کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تیم سرخپوشان قهرمان لیگ فوتبال شهرستان چرام شد/هیأت فوتبال چرام تسلیم مشکلات نشد(تصاویر)

13 بهمن 1396 ساعت 13:15


تیم سرخپوشان چرام قهرمان لیگ فوتبال شهرستان چرام در فصل جدید شدند
به گزارش کبنااسپورت از چرام,با دیدار پایانی میان تیم های سرخپوشان و تراختور چرام قهرمان این فصل لیگ برتر فوتبال چرام مشخص شد.
در اختتامیه این بازی که در استادیوم تختی چرام و با حضور علاقه مندان به ورزش فوتبال برگزار شد تیم تراختور با نتیجه پرگل ۴بر۲سرخپوشان را شکست داد و به مقام دوم لیگ فوتبال چرام دست یافت.
پیش از این سرخپوشان با کسب پیروزی های متوالی قهرمان زودهنگام این مسابقات شد و به لیگ استانی راه یافت.
در پایان این دیدار جوایز و کاپ قهرمانی به تیم های برتر و مربیان و داوران این مسابقات اهدا شد.
شمس الله بزرگی زاده رئیس هیات فوتبال شهرستان چرام با اشاره به برگزاری این مسابقات در شرایط سخت و کمبودهای زیادی که وجود داشت اظهار داشت:این مسابقات با شرکت ۱۰تیم برگزار شد که با انجام مسابقات نهایتا تیم سرخپوشان قهرمان لیگ فوتبال چرام شد.
وی با اشاره به مشکلات چمن این ورزشگاه گفت:این چمن به صورت سنتی آبیاری می شود که علاوه بر هدررفت آب و برق موجب شده که چمن ورزشگاه هم خراب شود و وقت زیادی هم برای آبیاری صرف شود.
رئیس هیأت فوتبال شهرستان چرام گفت:عدم پیست ورزشگاه و روشنایی از دیگر مشکلات این ورزشگاه است که با توجه به حضور سه تیم فوتبال از چرام در لیگ برتر استان از مسئولان شهرستان و استان انتظار داریم به رفع این مشکلات توجه نمایند.
به گزارش کبنااسپورت,تیم های شرکت کننده در این مسابقات به علت عدم حمایت اسپانسر و دیگر نهادها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و به صورت خودگران و با هزینه شخصی اداره می شوند که می طلبد مسئولان به این تیم ها کمک نمایند چرا که تنها سرگرمی جوانان چرام فوتبال و حضور در استادیوم برای دیدن این مسابقات هست و کشاندن این همه جوان و سرگرمی ۳ساعته ابن جوانان در یک محیط سالم از عهده خیلی از نهادها و ادارات که بودجه های خاص ورزشی و فرهنگی دارند بر نمی آید.
تصاویر:


کد مطلب: 312333

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/312333/تیم-سرخپوشان-قهرمان-لیگ-فوتبال-شهرستان-چرام-هیأت-تسلیم-مشکلات-نشد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1