تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب : ۳۱۵۴۹۰

کسب دو مدال طلای بانوان استان در رقابت‌های بین المللی/ سفر سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو ایران به گچساران

۵
۰
کبنا ؛خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد
 
کسب دو مدال طلای بانوان استان در رقابت‌های بین المللی ارمنستان
دو بانوی رزمی کونگفو توآ کهگیلویه وبویراحمد در رقابت‌های بین المللی ارمنستان خوش درخشیدند.
در جریان رقابت‌های بین المللی کونگفو توآ سنتی بانوان که به میزبانی کشور ارمنستان در شهر ایروان طی روزهای ۱۳ لغایت ۱۷ بهمن ماه برگزار شد، دو بانوی کونگفو توآ کهگیلویه وبویراحمد، زهره رحیمی مهر در وزن ۶۳-کیلو گرم و لاله چرخ انداز در وزن ۶۹-کیلو گرم موفق به کسب مدال طلا و مقام اول شدند.
 
 برد تیم والیبال درآب ادارات گچساران مقابل نفت امیدیه
به مناسبت دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات بین دو تیم والیبال درآب ادارات گچسارات و نفت امیدیه بصورت رفت و برگشت در سالن استخر شهدا برگزار گردید که تیم ادارات گچساران در هر دو دیدار موفق به شکست تیم نفت امیدیه شد. لازم به ذکر است این بازی‌ها به همت بهمنی مسئول استخر شهدا ازبرگزارشد.

سفر سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو ایران به گچساران
سرمربی تیم ملی واتر پلو در سفر به شهرستان گچساران و با حضور دراستخر شهدا وبازدید از این مجموعه گفت: بادیدن تغییرات دراین مجموعه خوشحال شدم و ازاینکه بستر لازم جهت بالا بردن روحیه و انگیزه جوانان وتشویق این قشر به ورزش شنا و واترپلو توسط مدیریت خوب این مجموعه فراهم شده نسبت به رشد این ورزش امیدوار شدم.
وحید رضایی مربی تیم واترپلوی کشورمان اظهار داشت: ورزش واتر پلو گچساران این پتانسیل رادارد که جزء بهترین‌های واترپلو ایران باشد ان شالله این روند با افق روشن‌تری روز به روز روند رو به رشد خود را پشت سر بگذارد.
بهمنی مسئول استخر شهدا از حضور مربی و سرمربی تیم ملی واتر پلو تقدیر و تشکر کرد وبیان داشت ازهیچ تلاش و کوششی جهت پیشرفت ورزش دیارم فروگذار نخواهم بود.
الکساندر چیریچ سرمربی تیم کشورمان هدف از بازدید خود از سفر به شهرستان‌های جنوبی کشور را کمک به ورزش‌های آبی وایجاد انگیزه بین جوانان عنوان کرد. وی افزود تغییرات چشم گیر ورو به رشد ورزش واتر پلو ایران درسالهای اخیرقابل ستایش است، وتبدیل این ورزش به سکوهای قهرمانی دوراز انتظار نیست.
“الکساندر چیریچ نیز درحال حاضرسرمربی جدید و صربستانی تیم ملی واترپلوی بزرگسال ایران است.
ملی پوش سابق تیم‌ملی‌واترپلو صربستان علاوه بر سوابق بی‌نظیر ورزشی به پیشرفت‌های علمی و تخصصی رشته واترپلو هم کمک‌های شایانی کرده است. او کارشناس مدیریت ورزش با تخصص لیسانس مربی گری واترپلو از دانشگاه مدیریت ورزش بلگراد است. عنوان پایان نامه این مربی طریقه دفاع در مقابل ضد حمله بود.
“الکساندر چیریچ” از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۱۵ در تیم‌های مختلفی از کشورهای صاحب واترپلو بازی کرده است. او در سال ۱۹۹۲ با تیمی از شهر زادگاهش کارش را آغاز کرد و علاوه بر حضور در بهترین تیم‌های صربستان در کشورهایی مانند ایتالیا، مونته نگرو، ترکیه و اسپانیا و ایران به فعالیت پرداخته است.
 
جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان کهگیلویه برگزارشد
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان از برگزاری جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان در خصوص همایش پیاده روی خانواده ۲۰ بهمن ماه خبر داد.
جلسه شورای ورزش همگانی پیرامون چگونکی برگزاری همایش پیاده روی خانواده در شهر دهدشت در سالن جلسات فرمانداری کهگیلویه با حضور پوزش فرماندار کهگیلوبه، نیکویی زاده رئیس اداره ورزش شهرستان، رهامی رئیس هییت همگانی استان و اعضا شورای اداری شهرستان برگزار شد.
رضا نیکویی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن تبریک دهه فجر گفت: ما باید یاد و خاطر امام و شهدای انقلاب اسلامی را زنده نگه داربم
وی ادامه داد: اداره ورزش شهرستان با همکاری هییت همگانی در نظر دارد بمناسبت دهه فجر همایش پیاده روی خانواده را با پخش مستقیم از شبکه دنا و پخش همزمان از شبکه سوم سیما در شهر دهدشت در تاریخ ۲۰ بهمن بمناسبت دهه فجر برگزار کند.
پوزش فرماندار کهگیلویه ضمن تبریک بمناسبت دهه فجر بیان داشت: این یک فرصت مناسبی می‌باشد که ما باید توانمندی‌های شهرمان را به دیگر نقاط کشور معرفی کنیم و این فرصت‌ها کم بدست می‌آیند، ما باید نهایت استفاده را از این فرصت ببریم
وی افزود: از کلیه مدیران می‌خواهیم با تمام توان همکاری لازم را در زمینه برگزار این همایش داشته باشند.
رهامی رئیس هیئت همگانی استان از برگزاری سه همایش پیاده روی خانواده در د هه فجر امسال در استان خبر داد و اظهار داشت: این هیئت بمناسبت دهه فجر سه همایش پیاده روی خانواده در سه سه شهرستان بویراحمد، دهدشت و باشت پیش بینی کرد که اولین همایش روز ۱۳ بهمن در یاسوج برگزار شد و دومی همایش روز ۲۰ بهمن در دهدشت برگزار خواهد شد و سومین همایش پیاده روی روز جمعه ۲۷ بهمن در شهر باشت با حضور شبکه استانی دنا و پخش مستقیم از شبکه سوم سیما برگزار خواهد شد که امید وارم همچون گذشته شاهد پر شور مردم ورزش دوست استان در این همایش‌ها باشیم.
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان از برگزاری بیش از ۱۳۳ برنامه فرهنگی ورزشی در استان در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: با توجه به اینکه مهمان ویژه ای از وزارت ورزش در همایش روز جمعه ۲۰ بهمن ماه حضور دارد انتظار داریم مسئولین نهایت همکاری را در امر برگزاری این همایش داشته باشند.
 
مجموعه سوارکاری محمد آباد یاسوج آماده افتتاح است
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مجموعه سوارکاری محمد آباد یاسوج آماده افتتاح است.
مجموعه سوارکاری محمد آباد یاسوج آماده افتتاح است.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان ضمن گرامیداشت دهه پر فروغ فجر و عرض تسلیت درگذشت محسن کرمی رئیس فقید هیات سوارکاری استان بیان داشت: مجموعه سواکاری محمد آباد یاسوج اماده افتتاح است.
علوی ادامه داد: مجموعه سوارکاری محمد آباد یاسوج در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۷۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی احداث شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: کار احداث این مجموعه بزرگ ورزشی از سال ۱۳۹۴ شروع شد و دارای زمین تمرین، اصطبل، رختکن، انبار علوفه است.
با افتتاح و بهره برداری از این مجموعه سوارکاری مشکل اهالی ورزش سوارکاری استان و شهر یاسوج مرتفع و شرایط برگزاری مسابقات سوارکاری مهیا خواهد شد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان در پایان از زحمات رئیس هیات سوارکاری استان مرحوم محسن کرمی که در احداث ساخت این مجموعه همکاری داشت تقدیر کرد و اظهار داشت: مجموعه ورزشی سوارکاری محمد آباد یاسوج بنام مرحوم محسن کرمی رئیس هیات سوارکاری استان نامگذاری شده است.
 
