تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۳۱۵۴۹۴

همه‌ با هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن +پیام مسوولان

۱
۰
کبنا ؛مسئولان و تشکل‌های سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت ۲۲ بهمن و شرکت در راهپیمایی پیام‌های جداگانه‌ای ارسال کردند.

 
دعوت تاجگردون از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن


به گزارش کبنا نیوز، تاجگردون طی بیانیه ای خطاب به مردم استان و گچساران و باشت بیان داشته است:
مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های گچساران و باشت؛
بهمن‌ماه یاد روز افتخارآفرینی مردم عزیز ایران اسلامی در خروج طاغوت و استقرار آزادی و اسلام است. اکنون‌که دشمنان ستیزه جوی ایران عزیزمان همچون سال‌های گذشته درصدد بروز تفرقه و دلسردی در بین آحاد مردم است وظیفه خود میدانیم دوشادوش هم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن‌ماه شرکت کرده و این‌جانب به‌عنوان وکیل شما برحسب دعوت قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایران با حضور در راهپیمایی گچساران ایراد سخن خواهم داشت و به‌فرمان رهبر عزیزمان یک‌بار دیگر لبیک خواهیم گفت.
غلام‌رضا تاج گردون
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه صادر کرد




 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از مردم غیور و همیشه در صحنه استان خواست تا همچون سالهای گذشته، حضوری باشکوه و حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال داشته باشند.
علی محمد احمدی گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دوشادوش ملت بزرگ ایران همواره در حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پیشقدم و زبانزد بودند و یقیناً در روز ۲۲ بهمن باشکوه تر و حماسی تر از سالهای گذشته به صحنه خواهند آمد و نقشه‌ها و هجمه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

احمدی افزود: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی سی و نهمین سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد که مردم انقلابی ایران اسلامی همچون روز اول بر عهدی که با امام (ره) و شهدا برای پاسداری از انقلاب بستند، پای بند هستند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته از مکتب عاشورا و فاطمیه (س) است و امسال نیز مردم ایران ثابت کردند که در مهم‌ترین جشن ملی خود نیز شأن ائمه معصوم (ع) و اهل بیت (ع) را به خوبی حفظ کرده و دهه فجر فاطمی را در پاسداشت ارزش‌های انقلاب برگزار کردند.

استاندار خاطرنشان کرد: در روز ۲۲ بهمن ملت ایران اسلامی بار دیگر پایبندی از اصول نظام و حمایت بی دریغ خود از دستاوردهای ارزشمند انقلاب را به منصه ظهور خواهند گذاشت و به دشمنان ثابت خواهند کرد که ذره ای از مبانی فکری و انقلابی خود کوتاه نخواهند آمد و تا آخرین قطره خون پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خواهند ماند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم شریف و حماسه ساز استان دعوت کرد تا با حضور پرشور و حداکثری خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کنند و یک بار دیگر و حتی با صلابت تر از سالهای گذشته میثاق ابدی خود با آرمانهای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدا را به جهانیان اعلام کنند.

احمدی این حضور پر شور و شعور را سیلی محکمی بر صورت بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست تا فکر هر گونه هجمه و نقشه شوم را از سر خود بیرون کنند.



 
زارعی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد
بسم الله الرحمن الرحیم
«جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا» اسراء / ۸۱
۳۹ سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین دستاورد خون هزاران شهید مردم ایران می‌گذرد، انقلاب بی‌بدیلی که نور امید را در دل‌های مسلمانان و مستضعفان جهان روشن و با همه فراز و نشیب‌ها، نقاط قوت و ضعف، خطاها و بحران‌ها رشد کرد، بالید و دارای تجربه‌های ارزشمندی شده است. و در این مسیر هر روز دست دشمنان انقلاب اسلامی به توطئه، دسیسه و فتنه‌هایی آلوده گردید تا بخیال خام خود چراغ انقلاب اسلامی را خاموش سازد و نور پر فروغ ولایت و رهبری را کمرنگ جلوه نماید ولی ملت ایران اسلامی با تمسک به مکتب ائمه اطهار (ع)، عشق و علاقه به انقلاب، پیوند مستحکم با نظام اسلامی و همراهی با خلف شایسته انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، رهبر فرزانه و حکیم انقلاب، این واقعیت را اثبات کرده‌اند که دشمنان نظام و انقلاب با وجود همه تهدیدها و توطئه‌های گسترده هرگز نتوانسته‌اند در صفوف فشرده ملت بزرگ ایران کوچک‌ترین رخنه‌ای ایجاد نموده و اراده پولادین آن‌ها را متزلزل نمایند و در آینده نیز قطعاً نخواهد توانست.
همراه شدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شهادت حزن‌انگیز حضرت صدیقه طاهره (س) فرصتی مغتنم برای تجدید پیمان و میثاق با آرمان‌های والای شهدا و حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است. لذا اینجانب به نمایندگی از مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد ودنا بر خود واجب می دانم ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، از مردم سلحشور، غیور و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت نماییم، همراه و همگام با ملت ایران، امسال پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که بیانگر وفاداری پایدار آن‌ها به انقلاب اسلامی و علاقه مندی همیشگی به امام راحل (ره)، شهدای عزیز و آرمان‌های بلند ملت ایران است، شرکت نموده و برگ زرین دیگری بر افتخارات انقلابی این استان بیفزایند و دشمنان این مرز و بوم و بدخواهان انقلاب اسلامی را همچون همیشه ناامید و ناکام بگذارند.
 
