشگاه ، و همچنین چندین ثبت اختراع و همچنین داور بیش از ۷۰همایش داخلی و خارجی
شمشیری ازیاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتراکوانی موفق وکامرواباشید
.
Iran, Islamic Republic of
عرض تبریک
دکتر اکوانی از جمله نیروهای علمی خلاق متواضع و توانمند است که شایستگی مسئولیت های بالاتر را دارا است
به مراتب از زوسای دانشگاه های استان کارآمدتر است
م
United States
باعر ض سلام وتبریک لطفا با سرمایه های اجتماعی ونخبگان دیارمان کهگیلویه وبویواحمد نهایت همکاری رادرجهت پیشبرد اهدافتان داشته باشید یکی از این فرزندان افتخارافرین دکتر رخشنده مند عضوبنیاد ملی نخبگان کشور ونویسنده برترسال درکشورمیباشد باارزوی توفیق برای جنابعالی
جوزاریان
Iran, Islamic Republic of
ضمن سپاسگزاری از خدمات جناب دکترنیکروز، انتخاب جناب دکتر اکوانی را به ایشان تبریک میگویم. به امید موفقیت هر چه بیشتر برای این عزیزان
بیغش سرآسیابی
Iran, Islamic Republic of
با سلام.انتخاب شایسته دکتر اکوانی ارجمند را تبریک عرض می کنم.نیک میدانم که با مدیریت این بزرگوار،پیشرفت خوبی حاصل میشود.بنده افتخار شاگردی ایشان،در مقطع ارشد را داشتم.بسیار انسانی محجوب ومحبوب وفروتن هستند.با آرزوی سربلندی وسلامتی همگان.
ابوذرحقدوست
Iran, Islamic Republic of
عرض تبریک وشادباش خدمت استاد ارجمند فرهنگی فرهیخته جناب دکتر اکوانی دارم.به حق نخبه ای اگاه،متفکر،بادانش ولیاقت مند برای این پست ومقام انتخاب شده اند.. به امیدهمکاری همه ی نهادهای علمی دانشگاهی با جناب دکتر اکوانی،و اوج گرفتن جایگاه علمی ونخبه استان همراه مدیریت فردی شایسته بر مسند این صندلی....
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1