قضاوت داوران فوتبال کهگیلویه وبویراحمد در لیگ برتر فوتبال کشور
رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان از قضاوت داور و کمک داور فوتبال استان در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.
داوران فوتبال کهگیلویه وبویراحمد در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قضاوت می‌کنند.
اسماعیل افشون رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان گفت: داور و کمک داور فوتبال استان در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قضاوت می‌کند.
افشون با بیان این خبر بیان داشت: قضاوت دربی خوزستان را د آور یاسوجی قضاوت می‌کند.
رئیس کمیته داوران فوتبال استان ادامه داد: از هفته ۲۳ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم استقلال وفولاد خوزستان به مصاف هم می‌روند که روح الله شریفی بعنوان داور این بازی را قضاوت می‌کند.
وی تصریح کرد: این بازی روز جمعه ۲۰ بهمن ماه در استادیوم غدیر اهواز برگزار خواهد شد و سعید قاسمی و فرزاد بهرامی بعنوان دو کمک شریفی را در این بازی کمک خواهند کرد.
اسماعیل افشون در ادامه از اولین قضاوت حمید رضا افشون کمک داور فوتبال استان در لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد و گفت: دیدار دو تیم فولاد مبارکه اصفهان با نفت تهران را کمک داور یاسوجی قضاوت می‌کند.
افشون بیان داشت: این دیدار روز جمعه ۲۰ بهمن ماه در استادیوم نقش جهان اصفهان بین تیم‌های فولاد مبارکه اصفهان و نفت تهران برگزار می‌شود که رضا کرمانشاهی بعنوان داور، مهدی عالیقدر بعنوان کمک داور اول و حمیدر ضا افشون بعنوان کمک داور دوم این بازی را قضاوت می‌کند.
رئیس کمیته داوران فوتبال استان در پایان اظهار امیدواری کرد شاهد قضاوت شریفی و افشون داوران فوتبال استان در هفتهٔ ۲۳ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باشیم.
 
پیگیری هفته دهم لیگ برتر هندبال آقایان باشگاه‌های کشور
لیگ برتر آقایان پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه از سر گرفته می‌شود.
از هفته دهم لیگ برتر آقایان باشگاه‌های کشور تیم صدرنشین نفت و گاز گچساران میهمان مس کرمان است. سنگ آهن بافق میزبان نیروی زمینی تهران است. در اصفهان تیم رده سومی فولاد سپاهان و پتروشیمی مارون رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند و در آخرین دیدار تیم رده دومی شهرداری کازرون به مصاف هپکو اراک می‌رود.
تا پایان هفته نهم لیگ برتر تیم نفت و گاز گچساران با ۱۶ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های شهرداری کازرون با ۱۵ امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با ۱۲ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.
برنامه کامل دیدارهای هفته دهم لیگ برتر آقایان پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه ساعت ۱۶:
صنعت مس کرمان - نفت گاز گچساران
سنگ آهن بافق - نیروی زمینی تهران
فولاد مبارکه سپاهان - پتروشیمی مارون
شهرداری کازرون - هپکو اراک
 
جدال نفت و گاز گچساران با تاسیسات دریایی برای قهرمانی
رئیس هیات هندبال استان گفت: در هفتهٔ چهاردهم و پایانی لیگ برتر هندبال بانوان جمعه ۲۰ بهمن ماه، تیم بانوان نفت و گاز گچساران در تهران به مصاف تیم تاسیسات دریایی می‌رود.
در هفتهٔ پایانی لیگ برتر هندبال بانوان کشور، تیم نفت و گاز گچساران مهمان تاسیسات دریایی تهران است.
علی ضامن آویش با بیان این خبر اظهار داشت: در هفتهٔ چهاردهم و پایانی لیگ برتر هندبال بانوان کشور ۳ دیدار برگزار می‌شود و در حساس‌ترین دیدار این هفته تیم صدرنشین تاسیسات دریایی در تهران میزبان تیم رده دومی نفت و گاز گچساران است.
تیم تاسیسات در صورت برد و یا مساوی در این دیدار قهرمان سیزدهمین دوره لیگ برتر بانوان می‌شود و از آن سو تیم نفت و گاز گچساران در صورتی پیروزی قهرمان خواهد شد.
در دیگر دیدارهای این هفته شهید چمران لارستان به مصاف هیات هندبال اصفهان می‌رود و در آخرین دیدار بهمن بهبهان میزبان هیات هندبال کردستان می‌باشد.
تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان تیم تاسیسات دریایی با ۲۰ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نفت و گاز گچساران با ۱۹ امتیاز و شهید چمران لارستان با ۱۷ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.
برنامه کامل دیدارهای هفته سیزدهم جمعه ۲۰ بهمن ماه ساعت ۱۰:
تاسیسات دریایی تهران – نفت و گاز گچساران
شهید چمران لارستان – هیات هندبال اصفهان
بهمن بهبهان – هیات هندبال کردستان
تیم شهرداری شاهین شهر نیز در این هفته با قرعه استراحت رو به رو است
 