پیام معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استانداربمناسبت یوم الله ۲۲ بهمن
بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر ولیال العشر
دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز اقتدار ،عظمت وشکوفایی ایران عزیز بعداز دههاوصدها سال ورهایی از یوغ استعمار واستکبار ومظهرتجلی اراده مردمی نجیب وستمدیده درتعیین سرنوشت خویش است.
آرمانهای بلند این انقلاب بزرگ در شعارهای آنروزهای مردم متبلوربوده که مهمترین خواسته مردم استقلال کشور از زیر ستم قدرتهای استکباری وآزادی از قید استبداد وخودکامگی است که به یمن انقلاب پرشکوه اسلامی ورهبری امام راحل (ره)ومقام معظم رهبری مدظله العالی این شعارهامحقق گردیده ودرمسیر کمال وتعالی قراردارد.
دراین مسیر سخت ودشوار،دشمنان وعظمت ایران هرروزبه شیوه ای کینه وعصبانیت خود از پیشرفت وتعالی کشوررا بروز داده وبردشمنی وعداوت خود می افزایند.شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ،حمایت از استقلال ،پیشرفت وعظمت ملت ایران است.
اینجانب ضمن عرض تبریک این ایام فرخنده ،ازآحادمردم شریف استان دعوت میکنم باحضوردر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال،یکباردیگرحمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی واهداف اولیه انقلاب اعلام ودشمنان قسم خورده این مرز وبوم را از ادامه توطئه های خود مایوس نمایندوبرگ زرین دیگری برکارنامه پر افتخارمردم استان بیفزایند.
سید محمدکاظم نظری
معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی استاندار ورییس ستاد برگزاری دهه فجر استان
 
مهدی روشنفکر
اکنون که در آستانه چهلمین طلوع آزادی و چهلمین سالگرد جشن عزت و سربلندی میهن عزیزمان در رهایی از حکومت فاسد و ظالم ستم شاهی هستیم و همچنین با توجه به شرایط کنونی جامعه، از همه مردم عزیز ایران اسلامی به خصوص مردم غیور و همیشه در صحنه استان کهگلویه و بویراحمد دعوت می نمایم تا یک بار دیگر در تقویت بنیان اتحاد ، عزت، استقلال و امنیت کشور و در جهت خنثی سازی توطئه های پلید دشمنان انقلاب عظیم اسلامی ، همه باهم، پرشورتر از هرسال، با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر انسجام و وحدت همیشگی خود را به منصه ظهور رسانده و با تجدید پیمان با شهدا ، امام راحل ، مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب حماسه ای دیگر بیافرینند ..
مهدی روشنفکر
 
پیام شهرداری و شورای شهر مادوان

« والفجر ولیال عشر والشفع والوتر واللیل اذا یسر»
انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از سنت الهی است امروز انقلاب اسلامی ایران پس از ۴۰ سال که از عمر با برکت و افتخار آمیز آن می‌گذرد توانسته است به رغم تمامی موانع، سختی ها، دست اندازی‌ها وتوطئه‌هایی که امریکا و هم پیمانانش از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تا کنون بر علیه ملت مقاوم و انقلابی ما در شکل‌ها و ترفند‌های مختلف طراحی و اجرا نموده اند فایق آمده و ایران اسلامی توانسته است با برهم زدن معادلات قدرت‌های جهانی، بیش از هر زمان دیگری جایگاه تأثیر گذار و تعیین کننده خود در عرصه تحولات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای را تحکیم بخشد و ندای حق طلبانه ملت‌های ستمدیده و مظلوم را به گوش جهانیان برساند رمز توفیق ملت ایران در پیشبرد أهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت فقیه، وحدت و همدلی مردم و مسؤلین نظام است.
۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ ندای حق طلبانه ی حسین زمان به عمق جان زمان نفوذ کرد و مردم حق طلب ایران با هدایت فرزند پیامبر و قرآن علیه طاغوت و استکبار خروش کرد و بساط فسادها و نابسامانی های فرهنگی، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی ایران را ور انداخت و طرح نو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انداخت، ما در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶ با امام و ولی فقیه زمان، بر سر پیمان حفظ انقلاب، دفاع از ولایت فقیه و برای رسیدن به ارزش‌های والای اسلام و شهدا تجدید پیمان خواهیم کرد.
 
شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد
«اِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ» (احقاف، ۱۳)
ملت انقلابی ایران در حالی گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن می‌گیرد که انقلابشان از متن توده‌های محروم نشأت گرفته و با رشادت و شهادت‌طلبی و پیروی از سلاله حسین (ع) بسیاری از معادلات جهان مدرن را دستخوش تغییرات بنیادین کرد. و امروز نیز ایران اسلامی با پیروی از رهنمود های ارزشمند و حکیمانه سکان دار انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) با عبور از توطئه های شوم دشمنان در اوج افتخار، عزت و سربلندی ایستاده و امروز در طلیعه بهار آزادی، انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی مقتدر، نه تنها برای کشور های اسلامی بلکه برای تمام مردم آزاده دنیا مطرح است.
مردم مومن و غیور ایران در دوران قبل از پیروزی انقلاب با توکل به ذات اقدس الهی و گوش به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، راسخ و استوار بر عقیده الهی خویش ثابت قدم ماندند تا به برکت خون شهدا و جانفشانی های ایثارگران نهال نورسیده انقلاب به ثمر رسید.
شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقامی که با ایثار و از خودگذشتگی خود پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را رقم زدند، با اعلام حضور جامعه شورایی در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن از آحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی جهت شرکت در این حضور الهی و آرمانی که بدون شک دشمن شکن و نمایش وحدت و یگانگی ملت ایران است دعوت بعمل می‌آورد.
 
دعوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مردم شریف استان برای حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.
در متن پیام دکتر اورنگ ایلامی آمده است: ۲۲ بهمن تجلی وفای به عهد، اقتدار، عزت، آزادی خواهی و ایثارگری مردمانی پاک سرشت است با خون خود هویت، استقلال و آزادی ایران و اسلام را در برابر هجمه ها و دشمنی ها تضمین کردند.
ایران اسلامی ثمره، رهبری خردمندانه پیرجاران امام خمینی(ره) و ولایت مداری مردم ایران است که سالهاست استکبار جهانی در تلاش است تا با استحاله فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به اهداف شوم خود دست یابند.
کشوری که تا دیروز می بایست برنامه های قدرت های استکباری را اجرا میکرد، امروز با اعتماد به نفس ملی، عزت و افتخارات خود را به رخ دشمنان خود می کشد.
حضور پرشور مردم انقلابی، به ویژه جامعه دانشگاهیان در راهپیمایی سرنوشت­ ساز ۲۲ بهمن، و در حفظ و حراست از ارزش­ های انقلاب اسلامی و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی،همچنین پاسداشت خون شهدای راه انقلاب اسلامی تأثیرات به سزایی برجای باقی خواهد گذاشت.
 
دعوت روابط عمومی معاونت غذا داروبه حضور آحاد ایرانیان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴﴾
انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که می‌خواست رهاننده‌ مردم از بند استبداد و استعمار و تامین کننده حقوق اساسی، کرامت و حرمت آنها باشد.
ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و علی رقم مشکلات و دشواریهای فراوان در اعتلای هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشیدند.
۲۲ بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.
اکنون انقلاب اسلامی، در حالی وارد چهلمین سال پیروزی خود می‌شود که وعده الهی بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق است.
آری امواج خروشان بیداری اسلامی در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفته و عرصه را بر دشمنان اسلام تنگ کرده است. به همین منظورضمن گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام عاشورایی ملت مسلمان ایران آحاد ملت را به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرا ‌خوانده و ابراز امیدواری می نماید حضور حماسی و پرشور مردم شریف ایران در این روز، عزم ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان را برای اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی جزم‌تر سازد.
 
دعوت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان از مردم استان برای راهپیمایی ۲۲ بهمن
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از مردم همیشه در صحنه استان به ویژه جامعه دانشگاهی جهت شرکت در راهپیمانی ۲۲ بهمن دعوت نمود.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان، در متن پیام دکتر رحیم استوار آمده است:
۲۲بهمن طلیعه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و عطیه ای الهی برای ملت شهید پرور همیشه در صحنه ایران است.
بزرگداشت ۲۲ بهمن و حضور همه جانبه ملت شریف ایران در این راهپیمایی یادآور تعهد و پیمانی است که با خدای خود و آرمان های امام راحل و معنویات مقام معظم رهبری بسته اند در این روز خجسته همه ما دست در دست یکدیگر بار دیگر حماسه ای به یاد ماندنی خواهیم آفرید.
 
دعوت سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان از مردم برای حضور در ۲۲ بهمن
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی مردم استان را به راهپیمایی ۲۲ بهمن دعموت نمود.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان؛ در متن پیام ابراهیم نعیمی آمده است:
فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تجلی افتخار، عزت و سربلندی ملت سرافراز ایران اسلامی است و فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.
بی شک عظیم ترین و اساسی ترین ثمره مقدس و مبارک انقلاب اسلامی سرنگون کردن حاکمیت طاغوت و نظام ظلم و استبداد و جانشینی « حاکمیت الله » و نظام توحید و اسلام بود.
ایرانیان همیشه نشان داده‌اند که می‌توانند قله‌های رفیع علمی را با اتکا به روحیه خودباوری خویش فتح نموده و امسال نیز انشا اله با جوش و خروش انقلابی خود این روند را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان نشان می‌دهند.
بدین وسیله از همه مردم فهیم این دیار دعوت می کنم تا در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حضوری منسجم داشته باشیم و یک بار دیگر به آرمان های امام و انقلاب و رهبری لبیک بگوییم.
 
