تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۳۱۶۲۷۰

تاجگردون: پوپولیست نیستم / به خاطر یک دستمال، قیصریه را به آتش نکشانید / جامعه باید برای جوانانمان باز باشد / هر سه نماینده استان به فکر توسعه هستیم

۱۹
۰
کبنا ؛راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه شهرستان گچساران با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان شهرستانی برگزار شد.
 
در این مراسم غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه کشور با تبریک ایام الله دهه مبارک پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز ۳۹ سال از پیروزی این انقلاب بزرگ می‌گذرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه امروز آغاز چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: در چند روز گذشته در یکی از سخنرانی‌ها اعلام کرده‌ام که ۷۵ درصد از نسل امروز کشور ایران انقلاب اسلامی را درک نکرده‌اند.
وی با بیان اینکه این تعداد از جمعیت کشور در آن دوران یا نونهال بودند و یا هنوز به دنیا نیامده‌اند، گفت: جمعیتی که امروز ما با آنها روبرو هستیم جمعیتی کمی نیست و ما باید بتوانیم این جانفشانی‌های جوانان آن دوران را برای نسل امروز تبیین کنیم.

تاجگردون با اشاره به اینکه مضمون این جمله آن است که دشمنان بداند هر نسلی که وارد بشود بر جامعه ما آن چیزی که مطلوب خودشان است برای جامعه خواهند ساخت.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: مهم این است که ما با مردمانمان چگونه رفتار کنیم و امروز رهبر ما، دولت، مجلس هریک بر یک سری اصول پایبند هستند و خواهند ماند.
این سخنران ۲۲ بهمن شهرستان گچساران در ادامه داد: دشمن ما بداند ملت ما بداند همچنان که رهبر ما فرموده‌اند، آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانیم و هیچ‌گونه نیرنگ آن را تحمل نخواهیم کرد.
تاجگردون اذعان کرد: دشمن و آمریکا بداند برجام سند هسته‌ای بین ایران و دنیا دیگر قابل مذاکره مجدد نیست و این موضع صریح رهبر، ملت، مجلس و دولت ما است.
تاجگردون با بیان اینکه آن که آغوش باز ما بود مذاکره انجام و آن چه که لازم بود ترک و به نتیجه رسانده‌ایم، ابراز کرد: در تمامی مذاکراتی که در این ایام مطرح می‌شد نسخه و کاغذی در می‌آوردند و ما در پاسخ به آنها می‌گفتیم این لیست و کاغذ را در جیب خود بگذارند.
وی ادامه داد: ما به خودمان اجازه نمی‌دهیم در امور کشور دیگری دخالت کنیم.
تاجگردون در ادامه با بیان اینکه آیا آنها اجازه می‌دهند ما در کشورشان دخالت کنیم، بیان کرد: این حرف روشن است و این وری و یا آن وری،اصلاح طلب و اصولگرا هم ندارد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: اگر چهل سال از پیشه خود را گم کرده ایم و آن را از تاریخ پاک کردیم شک نکنید چهل سال بعد تاریخ نویسان آن روز ما را از صحنه پاک خواهند کرد.
تاجگردون ادامه داد: عزیزانی بودن که در این شهر شهید دادند، خون دادند یادگاران دوران انقلاب را که مزارشان زیارت گاه هفتگی ما است نگذاریم فراموش شود و نگذاریم انقلابیونی که در این شهر وجود داشتند و حال از بین ما رفتند فراموش شود.
تاجگردون با بیان اینکه هر کسی متعلق به نسلی است، عنوان کرد: من امروز متعلق به نسل امروز هستم و بگذارید امروز برای تاریخ فعلی خودمان تاریخ بسازیم و اجازه ندهیم تاریخ گذشته را تحریف کنیم که دشمن بخواهد سوء استفاده کند.