اجرای تئاتر خیابانی در شهر دهدشت اجرای تئاتر خیابانی در شهر دهدشت
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش کهگیلویه وبویراحمد از اجرای تئاتر خیابانی در شهر دهدشت با موضوع ازدواج و فرهنگ‌های غلط ازدواج خبر داد.
معاون فرهنگی امور جوانان ورزش و جوانان از اجرای تئاتر خیابانی درشهر دهدشت خبر داد.
رحمت الله شاکری با بیان این خبر اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایش خیابانی با موضوع ازدواج و فرهنگ‌های غلط ازدواج در شهر دهدشت برگزار شد.
شاکری افزود: این برنامه با همکاری موسسه مردم نهاد قرب مهر ایثار، هنرمندان و جوانان شهر دهدشت، نیروی انتظامی و راهنمایی ورانندگی با حضور دو نفر از هنرمندان دهدشتی در محل خیابان نورالدینی دهدشت برگزار شد.
معاون فرهنگی و امور جوانان اظهار داشت: با توجه به اینکه رسم و رسوم‌های غلط ازدواج متاسفانه دامن گیر شهرستان کهگیلویه به تبعیت از شهرستان‌ها و استان‌های دیگر شده است، برای عادی سازی و برگشت به روند گذشته نیاز مبرم به فرهنگ سازی داریم، بنابراین تمامی دستگاه‌های اجرای باید در کنار هم و با مشارکت یکدیگر برنامه‌هایی با محوریت ازدواج آسان و آسیب‌های اجتماعی که در حوزه ازدواج وجود دارد برگزار کنیم و شرایط ازدواج آسان با فرهنگ صحیح را برای جوانان امروزی آماده سازیم.
این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به جابجایی سریع و نقل و انتقال توسط رسانه‌های، باید تلاش کنیم فرهنگ‌های زیبای ازدواج با محوریت آسان و به دور تجملات و هزینه‌های سرسام آور را در جامعه بسط و گسترش دهیم که این امر نیازمند حمایت همه دستگاه‌ها و مسئولین است.
 
دعوت از دو بانوی استان به اردوی تیم ملی فوتبال کشوردعوت از دو بانوی استان به اردوی تیم ملی فوتبال کشور
نایب رئیس هیات فوتبال استان از حضور دو بانوی فوتبالیست هم استانی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشور خبر داد.
دو بانوی فوتبال کهگیلویه وبویراحمد به اردوی تیم ملی فوتبال کشور دعوت شدند.
مهناز آشتیانی نایب رئیس هیات فوتبال استان بیان داشت: از سوی امور ورزش بانوان فدراسیون فوتبال بانوان کشور، دو بانوی فوتبالیست استان به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشور دعوت شد.
آشتیانی ادامه داد: اردوی تیم ملی فوتبال رده سنی زیر ۱۴ سال بانوان کشور از ۱۷ لغایت ۲۱ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود و مهدیه رمضانی و رؤیا اخگر دو بانوی هم استانی به این اردو دعوت شدند.
نایب رئیس هیات فوتبال استان تصریح کرد: این اردو در محل مجموعه آزادی تهران کمپ تیم‌های ملی فوتبال کشور برگزار خواهد شد.
 
تیم عقاب قهرمان مسابقات والیبال جام دهه فجر شد تیم عقاب قهرمان مسابقات والیبال جام دهه فجر شد
سرپرست اداره ورزش و جوانان لنده گفت: به همت هیئت والیبال شهرستان لنده و به مناسبت دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی مسابقات والیبال در شهرستان لنده برگزارشد.
محمود فاضلی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده افزود: این مسابقات با حضور ۸ تیم برگزار گردید که دو تیم شهدای گمنام و عقاب به فینال راه پیدا کردند و در پایان تیم عقاب با شکست حریف خود به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.
 