پیام دکتر فیض اله پاسره برای حضور مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی در راهپیمایی گسترده ۲۲ بهمن
خدا را شاکریم بار دیگر عظمت و شکوه انقلاب اسلامی ایران با حمایت مردم غیور و عزت آفرین ایران اسلامی را با صلابت تر از همیشه و غرور آفرین تر از همه ادوار به نظاره نشستیم.
انقلاب اسلامی بدون شک ره آورد رهنمودهای امام (ره)، پایمردی و ایستادگی مردم شرافتمند ایران اسلامی و در ادامه حفظ آن مرهون همراهی و همگامی روز افزون مردم و روشنگری های مقام معظم رهبری بوده است.
انقلاب اسلامی نماد حمایت از مظلوم و ایستادگی در مقابل زورگویان و متجاوز گران است و شاید محبوبیت گسترده آن نیز به واسطه عدالت و برابری بطن این دیدگاه است.
مردم شریف، مسئولان و همه آنهایی که دل در گرو سرافرازی ایران اسلامی دارند بار دیگر در کنار هم و برای پایداری ایران عزیز دوشادوش یکدیگر در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شرکت می کنند.
 
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن «سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی»:
مردم خداجو و انقلابی ایران در بیست و دوم بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت مردمی مبتنی بر دین مبین اسلام، حول محور ولایت فقیه متحد شدند و حکومت طاغوتی و فاسد پهلوی را سرنگون کردند. اندیشۀ‌ قرآنی و عاشورایی امام خمینی(ره) زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی و به‌ثمر نشستن مبارزۀ طولانی مدت ملت ایران شد و پایه‌های حکومت استکبار جهانی و شاهان مستبد و خودفرخته را لرزاند. انقلاب اسلامی ایران موهبتی الهی بود که با هدایت‌های پیامبرگونۀ امام خمینی(ره) به ثمر رسید و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای مردم ایران به ارمغان آورد و منافع کشورهای استعمارگر شرق و غرب را در کشور به مخاطره انداخت.
و اینک انقلاب اسلامی در سی‌ونهمین سال عمر پربار خود، آوازۀ آزادی‌خواهی و روحیۀ انقلابی مردم ایران را در سراسر دنیا پیچانده و بارقۀ امید تشکیل حکومت جهانی حضرت ولی‌عصر(عج) را در دل عدالت‌طلبان جهان تابانده است. انقلاب اسلامی ایران انفجار نور بود؛ نوری آسمانی که با گذشت سی‌و‌نه سال از عمر با برکت آن گسترۀ گیتی را فرا گرفته و آرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی را به کشورهای مسلمان منطقه و آزادی‌خواه‌های جهان صادر کرده است. پیروزی انقلاب اسلامی ایران روحی دوباره به نهضت‌های رهایی‌بخش جهان بخشید و مبارزه علیۀ استکبار جهانی و استعمار غرب، با الهام از انقلاب اسلامی و آموزه‌های دینی را در دلها زنده کرد.
انقلاب اسلامی ایران با رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و درهم پیچیدن طومار ۲۵۰۰ ساله رژیم شاهنشاهی، بساط پادشاهان مستبد، خودکامه و وابسته به غرب را برچید و مردم مسلمان ایران را بر سرنوشت خویش حاکم ساخت و پرچم مبارزه با استکبار جهانی را با تأسی بر نهضت اباعبداالله الحسین(ع) برافراشت و اسلام ناب محمدی (ص) را به عنوان تنها ناجی و یگانه طریق رهایی‌بخش ملت‌ها معرفی کرد و معجزه‌ای الهی نام گرفت.
ملت شریف ایران یک بار دیگر با حضور پرشور و شعور خود در مراسم سی‌و‌نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اثبات خواهند کرد که همچون گذشته در سایۀ هدایت داهیانه و درایت مدبرانۀ رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همچون کوهی استوار در برابر نفوذ، هجمه‌ها و دسیسه‌های شوم دشمنان قسم‌خوردۀ نظام مقدس جمهوری اسلامی استوار و ثابت‌قدم ایستاده و تا آخرین نفس از یادگار گران‌بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی پاسداری خواهند کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بزرگداشت سی‌و‌نهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یاد و خاطرۀ شهیدان انقلاب اسلامی را پاس می‌دارد و از کهگیلویه و بویراحمدی های غیور و همیشه در صحنه دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و وحدت‌بخش خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری بر صحیفۀ انقلاب اسلامی بیفزایند.
راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن در ۲۱ نقطه استان از مبادی اعلام شده و در شهر یاسوج رأس ساعت ۱۰صبح از مسیر میدان هفتم تیر، خیابان آیت الله طالقانی، خیابان جمهوری اسلامی و میدان حضرت امام حسین(ع) با سخنرانی حجت الاسلام تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد.
 
مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری با صدور بیانیه ای برای حضور در راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی ایران دعوت به عمل آورد.
بسم الله الرحمن الرحیم
(( والفجر ولیال عشر))
مردم سرافراز وهمیشه سربلند کشورمان، بویژه بانوان فرهیخته ،آگاه وتوانمند با به دوش کشیدن نیمی از بار انقلاب حماسه ای خلق کردند که تا همیشه زبانزد خاص وعام هست وامروز با حضور تاریخی و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام مقاومت ،ایستادگی و صلابت انقلابی خود را به گوش جهانیان می رسانند .
انقلاب اسلامی الگوی نوینی از مشارکت ونقش آفرینی زنان در خانواده وجامعه عرضه کرد الگویی به دور از افراط وتفریط وبه دور از ابتذال وتحجر وبه برکت انقلاب اسلامی امروز بانوانی فعال، توانمند ،آگاه و مدیر و مدیر در همه عرصه های اجتماعی،اقتصادی،سیاسی و ... داریم.
یقین داریم امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن به فضل الهی وبه برکت هوشیاری و بصیرت زنان و مردان این مرز و بوم و مسئولان پرشورتر از سالهای گذشته خواهد بود و موجب تقویت روحیه ملت های مظلوم جهان و ناامیدی هرچه بیشتر دشمنان جهان خواهد شد.
در پایان اداره کل امور بانوان وخانواده استانداری ضمن ادای احترام به تمامی فجرآفرینان و ملت شریف ایران بویژه زنان پرتوان و زمان شناس دعوت می نماید تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن باردیگر حضور خود در عرصه مبارزه علیه استکبار را به نمایش گذاشته وبا وحدت،انسجام و یکپارچگی حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذارند و این بار نیز با نقش آفرینی خود این روز را به روز یکدلی ، یکرنگی و آشتی و وفاق ملی مبدل سازند.
آذر صفایی نیا
مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری
 
رئیس دانشگاه پیام نوراستان درپیامی :از اقشار مختلف مردم ،خصوصا جامعه دانشگاهی جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن دعوت کرد .
بسم الله الرحمن الرحیم
جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا
دهه پرفروغ فجرو پیروزی و به بارنشستن انقلاب اسلامی ایران که با رهبریهای حکیمانه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رحمه الله علیه بود ، بدون شک مبارک ترین و بزرگترین رویداد تاریخ پرفراز و نشیب ایران عزیز اسلامی ماست. انقلابی که درخت تنومند آن حاصل خون هزاران هزار شهیدی می باشد که باریختن خون خود این درخت را آبیاری کردند.
۲۲ بهمن ماه، روز تفوق اراده الهی بر کید دشمنان ، در میدان مبارزات طاقت فرسا و طولانی درلوای رهبری بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه است. انقلابی که پس از گذشت ۳۹بهار از عمر پربرکت آن ودر آستانه جشن ۴۰سالگی آن روزبه روز شاهد اشاعه وگسترش فرهنگ ناب آن دراقصی نقاط جهان می باشیم
حضور فعال و با شکوه مردم در راهپیمایی این روز عظیم به معنای حمایت معنوی همه آزادی خواهان در سراسر جهان و بیانگر پیام رسای ملت ها برای پایان دادن به حکومت غاصبان و متجاوزان و برچیدن ظلم و ستم در تمام دنیا می باشد.
پاسداری و حفظ و اشاعه آرمان های انقلاب اسلامی ، خون شهدا و جانهایی که در راه سربلندی میهن عزیزمان فدا شدند، بر یکایک ما واجب است.
تردیدی نیست که ملت ایران یوم الله ۲۲ بهمن را «فرصتی مبارک» برای تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای عزیز؛ بیعتی مجدد با مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) می دانند .
اینجانب به نمایندگی ازدانشگاهیان دانشگاه پیام نوراستان از اقشار مختلف مردم خصوصا،اساتید ارجمند ،دانشجویان گرامی وهمکاران بزرگواردعوت می نمایم که با شرکت درراهپیمایی این روز عظیم یکبار دیگر نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب نمایند ودشمنان و بدخواهان کشور را همانند گذشته مایوس و مایه امید و امیدبخشی دوستان و خیرخواهان نظام وانقلاب گردند .رجاء واثق داریم که با حضور پرشور مردم درراهپیمایی این روز عظیم امید دردل دوستان و یاس و ناامیدی دردل دشمنان رویانده خواهد شد و بنا به فرمایش رهبری عزیزمان ۲۲بهمن امسال تماشایی خواهدبود .
 
والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
دکتر سید سجادسجادی
 
اداره کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد
همه با هم ، برای ایران
۲۲بهمن، نماد هویت و اقتدار ملی ایران/ وعده ما : راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن
اداره کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور اطلاعیه ای از عموم مردم و هم استانی ها به ویژه بیمه شدگان ، کارفرمایان ، بازنشستگان و مستمری بگیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی برای حصور گسترده در راهپیمایی سراسری و باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد .
در این اطلاعیه آمده است : ۲۲ بهمن ، نماد هویت، عزت خواهی ، استقلال طلبی ، آزادی خواهی و اقتدار ملی ملت بزرگ و سرافراز ایران است . در ۲۲ بهمن انسجام ، یکپارچگی ، وحدت و خودباوری ملت ایران به عنوان بزرگ ترین سرمایه آنان تبلوری عینی می یابد . ملت بزرگ و آزادی خواه ایران که عزت و سرافرازی خود را دستاورد وحدت ، انسجام ، ایستادگی و بصیرت خویش می داند ، امسال نیز باشکوه تر از گذشته با شرکت در راهپیمایی سراسری ۲۲بهمن ، اعتقاد و ایمان محکم و راسخ خود را به ولایت فقیه ، نطام مقدس اسلامی و آرمان های انقلاب نشان خواهد داد . اداره کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از همه هم استانی ها به ویژه کارفرمایان ، بیمه شدگان ، بازنشستگان ، مستمری بگیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی برای حصوررگسترده در این همایش بزرگ و باشکوه و حماسه ملی دعوت به عمل می آورد .
 