وی با اشاره به شبکه های خارجی بر علیه ایران گفت: شما شبکه های خارجی را مشاهده کنید از کوچکترین تحریف انقلاب ببینید چگونه سوء استفاده می کند .
تاجگردون تصریح کرد: این شهر، شهر انقلاب بود صنعت نفت شیر را بست گلوی شهر را خفه کرد و نگذاریم تاریخ انقلابیون آن دوران را فراموش کند و انقلابیون گذشته باید همچنان در تاریخ باید بمانند شهری که در جنوب کشور بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است نباید فراموش شود.
تاجگردون در ادامه با اشاره به اینکه مشاهده کنید چه کسی برای انقلاب منتفع و چه کسی برای انقلاب کار می کند و چه کسی از انقلاب سوء استفاده می کند، عنوان کرد: مشاهد کنید چه کسی با صداقت برای ملت دارد کار می‌کند و ببینید مردم از چه چیزی، چه کسی و برای چه ناراحت هستند اگر این ملت از من ناراحت هستند پس من نباید باشم من حق ندارم مردمی که از من ناراحت هستند وکالت آنها را داشته باشم.
وی اظهار کرد: هر شخصی که در نظام جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون شهید است باید به این نکته توجه کند و حواسمان باشد کسی که یک شبه نو کیسه شده کسی که یک شبه از منافع انقلاب و نظام بهره‌مند شده حواسمان باشد که این نباید باشد.
تاجگردون ادامه داد: اعتدال در زندگی برای رسیدن به جاهایی که خداوند متعال به آن وعده داده است.
وی با بیان اینکه اعتدال کنید و به خواص توجه نکنید، گفت: به فرموده امیر المومنین به مالک اشتر بیان کرد، توجه به خواص خشنودی عامه مردم را از بین خواهد برد و دقت کن ای مالک خشنودی عامه مردم است که میتواند خواص را ذلیل کند.

تاجگردون افزود:این انقلاب است اگر در نظام ما هر تاریخی چهل و یا ۱۰۰ سال بعد اگر احساس کنیم خواص می خواهد حاکم بر عامه جامعه بشوند و برای منافع خودشان بدانید از انقلاب و نظام و آرمان‌های امام و رهبرمان فاصله گرفته‌ایم.
رئیس کمیسون برنامه و بودجه کشور بیان کرد: ما سه نماینده استان با سلایق سیاسی متفاوت هستیم و با رای مردم به مجلس میرویم و به فرموده رهبرمان تا موقعه ای که دولت محترمان در مسیر انقلاب و عزت مردم ایران عزیز قدم بر می‌دارد با رقبت و با تمایل و با عشق از دولتمان حمایت خواهیم کرد.
این سخنران ۲۲ بهمن شهرستان گچساران ابراز کرد: اگر هیچ عهد و اخوتی با کسی نبسته ایم و اگر کوچکترین خطایی را احساس کنیم و یا احساس کنیم رویه امور اجرایی ما نادرست بوده و خطایی رخ داده مردم ما در شرایط بحرانی فعلی و یا در شرایطی که فشار بر آنها است و آسیب وارد می شود وظیفه داریم عمل کنیم.
تاجگردون افزود: اگر سخن و حرفی و یا نقدی صورت می گیرد حرف ملت است و اگر تشکر می کنیم باز هم حرف مردم است و صدای ملت را به گوش دولت می رسانیم.
رئیس کمیسون برنامه و بودجه با اشاره به تصویب بودجه سال آینده گفت: شاید خیلی‌ها در نظام اجرایی دولت از آن چه که ما می‌گوییم خوششان نمی‌آید مهم نیست باید آنها را موجه کنیم امروز شرایط ملت و مردم جوری است که باید به آنها توجه کرد.

