تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب : ۳۱۵۱۸۶

کامرانی: از عملکرد اصلاح‌طلبانه استاندار دفاع می‌کنم/ پیگیر مطالبات جوانان اصلاح طلب هستم /از رأی به روحانی پشیمان نیستم(+تصاویر)

۲۵
۰
کبنا ؛علی کامرانی از چهره‌های اصلاح طلب حوزه کهگیلویه بزرگ گفت: در صورت حمایت اصلاح‌طلبان کاندیدای مجلس می‌شوم.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، به مناسبت ایام الله دهه فجر جمعی از جوانان فعال اصلاح طلب حوزه کهگیلویه بزرگ با دکتر علی کامرانی دیدار و در نشستی صمیمی و صریح خواسته ها و مطالب خود را بیان کردند.

 
در این نشست صمیمانه دکتر علی کامرانی به عنوان سخنران ویژه جلسه با تبریک ایام الله دهه فجر، شعارهای اصلاح طلبان را منبعث از ارمان های انقلاب دانست که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده دانست و به این نکته اشار کردند که ملت ما انقلاب کردند تا در سرنوشت خود و کشور سهیم باشند، تاعدالت که جوهره اسلام است برقرار گردد.
وی افزود:مردم انقلاب کردند تا ازادی بیان و اندیشه مبتنی بر تفکر در جامعه به وجود آید و تا اینکه کشور مستقل شود.
کامرانی: پیام جوانان اصلاح طلب را به گوش مسئولان کشوری رساندم
معاون ستاد روحانی در انتخابات ریاست جمهور در استان و کاندید اصلاح طلبان در سال۹۴ حوزه کهگیلویه بزرگ ادامه داد :من برآن عهد کماکان هستم که هیچگاه دروغ نگوییم و انجایی که نتوانستم کاری انجام بدهم به صراحت خواهم گفت .
وی افزود ما باید به سوی توسعه سیاسی برویم چرا که اصلاح طلبی بدون توسعه سیاسی ممکن نمی باشد و بنیان و اساس توسعه سیاسی تحزب می باشد.
وی به جلسات مکرر خود با چهره های ملی اصلاح طلب اشاره کرد و گفتند دیدارهای متعددی با سید محمد خاتمی،سید هادی خامنه ای،عارف،مرعشی ،موسوی لاری، منتجب نیا، و شجاعپوریان و…داشته ام ودر ان جلسات به طور صریح پیام و خواسته های شما را به انها انتقال دادم .
انتقاد از استخدام های خاله خرزویی در زمان استانداری موسی خادمی
دکتر کامرانی با اشاره به اینکه در زمان استانداری آقای خادمی جمع زیادی بدون رعایت ضوابط قانونی و اداری به کار گرفته شده اند که اغلب(خاله خرزویی) بوده و این کار باعث انتقادات شدید و مداوم اینجانب به این عملکرد شده بود و امروز می بایست ایشان و حلقه مشاورین و سیاسیون حامی ایشان باید پاسخگوی رفتار غیر اصلاح طلبانه شان باشند.
وی افزود:من هم معتقدم جریان سیاسی یک طرف اما مطالبات جوانان بحث دیگری است اما آقای خادمی و مشاوران و حامیان سیاسی وی باید پاسخ دهند چرا نتوانستند ۴۰الی ۵۰جوان اصلاح طلب و حامی دولت را بکار گیرند.
و ی در سخنان خود به عملکرد استاندار جدید اشاره داشته و عملکرد ایشان را در انتصاب معاونین اصلاح طلب خوب و قابل دفاع دانست و سپس به جلسه ای که با استاندار(دکتر احمدی) داشت اشاره نمود و گفتند: به صراحت به ایشان عرض کردم مادامیکه  در این مسیر فکری باشد از حمایت ما برخوردار خواهید بود.
دکتر کامرانی با اشاره به اینکه جوانان موتور محرکه اصلاحات هستند، افزود حقیر مرتبا و مکررا خواستار حمایت مسئولان ارشد استانی و شهرستانی از جوانان گردیدم. که به صورت قانونی نه غیر قانونی این نیروها را بکار گیرند یا دفاع کنید که حقشان ضایع نشود چرا که این جوانان موتور محرکه جریان اصلاحات هستند.