دارا کریمی نژاد فرماندار لنده
بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر و لیال عشر
آن گاه که سپیده دم دانایی بر شب ظلمانی جهالت فائق آید پایان تمام سیاهی‌ها رقم خواهد خورد. بهمن ۵۷ یادآور ترنم زیبای نغمه ای جاودانی است. نغمه ای که نوید بخش بهاری دل انگیز از پس زمستانی پر از درد و رنج بود. بهمن سرآغاز فصل جدیدی از جنبش‌هایی از جنس آزادیخواهی است. جنبش‌هایی که اریکهٔ بیداد را نشانه رفته است. ضحاک‌ها مغلوب شدند و کوخ نشینان بر کاخ نشینان مستولی.
این روزها معطر به شمیم روح نواز سوسن و یاسمن است. جا دارد یادی کنیم از شاه بیت غزل عشق و دلدادگی. رهبر آزادیخواهی که نسخه جدیدی از مصالحه دین و سیاست را در قالب نظام شکوهمند جمهوری اسلامی به جهانیان معرفی نمود و باید به حرمت لاله‌های به خون خفته ای که در پای سرو تنومند آزادی و حق طلبی غریبانه خشکیدند ایستاد و تعظیم نمود.
اینجانب ایام فرخنده دهه مبارک فجر را شادباش گفته و از همه عزیزان بالاخص مردم شریف شهرستان لنده می‌خواهم با توجه به فشارها و هجمه‌های اخیر نظام سلطه بر علیه نظام پربرکت جمهوری اسلامی، با حضور خود در بزرگ‌ترین رویداد سیاسی ایران، یعنی راهپیمایی بیست و دوم بهمن، یکبار دیگر وفاداری خود را به آرمانهای بلند امام راحل به اثبات رسانده و بدخواهان نظام را مأیوس نمائی‌ام.
دارا کریمی نژاد
فرماندار لنده
 
داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد
۲۲ بهمن ماه نماد تجلی رشادت شهدای رشید، ایثارگری ایثارگران ایستاده در برابر استبداد و استعمار، جانفشانی جوانان جمهوری طلب اسلامی و رهبری داهیانه ولایت فقیه و بابصیرت در دوران پهلوی بر مردمان ایران اسلامی بویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خاصه همکارانمان در شرکت توزیع نیروی برق استان تهنیت باد. حضور تمامی همکاران در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه ۱۳۹۶نشات گرفته از پاسداری از خون شهدای انقلاب اسلامی، صیانت از ارزش های مقدس نظام و ادامه دهنده راه پرخیر و برکت انقلاب به رهبری مقام معظم رهبری است. امید است با حضور گرمتان در این روز مقدس مشت محکمی بر دهن یاوه گویان شرق و غرب زده و پرچم نظام مقدسمان را همانند همیشه برافراشته نگهداریم.
داود راهزادی
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد
 
فرشید احمدی‌کیش عضو شورای شهر یاسوج
۲۲ بهمن روز جشن وحدت یک‌ملت است، امسال زیباتر و باشکوه‌تر باهم بودنمان را به نمایش خواهیم گذاشت.
 
فرشید احمدی‌کیش
عضو شورای شهر یاسوج
 
کمال شهیدی مفرد شهرقلعه ریسی
۲۲بهمن یاداور خلق حماسه ای دیگر ویاداور شیرمردان وشیرزنانی است که باعشق ووفاداری به امام راحل وارمانهای جمهوری اسلامی ایران پیمان بستند ودرتمام سنکرهای حق علیه باطل ایستادند وباتمام خیانتهای امریکا واسراییل وکشورغربی فردا مشتی محکم بر دهانشان خواهیم زدوباردیگربرگ زرینی رادرتاریخ پرافتخاراین مرز بوم رقم خواهیم زد
فردا شیرمردوشیرزن .کوچک وبزرگ .خرد ودرشت
باپرچمهای ۳رنگ انقلاب حماسه ای دیگر خلق خواهیم کرد
همه
می اییم
وعده ما فردا درراهپیمایی عظیم ۲۲بهمن
کمال شهیدی مفرد شهرقلعه ریسی
 
انجمن اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان
بسم الله الرحمن الرحیم
۲۲ بهمن روز وحدت مردم و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز و استقلال طلب ایران است که با پیروی از آرمانهای حضرت اماخمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.
انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که می‌خواست رهاننده‌ مردم از بند استبداد و استعمار و تامین کننده حقوق اساسی، کرامت و حرمت آنها باشد.
با توجه به شرایط خاص و حساس منطقه در مصاف با نوع جدیدی از خدعه های صهیونیستی – امریکایی به نام پدیده تروریسم و همچنین برنامه ریزی و طرح ریزی دشمنان قسم خورده خارجی و داخلی انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به پایه های اعتقادی این نظام،انجمن اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمداز مردم فهیم و ولایتمدار سراسر ایران اسلامی بالاخص استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت میکند تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، یک بار دیگر با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دست بیعت خواهند داد و به دشمنان و یاوه گویانی که با گذشت سی و نهمین سال از انقلاب اسلامی ، هنوز شناخت درستی از ملت ایران پیدا نکرده اند ،خواهند آموخت که این مردم همدل و همصدا با تمام گرایشات سیاسی و تنوع قومیتی و دینی ، پای انقلابشان ایستاده اند و به کسی اجازه دخالت و تهدید نمی دهند.
با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا خواهیم فهماند که ایرانی همواره پشتیبان انقلاب و رهبری و ارزشهای اسلامی بوده و خواهد ماند.
انجمن اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان
ک.ب
 