تاجگردون ادامه داد: چند نکته بیان شد حتما این نکته‌ها مخالف دارند و حتما این مخالفین خواص هم زورشان زیادتر از جامعه اکثریت است اما باید حرف زد و با تصویب و نظارت و اجرا کرد.
وی با بیان اینکه من در مجلس بیان کردم و شاید شما مردم هم شنیده‌اید و دولت هم مخالف بوده است گفت: دولت مخالف باشد نظر خود را گفته است اما باید حرف ملت خود را بگوییم من می‌گویم مردم ،کارکنان دولت ۸۰ درصد از این جمعیت حقوقشان پایین تر از ۲ ملیون تومان است و ۸ درصد از این کارکنان در آن بالا سیر می کنند حق این است عدالت علی این است نظام جمهوری اسلامی بر این است و حجت بر من تمام است که باید حواسم باشد و آن چه که در فراز اخیرم عرض کردم ما باید عامه مردم را ببینیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه عنوان کرد: وقتی که خط فقر کشورمان زیر ۳ میلیون تومان است چرا از آن دسته که حقوقشان ۲ میلیون تومان است مالیات گرفته شود.
تاجگردون با بیان آن که چرا آن شخصی که درآمد آن بالا و آن شخصی که درآمد آن پایین است نباید در یک سطح رشد کند، افزود: ما نمی‌گویم این افراد در یک سطح زندگی کنند اما می توانیم آن‌ها را همسان کنیم و شکاف طبقاتی که در جامعه اتفاق افتاده و موجب شده که مردم ناراضی باشند را جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه یک معلم زمانی که بازنشسته می‌شود پاداش آن ۶۰ میلیون تومان و یک کارمند شبکه بهداشت که چندین سال از بازنشستگی ان می گذرد اما نمی تواند پاداش خود را دریافت کند،ابراز کرد: اما در جایی دیگر افرادی که بازنشسته می شوند پاداش آنها به یک میلیارد تومان می‌رسد.
تاجگردون در ادامه با بیان اینکه خیلی‌ها به من می‌گویند مگر پوپولیس شده‌ای، اظهار کرد: نه پوپولیس نشده‌ام من از همان جایی که از حقوق کشور و ملت صیانت می‌کنم از همان جایی که می‌گوییم کشور ما باید باز باشد برای سرمایه‌گذاری خارجی و از همان جایی که می‌گویم آزادی باید برای جوانانمان باشد از همان جا می‌گوییم باید به فکر فقرا و مستضعفین هم باشیم.
وی ادامه داد: در سال جاری مستمری مدد جویان کمیته امداد را افزایش داده‌ایم و نزدیک به سه برابر شد و تا سال آینده با هم این رقم افزایش پیدا خواهد کرد تا این مردم مستضعف زیر پای امثال من ثروتمند له نشوند.
تاجگردون تصریح کرد: اگر بخواهیم گام با گام متناسب برویم متوجه می‌شویم این حقوق ملت است و دین انها را باید ادا کنیم تا این ملت احساس آرامش کنند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه افزود: اگر جوانی احساس کرد که باید حرف بزند و یا سیلی بر گوش نماینده بزند باید زد چگونه من نماینده این حق را دارم تریبون خود را روشن کنم و مطالبه سیاسی خودم را بیان کنم.
وی اذعان کرد: امام جمعه محترم ما تریبون خطبه نماز جمعه را روشن و دغدغه دینمان را مطرح کند حق دارد و دیگری حق ندارد ما باید گوش شنوا داشته باشیم.
تاجگردون تصریح کرد: جوان امروزی حق دارد در عرصه اقتصاد، فرهنگی، معیشتی مشکل دارد باید این جوان به نوعی حرف خود را باید بزند اما در چارچوب قانون.