ایشان هم چنین به ماجرای انتقاد به اقای جهرمی وزیر ارتباطات در جلسه شورای اداری استان نیز اشارتی داشتند و گفتند در ان جلسه به وزیر محترم عرض کرده بودم که پیام اصلاح طلبان و به ویژه جوانان به اقای ریس جمهور برسانند و بگویید ما از برخی انتصابها و انتخاب وزرا نگران و ناراضی هستیم و به اقای جهرمی گفتم شما کانال ارتباطی بین جوانان اصلاح طلب و ریاست محترم جمهور باشید.
آیا عملکرد نمایندگان ادوار و فعلی کهگیلویه بزرگ در شأن این مردم بوده است؟
وی سپس حق حوزه کهگیلویه بزرگ را باداشتن اندیشمندان، نخبگان، تحصیلکردهای دانشگاهی بیشتر از آن چه که وجود دارد، دانست و خواستار اتحاد و انسجام جریان فکری شد.
کامرانی افزود من برای شان انسانی نماینده فعلی و ادوار مجلس در حوزه کهگیلویه بزرگ احترام قائلم ولی سوال اساسی این است ایا عملکرد و کارنامه کاری انان در خور و شان مردم کهگیلویه بوده و قابل دفاع است؟
دکتر کامرانی قوم گرایی و عصبیت را سم مهلکی دانست و گفت تنها راه توسعه کهگیلویه تصمیمات مبتنی بر عقلانیت و خرد جمعی و توسعه سیاسی و به تبع ان احزاب می باشد وی در پایان یاداور شدند که من حرفها و مطالبات به حق شما راصریحا به شخص استاندار محترم و معاونین ایشان خواهم رساند .
در صورت حمایت اصلاح طلبان کاندیدای مجلس می شوم
بنده با صراحت اعلام میکنم در دور آینده حقیر کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه کهگیلویه بزرگ خواهم بود و خود را مستظهر به پشتیبانی جریانی و خاصه جوانان اصلاح طلب و مردم میدانم و چنانچه اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ اینجانب را مورد حمایت قرار داده در صحنه خواهم ماند و اگر به هر دلیلی بروری گرینه دیگر به عنوان کاندید جریان اصلاحات اجماع نمایند با کمال افتخار و تمام توان از گزینه مورد اجماع حمایت خواهم کرد.
انتقاد از برخی رفتارهای اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان
علی کامرانی با اشاره به اینکه با بعضی دوستان در شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان اختلاف داشتم به چرایی این اختلاف اشاره کرد و گفت:چون بعضی در این شورا انحصار طلبی می کردند چون در شورا می رفتند با خادمی استاندار وقت مذاکره می کردند و خاله خرزویی کار می کردند چون برای بستگان و داماد و دختر و پسر خود دست به اقداماتی می زدند و پست می گرفتند و ما مخالفت کردیم.
عملکرد دکتر احمدی اصلاح طلبانه بوده است
عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه صحبت خود با جوانان اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ و در دفاع از استاندار گفت:عملکرد استاندار تاکنون اصلاح طلبانه بوده و با انتخاب ۳معاون اصلاح طلب این را نشان دادند.
وی افزود: اولین تقاضای ما ازمعاونین جدید استاندار این بوده که گفتم جوانان اصلاح طلب را دریابید و اگر اینها را درنیابید با مشکل مواجه خواهید شد.
کامرانی گفت: اگر قرار است اتفاقی شکل بگیرد از خود جوانان است و من پیام شما را به تیم مدیریتی استان می رسانم و از مطالبه شما سخن خواهم گفت.
وی افزود:به آنها پیش از این گفتم تا زمانی که جوانان اصلاح طلب به کار گرفته شوند و تا زمانی که مدیران اصلاح طلب به کار گرفته نشود کوتاه نمی آیم.