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه آزاد یاسوج به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه آزاد یاسوج به مناسبت سی‌ ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد:
بیست و دوم بهمن ماه نقطه به یادماندنی تاریخ معاصر در به ثمر رسیدن تلاش و مجاهدت های طولانی یک ملت در حیات سیاسی - اجتماعی آزادی خواهان جهان است.
بیست و دوم بهمن روزی است که نهضت اسلامی به رهبری امام امت دست ایادی استکبار را قطع کرد و امید را در دل مستضعفان بیدار نمود و طلیعه ای بر ظهور جریان های ضداستعماری و عدالت خواه متأثر از اندیشه های امام راحل در عراق، سوریه، یمن، نیجریه و بحرین گردید.
اینک در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب، نسل چهارم انقلاب برآنیم ضمن عرض تبریک به ملت شریف ایران و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل (ره)، شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب، به عنوان صدای بدنه دانشگاهی نکاتی را به نظر مسئولین و دلسوزان انقلاب برسانیم:
 
۱- یکی از آرمان های انقلاب اسلامی محو هرگونه استبداد و خودکامگی و انحصارطلبی و تأمین آزادیهای سیاسی ( حق انتخاب ،حق فعالیت سیاسی، انتشار مطبوعات، روزنامه، ایجاد تشکلها، سازمانها، احزاب، اجتماعات سیاسی و بیان افکار و نظرات سیاسی) و آزادی های اجتماعی درحدود قانون بود که بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد .
امام خمینی: «مملکت متمدن آن است که آزاد باشد، مطبوعاتش آزاد باشد، مردم آزاد باشند در اظهار عقاید و راءیشان. »
 
۲- اجرای شایسته عدالت در جامعه و رسیدگی همه جانبه به محرومین یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است که نباید به فراموشی سپرده شود. لذا شایسته است ایجاد شفافیت و ‌حاکمیت قانون همراه با نظارت همه جانبه و فراگیر در کشور، به ویژه در نظام بانکداری، مؤسسات مالی، اقتصادی و اداری و همچنین مبارزه با ویژه خواری و زدوبندهای سیاسی، بیش از پیش مورد توجه و عمل قرار گیرد.
۳- مشکلات معیشتی و اقتصادی اقشار آسیب پذیر جامعه که نقشی بی بدیل در پیروزی انقلاب اسلامی، پیشبرد آرمان ها، حضور واقعی در خط اول مقابله با هجمه های نظامی،‌ فرهنگی و اقتصادی نظام سلطه و تربیت نسل های آینده کشور دارند، مهمترین آفت نظام تلقی می شود. ناامیدی مردم از حل این مشکلات و بی توجهی و رفاه گرایی برخی از مسئولین، نتیجه ای جز دورشدن مردم از مسیر انقلاب به دنبال نخواهد داشت.
۴- بی اثر نمودن تلاش استکبار جهانی و ایادی وی در منطقه برای اعمال فشار بر مردم ایران و ایجاد انزوای سیاسی با استفاده از مؤثرترین ابزارهای نوین دیپلماتیک از جمله گفت وگوهای متوازن سیاسی باید سرلوحه دست اندرکاران و نهادهای موثر در سیستم دیپلماسی کشور قرار گیرد.
۵- بهره گیری از توان بالقوه کشور به ویژه نیروهای متخصص جوان و ‌فرهیختگان ایران برای حل مشکلات سیاسی، اقتصادی و حقوقی مورد توجه مسئولین کشور قرار گیرد.
۶- لزوم اتخاذ تدابیر معقول و تعامل اثرگذار و ‌صبورانه با آحاد ملت در راستای توجه شایسته به خواسته های قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان و نسل جدید انقلاب توسط دولت و سایر ارکان حاکمیت و حل واقعی معضلات معیشتی و رفاهی آنان، مبذول گردد.
در پایان انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه آزاد یاسوج، مردم فهیم ایران را به حضوری مقتدرانه و تماشایی از اتحاد سیاسی و اجتماعی در راهپیمایی ٢٢ بهمن دعوت می نماید.
 