تیم ستارگان بویراحمد قهرمان مسابقات والیبال روستایی و عشایری شهرستان بویراحمد جام دهه فجر شد تیم ستارگان بویراحمد قهرمان مسابقات والیبال روستایی و عشایری شهرستان بویراحمد جام دهه فجر شد
رئیس هیات روستایی و عشایری استان گفت: سیزدهمین دوره مسابقات والیبال روستایی شهرستان بویراحمد در روستای سرابتاوه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد.
رحمان همت پور با بیان این خبر اظهار داشت: در این مسابقات ۹ تیم در دو گروه، حضور داشتند و بصورت دوره ای با هم رقابت کردند.
همت پور ادامه داد: در گروه اول این مسابقات تیم‌های شهید ارجمند، شهید علیپور، سروک، گنجگون و در گروه دوم تیم‌های اکادمی شهید راد، ستارگان بویراحمد، موردراز، گنجی و شیلات اقبالی حضور داشتند.
رئیس هیات بومی و محلی استان ادامه داد: بازی‌ها به صورت گروهی برگزار شد، دو تیم ستارگان بویراحمد و آکادمی شهید راد به مرحله فینال راه پیدا کردند، که در نهایت تیم ستارگان بویراحمد به مقام اول این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.
در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، حکمتی اصل معاون توسعه ورزش، همت پور رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان و رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد ورئیس هیئت روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان بویراحمد برگزار شد به تیم‌های اول ودوم لوح قهرمانی و اهدایی شد.
این مسابقات زیر نظر هیات روستایی و عشایری استان برگزار شد.
 
 برگزاری مسابقات ژیمناستیک دختران گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزاری مسابقات ژیمناستیک دختران گرامیداشت دهه مبارک فجر
رئیس هیات ژیمناستیک استان از برگزاری مسابقات دختران استان در شهر یاسوج گرامیداشت دهه مبارک فجر خبر داد.
رقابت‌های ژیمناستیک دختران در شهر یاسوج گرامیداشت دهه مبارک فجر با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
آرش محمدی رئیس هیات ژیمناستیک استان با بیان این خبر گفت: مسابقات ژیمناستیک دختران در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان باحضور ۶۰ ورزشکاراز بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، دناو بهمئی به مناسبت دهه مبارک فجردر خانه ژیمناستیک استان برگزار شد.
رئیس هیات ژیمناستیک استان در خصوص نفرات برتر این مسابقات افزود:
در رده جوانان: اسما کاظمی به مقام نخست رسید، مرضیه کاظمی دوم شد و آیگین محمدی سوم شد.
در رده سنی نونهالان، غزل فروزنده اول شد، زهرا غلامیان دوم و آیناز علی پورو النازشادیخواه مشترکآ به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی نوجوانان شیما حسنی مطلق اول شد، ریحانه بشکار دوم شد و زهرا علی نژاد و زهرا تقوی نژاد مشترکآ سوم شدند.
در قسمت تیمی این مسابقات تیم‌های شهرستان بویراحمد، گچساران و دهدشت سوم شدند.
درمراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور علوی مدیرکل ورزش وجوانان استان، رحیمی زاده رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد برگزار شد، به قهرمانان برتر لوح قهرمانی و هدایایی اهدا شد.
 
جلسه هماهنگی همایش پیاد ه روی 20 بهمن ماه در شهر د هدشت برگزار شد کلاس ارتقای کمربند تکواندو کاران استان در یاسوج برگزار شد
رئیس هیات تکواندو استان از برگزاری آزمون ارتقای کمربنددان آبی به قرمز خبر داد.
با حضور مدرسین فدراسیون تکواندو کشور، آزمون ارتقای کمربند آبی به قرمز در یاسوج برگزار شد.
حمید پرهیزگار با بیان این خبر افزود: آزمون کمربند آبی به قرمز و قرمز به مشکی دان ۲ در یاسوج برگزار شد.
پرهیزگار افزود: در این آزمون ۸۲ تکواندو کار بانوان و ۸۴ تکواندو کار آقایان حضور داشتند.
رئیس هیات تکواندو استان هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش تکواندو کار استان ذکر کرد و افزود: در این آزمون تکواندو کاران شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت، سوق، لنده و چرام حضور داشتند.
این آزمون زیر نظر مدرسین فدراسیون تکواندو کشور در دوبخش بانوان و آقایان برگزار شد.
 
