کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی سی‌سخت / احمدی: شهرستان دنا باید قطب «گردشگری سلامت» شود (+تصاویر)

18 بهمن 1396 ساعت 15:07


پروژه احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی سی‌سخت مرکز شهرستان دنا با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی شد.
به گزارش کبنا از سی‌سخت، ظهر امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی پروژه احداث بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی سی‌سخت کلنگ‌زنی شد.
در این آئین علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سی‌سخت دیار مردمانی با فرهنگ، دین و دانش است، اظهار کرد:خدمات نظام اسلامی ایران به برکت انقلاب مقایسه با گذشته نیست و الحمدالله امروز به لحاظ زیرساخت‌ها، کارهای عمرانی، اقتصادی و علمی پیشرفت‌های زیادی در کشور حاصل شده است. اما ما امروز به این پیشرفت‌ها نمی‌نازیم بلکه به استقلال، آزادی و عزت کشورمان می‌نازیم که این‌ها از برکت انقلاب اسلامی است.
احمدی گفت: ایران الان همانند گذشته آقا بالا سر ندارد و این از برکات نظام اسلامی است. و عصبانیت دشمنان این مرز و بوم به دلیل همین مسائل یعنی پیشرفت‌ها و استقلال و آزادی ملت ایران است.
وی افزود: پروژه‌های زیادی را در استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مختلف کلنگ‌زنی و افتتاح خواهیم کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به کلنگ‌زنی بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی سی‌سخت اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های آقای زارعی نماینده محترم مردم در مجلس و رئیس دانشگاه یاسوج این مهم اتفاق افتاد و امیدوارم روزی برسد که با تلاش مسوولان شاهد این باشیم که شهرستان دنا، هم قطب گردشگری طبیعی، گردشگری تاریخی و هم گردشگری سلامت باشد.
وی افزود: به دنبال این هستیم که مسیر یاسوج-سی‌سخت به زودی چهارخطه شود تا زیرساخت‌های گردشگری بیشتر فراهم شود.
احمدی گفت: از آقای ایلامی می‌خواهم که تمام مولفه‌های لازم را در طراحی این بیمارستان در نظر بگیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیازهای این شهرستان از جمله مسائل کشاورزی، جاده، منابع طبیعی و مراکز درمانی و سلامت باید در اولویت قرار بگیرد، تا شاهد رونق گردشگری در این منطقه باشیم.
اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان دنا، احداث پروژه بیمارستان بود که الحمدالله این پروژه بعد از تلاش‌های زیادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده بویراحمد و دنا به تصویت ملی و استانی رسید.
ایلامی اضافه کرد: بیمارستان سی‌سخت در چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا و در چهار طبقه احداث می‌شود.
وی افزود: این پروژه با ۱۸ میلیارد تومان احداث خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت‌های شهرستان دنا به لحاظ توریستی و آب و هوا اشاره کرد و گفت: شهرستان دنا می‌تواند به عنوان قطب گردشگری سلامت تبدیل شود.
 


کد مطلب: 313966

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/313966/افتتاح-بیمارستان-۳۲-تختخوابی-سی-سخت-احمدی-شهرستان-دنا-باید-قطب-گردشگری-سلامت-شود-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1