کاندیدای سابق اصلاح طلبان کهگیلویه گفت:مدیری که می آید باید از جوانان اصلاح طلب و کسانی که در ستادهای روحانی زحمت کشیدند باید تبعیت و مشاوره بگیرند.
وی افزود: ما به خاطر اصلاح طلبی به روحانی دادیم و پشیمان نیستیم و آقای خاتمی به من گفت اگر شما هم اطلاعات و داده های ما را داشتید به همین نتیجه می رسیدید و خانم اعظم طالقانی هم به این مطلب اذعان داشتند و بیان کرد اطلاعاتی که ما مجبوریم اینطور حرکت کنیم.
ازمواضع استاندار حمایت می کنیم
معاون ستاد روحانی در استان گفت: ما در زمان آمدن استاندار فعلی به علت عدم هماهنگی با شورای اصلاح طلبان استان و ستاد روحانی بیانه دادیم و اعتراض کردیم اما خوشبختانه تا الان دکتر احمدی خوب عمل کرده و مواضع وی علمی و حساب شده است و اگر شعار نمی دهد اما عملکرد اصلاح طلبانه دارد.
وی بیان کرد: اگر در ادامه در مسیر توجه به جریان و حوانان اصلاح طلبان حرکت کرد حمایت می کنیم و گرنه به پشتوانه شما جوانان اول ناصحانه و بعد به شکل دیگری عمل می کنیم.
شاگرد سید علی پرواز در بحث احزاب هستم
وی با اشاره به نقش سید علی پرواز در بحث توسعه سیاسی و پیگیری ایشان در تحرک احزاب اصلاح طلب در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:وقتی آقای پرواز به استان آمد احزاب را تکان داد و بانی شورای هماهنگی اصلاح طلبان در استان بود.
کامرانی با تقدیر از زحمات سید علی پرواز گفت:خودم را در بحث احزاب و توسعه سیاسی و احزاب شاگرد آقای پرواز می دانم.
در این نشست جمعی از جوانان خانم و آقا به ایراد نقطه نظر ، پیشنهاد و انتقادات خود پرداختند. انان هم چنین خواستار استیفای حقوق تضییع شده حوزه کهگیلویه بزرگ شده و با انتقاد از شرایط موجود حاکم بر جریان اصلاحات در کهگیلویه خواستار انسجام ، وحدت و اتحاد جریانی برای انتخابات پیش روشدند.
تصاویر تکمیلی:


نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاحات بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
والا .سولش و اصلاح طلبی نیخره
محمد
Iran, Islamic Republic of
اول اینکه آقای کامرانی سه نفری که الان در مسولیت معاونت استانداری هستن از دوران دکتر خادمی.مسولیت گرفتن ک نشان.از به کارگیری افراد.اصلاح طلب در زمان دکتر خادمی بوده.. بعد در زمان دکتر خادمی حتی یک نیرو در استانداری به کارگیری و استخدام نشد.... مربوط به سایر سازمان ها و ادارات بوده ک هر سازمانی قوانین به کارگیری خود را دارد وبعضی سازمان ها این به کارگیری در اختیار مدیر عامل یا مدیرکل همان سازمان است و بعضی سازمان نظیر سازمان . دولت نیست در وهله دوم همین فردی ک الان شما حمایت کردید الان معاون استاندار شده هست همین.کننده بود است از همان اول مخالفت شما با دکتر خادمی از جنس قومی و قبیله ای بود همه افکار ذهن شما را میشناسند. داشت ک در انتخابات رای میآورید
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر کامرانی و همه کسانی که مثل ایشون خط و شی اصلاح طلبی را در استان قربان منافع شخصی نمی کنند ، ضمنا فرمایشات ایشون در مورد به چوب حراج کشیدن استان در زمان جناب خادمی کاملا صحیح است که هیچگاه مردم استان فراموش نمی کنند .
محسن
Iran, Islamic Republic of
مگه کریم سبزی پور از طیف استاد منطقیان جدا شده در چرام که کریم از استاد منطقیان حمایت می کنه وبه دکتر کامرانی می تازه چطور در جلسه حاضره الله اعلم
دانشجویان اصلاح طلب و اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
من
من
من
.
