کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فاز دوم گازرسانی به قلعه‌رئیسی و دیشموک افتتاح شد (+تصاویر)

21 بهمن 1396 ساعت 10:43


طرح گازرسانی فاز دوم قلعه رئیسی و دیشموک با حضور مسوولان کشوری و استانی به بهره‌برداری رسید.
به گزارش کبنا از دهدشت، طرح گازرسانی فاز دوم قلعه رئیسی و دیشموک با حضور حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، فرماندار کهگیلویه، مدیرعامل شرکت گاز و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
عدل هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ در این مراسم با تبریک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا شاهد پیشرفت‌ها و توسعه زیادی در مناطق مختلف کشورمان به ویژه در مناطق محروم هستیم.
وی در ادامه افزود: طرح گازرسانی فاز دوم قلعه رئیسی و دیشموک با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد. که ۵ هزار و ۵۱۷ نفر در قالب هزار و ۴۲۴ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.
هاشمی گفت: روستاهای کامنصور، ده رمضان، ده ابراهیم، مشهد موری، ده شیری، کابهار، سپو سردار، ده خیرالله، قلعه گل، سردشت، ده شیخان، جاورده و روستاهای زیادی از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، اظهار کرد: پروژه عظیم گازرسانی به دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک و ۱۰۸ روستای تابعه که ۷ هزار و ۲۰۰ خانوار را از نمعت گاز برخوردار می‌کند، با حضور مسوولان کلنگ‌زنی شد و اکنون فاز دوم آن افتتاح شد.
رحمان خادم افزود: بااتمام این پروژه ۳۰ هزار نفر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
وی افزود: فاز سوم این طرح تا پایان سال ۹۷ به بهره‌برداری خواهد رسید.


کد مطلب: 315647

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/315647/فاز-دوم-گازرسانی-قلعه-رئیسی-دیشموک-افتتاح-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1