کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

غلامرضا تاجگردون را از «بالا» می‌خواهند

21 بهمن 1396 ساعت 10:42


.
به گزارش کبنانیوز، طی حکمی از سوی شورای تبلیغات اسلامی کشور غلام رضا تاج گردون به عنوان سخنران ٢٢ بهمن ماه تعیین شده است، اما آنچه در این میان به عنوان یک سؤال در ذهن افکارعمومی تداعی می شود این است که چرا بایستی این حکم از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صادر شود در حالی که مسؤلین ستاد دهه فجر در گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد بایستی با توجه به نقش و جایگاه تاجگردون به عنوان یک چهره ملی و انقلابی از وی دعوت به عمل آوردند! چگونه می شود که در گچساران پتانسیل تاج گردون را نادیده می‌گیرند و در عین حال مسئولین این شورا در تهران وی را به عنوان سخنران معرفی می نمایند؟
دو سال پیش نیز رسانه ها از مخالفت برخی از متولیان در گچساران با سخنرانی تاج گردون در ٢٢بهمن ماه خبر دادند که در نهایت وی در آن روز سخنرانی کرد و مخالفت ها راه به جایی نبرد!
در پایان امیدواریم روزی برسد که مسؤلین کهگیلویه و بویراحمد به دور از نگاه های سیاسی و غرض ورزیها، ارزش و منزلت فرزندان این دیار را بیش از پایتخت نیشان حفظ و درک نمایند و در جهت تقویت و حمایت از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد گام بردارند. چرا که ایام الله دهه فجر مربوط به این گروه، این جناح و آن جناح نیست، بلکه متعلق به همه مردم کشور پهناور ایران اسلامی است.
کبنانیوز، آمادگی دارد، پاسخ مسؤلین را پیرامون این موضوع جهت اطلاع افکار عمومی درج نماید.


کد مطلب: 315662

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/315662/غلامرضا-تاجگردون-بالا-می-خواهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1