بیایید فرشید عزیزی را به مجلس بفرستیم
توید
Iran, Islamic Republic of
جمع ک.
م
United States
کو اصلاحات چه خودتونو مسخره نکنید طرف درجلسه خودشو سره اصلاحات معرفی میکنه موقع انتخابات با عدل
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
. و دین
بیغش سرآسیابی
Iran, Islamic Republic of
برخی ازحاضران در این جلسه،مانند آقای .ابدا مشی اصلاحات ندارند.ودر انتخابات امسال به رییسی رأی داد.بیاییم اندیشه مان را فدای منافع نکنیم.
حسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرافت مردان بزرگ دکتر کامرانی، پرواز، دکتر قائمی که در برابر مدیریت ضعیف و خاله خرزویی خادمی مردانه ایستادند
سید یدالله کریمیان سوق
Iran, Islamic Republic of
اقای کامرانی سیاست بدردشمانمیخوره,انتخابات مجلس رو کلا ببخیال بشید وقت وانرژیتون روبیخود هدر ندین.اصلاحات درکهگیلویه بزرگ هیچ وقت برنده انتخابات نیست.نمایندگی مجلس پول یانفوذ سیاسی میخواد که فکرنکنم هیچ کدوم راداشته باشید.به جای نامزد شدن درانتخابات ازیک کاندید بانفوذحمایت کنید تابعدا پستی مقامی چیزی گیرتون بیاد.ازماگفتن بود
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد صادق شجاع و پاک دست اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد
درود بر دکتر کامرانی که با جوانان و بدون یاری سیاسیون و خواص در عر ض ۴ روز۳۵هزار رای آورد
درود خدا بر دکتر کامرانی
اصلاح
Iran, Islamic Republic of
استخدام های خاله خرزویی در زمان استانداری موسی خادمی..........با نظر موافقم واقعا همینطور که گفتی جناب دکتر
سینا
Iran, Islamic Republic of
من اصلاح طلب می باشم و برای اولین بار در عمرم از رای دادن به یک اصلاح طلب به اسم آقای کامرانی پشیمان هستم
چرام
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد اکبر بخشایی، مرد بزرگ اصلاحات شهرستان چرام،درود بر شرفت مرد بزرگ، که با قلمت و بیانت و منشت بار اصلاحات را در کهگیلویه بزرگ میکشی.و مانند دیگران دنبال پست و مقان نیستی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبی سال هاست که مرده است آقای کامرانی سیاست زده!
قریش
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر دکتر کامرانی چهره اصیل شجاع و با صداقت اصلاحات
اکبری
Iran, Islamic Republic of
با سلام هدف آقای لاهوتی از حمایت از شما در انتخابات را تاریخ اثبات خواهد کرد
مخلص
Iran, Islamic Republic of
کامرانی تحصلات علمی دانشگاه بزرگ اصفهان رادارد.ازتوسعه حرف میزنیم اما درانتخابات قبلی از بیسوادان حمایت کردیم.......
مشایخ.
Iran, Islamic Republic of
درود بر اکبر بخشایی مرد سیاست.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
اقای کامرانی فرمودی ازسه معاونت استاندار خواستم مطالبات جوانان اصلاح طلب را پیگیری کنند بقیه چه می شود خدا مداند که تو یک ادم .تی وبه همین خاطر هیچ مسولیتی به تو نمی رسد وخودت هم مطمن هستی که این دوره به. نخواهی شد
جوان اصلاحاتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگ مرد اصلاحات دکتر کامرانی ، مردی که تمام قد در برابر خادمی وایساد و از استا.
زنده باد اصلاحات و کامرانی
اا
Iran, Islamic Republic of
آقای کامرانی جان این دولت ،دولت اعتدال نه اصلاحات مگه خبر نداری کاکا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر کامرانی
احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت اصلاحات،که بقران قسم قوت نیابویت،مه ایشا بیکاریت؟؟ که ای گپل مفته ،اصلاحات چه چی چه،کامرانی اینبار سوم هم نیابویی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1