کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اصحاب رسانه، یار مهربان نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد

22 بهمن 1396 ساعت 10:00


مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از اصحاب رسانه و خبرنگاران به‌عنوان یار مهربان نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه وبویراحمد یاد و تقدیر کرد.
امین درخشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب استان یک رویداد ممتاز فرهنگی است که می‌تواند پیشانی فرهنگی هر استان در طول سال باشد.
مدیر کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه به‌عنوان روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش کردیم نقش رسانه‌ها در این نمایشگاه پررنگ دیده شود افزود: امسال برای اولین بار غرفه روابط عمومی، رسانه‌ها و خانه مطبوعات در نمایشگاه ایجاد شد به‌طوری‌که استاندار و سایر مسئولینی که از نمایشگاه بازدید کردند در این غرفه حضور یافتند و به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند.
وی با اشاره استقبال چشم‌گیر مردم استان به‌ویژه شهر یاسوج از نمایشگاه کتاب بیان کرد: این استقبال بیانگر جایگاه فرهنگی مردم استان و نشان‌دهنده حضور و وجود چهره‌های علمی و اهل مطالعه و کتاب در استان است.
درخشان با تقدیر ویژه از اصحاب رسانه استان گفت: صداوسیمای استان، خبرگزاری‌ها، نشریات مکتوب، پایگاه‌های خبری و حتی فعالان فضای مجازی خبری، به‌عنوان یار مهربان نمایشگاه کتاب، این رویداد مهم فرهنگی را به‌خوبی پوشش دادند که وظیفه خود می‌دانم از تک‌تک آن‌ها قدردانی کنم.


کد مطلب: 315895

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/315895/اصحاب-رسانه-یار-مهربان-نمایشگاه-کتاب-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1