آغاز مسابقات فوتسال دهه فجر در شهر لنده جلسه هماهنگی همایش پیاد ه روی ۲۰ بهمن ماه در شهر د هدشت برگزار شد
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان گفت: جلسه هماهنگی هییت های ورزشی شهرستان کهگیلویه پیرامون چگونگی برگزاری همایش پیاده روی خانواده در شهر دهدشت برگزار شد.
محمد علی رهامی با بیان این خبر اظهار داشت: همایش پیاده روی خانواده گرامیداشت دهه مبارک فجر روز جمعه ۲۰ بهمن ماه با حضور شبکه دنا و پخش همزمان از شبکه سه سیما در شهر دهدشت برگزار می‌شود.
رهامی ادامه داد: این جلسه با حضور نیکویی زاده رئیس اداره ورزش شهرستان کهگیلویه، رهامی رئیس هیئت همگانی استان، حسینی نایب رئیس هیئت استان، کرامتی رئیس هیئت همگانی شهرستان و روساء و نایب روسای هیئت‌های ورزش شهرستان برگزار شد.
نیکویی رئیس اداره ورزش شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: مقدمات برگزاری همایش پیاده روی روز جمعه در شهر دهدشت مهیا شده و می‌بایست تمام هیات های ورزشی در برگزاری این همایش با اداره ورزش و جوانان و هیات استان همکاری کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های شهرستان در این همایش تاکید کرد و خواستار حمایت و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این همایش شد.
محمد علی رهامی رئیس هیئت همگانی استان بیان داشت: روز ۲۰ بهمن ماه روزی است که ما باید اقتدار جامعه ورزش استان و شهرستان به نمایش گذاشته شود و انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی و هیئت‌های ورزشی شهرستان در برگزاری این همایش نهایت همکاری را داشته باشند.
رهامی ادامه داد: این همایش از شبکه دنا و شبکه سوم سیما پخش می‌شود، پس باید سعی کنیم داشته‌های خود را به نمایش بگذاریم.
در این جلسه مقرر شد که هییت های روستایی و عشایری، تکواندو، کاراته، ژیمناستیک، کونکفو، ورزش‌های باستانی، کمینه پرثوآ و بسیج ورزشکاران در این همایش اجرای نمایش ورزشی داشته باشند.
همایش پیاده روی روز جمعه ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۸ صبح در شهر دهدشت برگزار می‌شود و برنامه به طور مستقیم از شبکه استانی دنا و شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
 
 آغاز مسابقات فوتسال دهه فجر در شهر لنده
رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان لنده از آغاز رقابت‌های فوتسال دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
صفا فضیلت مسئول هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان لنده با بیان این خبر گفت: به مناسبت دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی مسابقات فوتسال جام ادارات در شهرستان لنده از دیشب شروع شد.
فضیلت مسئول هیات ورزش‌های همگانی شهرستان لنده بیان داشت: رقابت‌های فوتسال ادارات جام دهه فجر در شهرستان لنده با شرکت ۷ تیم آغاز شد.
مسئول هیات ورزش‌های همگانی تصریح کرد: در این مسابقات تیم‌های، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، سپاه، اداره آموزش و پرورش، شهرداری، فرمانداری، و اداره ورزش و جوانان حضور دارند.
این مسابقات زیر نظر هیات ورزش‌های همگانی شهرستان و با همکاری اداره ورزش و جوانان در حال برگزاریست.
نام شما

آدرس ايميل شما

ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
جا دارد از زحمات بی دریغ مدیر کل محترم ورزش استان تقدیر وتشکر شود همچنین از پی گیری های شبانه روزی ورزشکاران جاکارتا
باشت
Iran, Islamic Republic of
از مدیر کل متخصص وبا تجربه و زحمتکش ورزش و جوانان استان بسیار متشکریم.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
از پیشرفت چشمگیر ورزش و قهرمانی از جناب دکتر علوی مدیرکل ورزش و جوانان سپاسگزاریم.
سعید
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید مدیرکل مردمی و توانمندومتخصص وکاردان دکترعلوی ،ایشااله افزایش هر چه بیشتر مدالهای رنگین در بازیهای بین المللی با همت قهرمانان استان.
جمعی ازهمکاران
Iran, Islamic Republic of
از جناب رهامی ریس هیات همگانی بابت هرچه باشکوه تر برگزار شدن راهپیمایی و بازیهای محلی کمال سپاس راداریم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1