حزب کارگزاران سازندگی شهرستان لنده به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای را صادر کرد.
در این بیانیه آمده است:
اکنون که در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، انقلابی دوران ساز، باعظمت و اقتدار آفرین انقلابی که باعث شد ایران هویتی جدید و تازه یافته، و ملت متمدن ایران شکوه و مجد گذشته خود را بدست آورده، و در اسلام روحی جدید و خونی تازه جریان پیدا کند.
اکنون چهلمین بهار انقلاب اسلامی در حالی فرا می‌رسد که مردم ایران همچون گذشته علاقمند به نظام اسلامی ایران فریاد دادخواهی و استقلال طلبی سر داده و بر وحدت ملی در چهارچوب جمهوریت نظام تاکید می‌کنند.
انقلاب اسلامی که باهدف رستن از استبداد و خود کامگی و تحقق استقلال و آزادی واستقرار اسلام ناب محمدی (ص) پیروز شد. امروز علی رغم برخی از کاستی‌ها و نارسایی‌ها مستحکم و استوار به سوی تحقق اهداف بلند این ملت بزرگ گام بر می‌دارد و آرمانهای رهبر فقید انقلاب امروز همچون گذشته سر لوحه سیاست‌های نظام است.
به همین جهت است که در ۲۲ بهمن هر سال مردم این سرزمین با حضور پرشور خود در راهپیمایی‌ها حماسه ای شکوهمند می‌آفرینند و امید رابر ایران اسلامی نقش می‌بندند و انتظارشان حفظ کرامت ایران و ایرانی، رفع کاستی‌ها و کمبودها و یافتن راه حلی مناسب برای رفع معضل بیکاری قشر جوان و تحصیلکرده و ایجاد فضایی شاداب در جامعه و مسئولینی پاسخگو و دلسوز و از بین بردن فساد و رانت و تبعیض از جامعه اسلامی و پیشرفت و توسعه همه جانبه ومتوازن و استقرار اسلام رحمانی ومعرفی کشوری عقلانی و مستقل با رویکرد اعتدالگرایانه به جامعه جهانی است.
امروزه مشاهده می‌کنیم که جامعهٔ عزیز ما با مشکلات و کمبودهائی روبرو هستند که باید هوشمندانه آن‌ها را ارزیابی و چاره جوئی و درمان کنیم که بی شک با اتکاء به قدرت لایزال مردم و توانائی‌ها و پیشرفت‌های موجود و اعتماد به نسل جدید و جوانان برومندمان و تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش بیشتر دولت تدبیر و امید با رویکرد اعتدال و دست اندرکاران و با توکل به خداوند متعال بر انجام آن‌ها قادریم.
إنه خیر ناصر و معین.
رویکرد صلح طلبانه نظام جمهوری اسلامی ایران با پیشنهاداتی همچون طرح گفتگوی تمدن‌ها و جهانی عاری از افراط و خشونت نشان از عقلانیت نظام و دوری از جنگ و ستیزه جویی است.
ما امروز در ایران اسلامی علی رغم گوناگونی رویکردها و تفکرها، حرکت در چارچوب همبستگی ملی و منافع عمومی را وظیفه خود می دانیم و امیدواریم سال آتی سال تفاهم و همدلی و وحدت بین همه دلسوزان نظام باشد.
حزب کارگزاران سازندگی شهرستان لنده با دعوت از همهٔ اقشار و مردم شریف شهرمان برای شرکت در راه پیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اطمینان دارد امسال نیز مردم بزرگوارمان همچون سالهای گذشته با حضور گسترده میثاق خود را با نظام جمهوری اسلامی مستحکم تر می‌نمایند وبا پاس داشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای گرانقدر اسلامی و؛ یار دلسوز انقلاب حضرت آیت الله رفسنجانی که امسال دومین بهار انقلاب است که از نعمت حضورش بی بهره‌ایم پیام وحدت و عقلانیت را به مردم جهان ابلاغ می‌نماید.
حزب کارگزاران سازندگی شهرستان لنده
 
جمعیت بانوان فرهیختهٔ استان کهگیلویه و بویراحمد گرامیداشت ۲۲ بهمن و شرکت در راهپیمایی بیانیه‌ای صادر کردند.

«والفجر ولیال عشر »
چهلمین سال روز وسی نهمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی رادرحالی قدم درآن می گذا ری‌ام که دشمنان ماهم مانندگذشته باترفندهای مختلف قصددارندنظام جمهوری اسلامی رامیدان تاخت وتازتفکرات منفور وپوسیدهٔ خودقراردهندولی غافل ازهوشیاری مردم قدرشناس ایران هستتد.
اگرمطالباتی داریم درون یک خانواده هستیم وهرگزاجازهٔ حضوریک مشت شیطان پلیدووسوسه گررانخواهیم داد.
ضامن هم پیمانی وپشتیبانی ازولایت فقیه رادرروز ۲۲ بهمن باشرکت درراهپیمایی جمعیت بانوان فرهیخته وحضورعظیم مردم به دژخیمان صهیونیست ومنافقین و...نشان خواهیم داد.
دشمنان کوردل بدانندکه هرگز باجنگ سخت و جنگ نرم نمی توانندبرارادهٔ خداجویانهٔ مردم مسلمان ماخدشه ای واردکنند. چون شهدای مابرای مبارزه بانفس اماره خون سرخ خودرانثارکردندوزنان مسلمان حامی وپشتیبان آنان بودندوهستندودراین برهه اززمان هم صحنه رابرای دشمن خالی نمی‌گذارند وباقدمهایشان حمایت خودرااعلام می‌کنند.
حضورداریم وحمایت می‌کنیم ازخون شهداوپیروزی انقلاب اسلامی وولایت فقیه در ۲۲ بهمن ۱۳۹۶٫
«جمعیت بانوان فرهیختهٔ سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد»
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چشم
بخاطر دکتر مهدی روشنفکر حتما شرکت میکنم
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1