وی با بیان اینکه دولت کار ارزشمندی را انجام داد، ابراز کرد: در سال ۹۷ سال اشتغال است، رشد بیکاری بالا است، تعداد بیکاران هم افزایش یافته است این کار هم سخت شده است.
تاجگردون ادامه داد: دولت لایحه را به مجلس ارائه داد که حامل سوخت را افزایش دهیم و اشتغال در جامعه ایجاد کنیم و این حرف درست است اما در شرایط کنونی نمی توان این فشار را بر مردم تحمیل کرد.
این سخنران ۲۲ بهمن شهرستان گچساران اذعان کرد: شرایط دیگری را برای ایجاد اشتغال فراهم خواهیم کرد تا حداقل بتوانیم تعدادی شغل را در جامعه ایجاد کنیم در جمهوری اسلامی ایران همه با هم برابر هستیم از آن پیرزن کوه نشین تا آن رهبر همه و همه با هم برابر هستند.
وی ادامه داد: فرصتی پیش آمده در استان ما که نمایندگان هر سه حوزه این استان در کنار هم با هر فکر و ایده سیاسی خود اما آرام برای پیشرفت و توسعه استان در تلاش هستند.
تاجگردون اظهار کرد: اعتبارات و منابعی خوبی برای این استان صورت گرفته است و ما باید بتوانیم از این اعتبارات به نحوا حسن استفاده کنیم امروز شهرستان گچساران به عنوان یک شهر ثروتمند با حجم اعتبارات و پروژه‌ها در حال کار است.
وی با بیان اینکه امام با آن عظمت دیگر در کنار ما نیستند و فقط روح ایشان در بین ما است، گفت: زمان در حال گذر است و آن چیزی که باید به آن توجه شود فرصت تاریخی حال است.
تاجگردون خاطرنشان کرد: برادرانه می‌گویم نگذاریم حسادت‌هایی که ناشی از عدم دست‌یابی به پیشرفت از جمله قومی، سیاسی و اقتصادی شود مانع خدمت شود و از هر چیزی که ناراحت هستید و به خاطر یک دستمال قیصریه را به آتش نکشانید.
وی گفت: خواص آگاه باشند گستره مردم نگاه می‌کنند و بهار و باران ماندنی نیستند هر شخصی وظیفه‌ای دارد و باری را به دوش می‌‌کشاند و روزی پرده‌های بد کنار می‌روند و بگذارید عامه مردم منافع نظام را لمس کنند.
وی خاطرنشان کرد: این ملت پای امام، رهبر و نظامشان با تمام ارزش‌ها ایستاده‌اند و به دشمن می‌گوییم که ما ظلم ستیز هستیم. (فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی اصیل
جناب دکتر تاجگردون. با کلمات را خوب بلدی وفکر میکنید مردم همان کسانی هستند که با حرفای. قانع خواهند شد اما متاسفانه کارهای. پرده اش کنار رفته جنابعالی که تو فامیل کس بیکار نداری ودقدقه نان شب و مشکلات اقتصادی نداری بهرحال رییس کمیسیون بودجه بودن انهم در ۸ سال وتقسیم بودجه نیاز مالی نداری ا ز حقوق و کسر مالیات اما این را بدان با این نمایش حق به جانب مردم. نفرماید من یک کارمند زیر خط فقز هستم شماو امثال شما دلتون بحال مردم .فقط فکر هستید کاش یکبار سهم خود را از دریافت پروژهای موجود میگفتید ....
باشت
Iran, Islamic Republic of
واقعا ... کرده که ایطور جلو همه گه.تو جر و بحث با اون بنده خدا میگفت که من اصلا پارتی بازی نمی کنم!!!! اینجا میگه من پوپولیسم نیستم!!......مردم دیگه آگاه هستند...
نفتی هوادارتاجگردون
Iran, Islamic Republic of
پاسخ به کامنت جناب گچسارانی اصیل ؛
آیا بهتر از دکتر تاجگردون سراغ داری؟ لطفا اگر هست اعلام بفرما.

دکتر تاجگردون از مفاخر این استان و کشور است و سالها باید بگذرد تا چنین مدیر توانایی ساخته شود.

ایشان تمام شاخص های علمی یک فرد توانمند و اقتصاددان را دارد و یک نعمت الهی برای مردم گچساران و باشت می باشد.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
در جواب کامنت شماره ۳ شما که شرکت نفتی هستی با ماهی ده میلیون تومان به بالا حقوق دریافت می کنی و حتما بچه شما هم سر کار رفته ولی ماها چی . فقط شب و روزشان تو مجلس شده حذف یارانه . کجا در خصوص مردم فقیر گچساران صحبت نمودند . چرا در استخدامه.مگر شهدا این را می خواستند که حق برادر خودت را تباه کنی .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نفتی هوادار.کم. دستت بگیر.نکنه ازونایی که باسفارش حمیدتاجگردون بهت پست رسیده
سلام
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده به کار بردن جمله این سخنران ۲۲ بهمن به صورت مکرر زیبنده نیست
حسن احمدی
Iran, Islamic Republic of
درجواب هوار تاجگر دون بایتب بگم مگه. تاج گر دون هستی مگه خودش زبون نداره
شرمت الله
United States
بزرگانمان ارج نهیم و قدر دان باشیم تاج گردون موجب عزت گچسارانی هاست در کشور
اگاه
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاج
بوراحمدی
Iran, Islamic Republic of
س.اقای دکتربه هرصورت هرکس درددلی دارد۰۰ولی تورابه خدافکری راهی برای جوانان بیندیشید تودهه ۶۰ هرپدرمادری ازپنج فرزندحتی دوازده فرزندبه این جامعه تحویل میدادند ۰تنهاخلاف یک جوان فقط سیگار بود۰الان هرخانواده تنها یک الی دوفرزند که جسارت نباشه توی بعضی ازخانواده ها معتاد اون هم نه سیگاراز هروین کراک حشیش قرص های جورواجورد که جوانی برایمان نگذاشته تعدادی هم بلاهای طبیعی ازبین میروند بااین روش جلوبرویم چندسال زیادنه دور۰۰ ایران عزیزمان به کهنسال تبدیل میشه راه کاری بیندیشید مسعولین محترم ودلسوز ایران عزیزمان
کشاورز
Asia/Pacific Region
شما پوپولیست نیستید؟؟؟؟ .به دلیل بصیرت بالای ملت همسو با دولت محتاطانه عمل می کنید و مدیریت زمان و مکان را در بازگویی بعضی حقایق خوب بلدید. خداوند شما را بابت تعریف بعضی پروژه ها در جهت رضایت مردم گچساران اجر دهد و ای کاش صدای کشاورزان لیشتر را شنیده باشید و در بخش کشاورزی و آب جدیت بیشتری به خرج دهید . امیدواریم به یاری خدا دولت و مجلس در تحقق سیاست‌های کلی نظام که مهمترین آن رضایتمندی و بهره‌مندی ملت از برکات انقلاب اسلامی است، موفق باشید و تبعیض را ریشه کن کنید .
مهدي
Iran, Islamic Republic of
خطه جنوب اسطوره حاج غلام تاجکردون میبالد.تا کور شود هر انکنه نتوانددید.
دیل
Iran, Islamic Republic of
سید قدرت اله حسینی نماینده بعدی حوزه گچساران و باشت میشود ان شاآله.
علیرضا اکبری
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خوب یا بد الحق و انصاف با جون و دل برای استان داره کار می کنه. بهتر از ایشان سراغ دارید معرفی کنید تا خود حاج غلام به ایشان رای بدهد!!! برای منافع شخصی و یا سیاسی، شایستگی و لیاقت این چهره ملی و این همه پیشرفت استان در طی این چند سال را با چوب کینه، شل و زخم نکنیم. دوست و دشمن بر این باورند که دکتر دلسوز استان می باشد. انتقاد کنید اما باعث تفرقه و دو دستگی نشوید. سخنانی بر زبان جاری کنید که بعدا خود پشیمان نگردید. در مقابل تمام حرف هاییکه میزنید و کینه ای بوجود می آورید در پیشگاه باریتعالی مسئولید. از خدای مهربان برای دکتر حاج غلامرضا تاجگردون موفقیت بیش از پیش و سلامتی آرزو می کنم.
علیرضا اکبری
Iran, Islamic Republic of
جناب ۱۱ شما اگر از اسلام آباد باشید قطعا در روز کلنگ زنی در روز جمعه ۲۰ بهمن سخنان ایشان را شنیدید پس چرا قضاوت عجولانه می کنید!!! اما اگر از مظفر آبادی، در جهت صلح و سازش دو روستا گام بردار و دشمنی ها را کنار بگذارید.
کشاورز
Asia/Pacific Region
من با افتخار مظفرآبادیم. و می‌دانم شما نیز به دنبال حقیقت نیستید. لزومی نداشت بنده آنجا حضور داشته باشم. به دنبال چه می‌گردید؟؟؟؟
اسلام علیک یا امام محمد باقر علیه السلام
Iran, Islamic Republic of
بعضی ادم ها همیشه مریض اند بعضی ها هم لقمه گنده تر از دهانشان می خواهند بعضی هم به یک پست مدیر آموزگاری قانع بودند بهش نرسیدند این جور بهترین نماینده تاریخ استان را تختعه ومی کوبند خدا را شاهد وناظر می گیرم تا کنون آقای تاج گردون یک ریال کار شخصی برایم انجام نداده وهیچ وابستگی قومی قبیله ای با ایشان هم ندارم تنها خدا را شکر می کنم واز ایشان هم تشکر برای کارهای عمومی که در سطح شهرستان های گچساران وباشت انجام می دهدصلاح مملکت خویش خسروان دانند اگر بخواهید برگردید به عقب هم با عرض معذرت شوتش کنید بیرون روند گذشته را پیشه کنید
باشت
United States
شخص شماره یازده
خدایی نگران مردم لیشتر هستی یا نگران پست گرفتنت؟
کشاورز
Asia/Pacific Region
جهت اطلاع ۱۸ از صدقه سری دولت و امثال کسانی که نان را از .بیکارم.
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
1