تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۳۱۱۹۹۳

اخبار راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛



خبرهای جشن پیروزی انقلاب اسلامی و حضور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی ۲۲ بهمن به شرح زیر است؛
راهپیمایی ۲۲ بهمن در لنده
مردم شهرستان لنده با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در لنده طنین‌انداز و بر وحدت و انسجام خود تأکید کردند.


 امروز همزمان با سالروز پیروزی انقلاب و هم نوا با ملت وفادار و ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی مردم شهرستان لنده یک‌صدا فریاد و جشن پیروزی انقلاب خود را طنین‌انداز کردند.

علی جاویدان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در این مراسم با شکوه با اشاره حضور منسجم و متحد مردم و صفوف به هم فشرده آنها اظهار داشت: در سالروز پیروزی انقلاب بار دیگر مردم با مشت‌های گره کرده به میدان آمدند تا بگویند پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری تا پای جان ایستاده‌اند.

وی افزود: همه آمدند تا بگویند به شعارهای خود پایبند هستیم و در دشوارترین آزمون‌ها هم در سایه رهنمودها و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب برای سربلندی و سرافرازی کشور و انقلاب و نظام خود تلاش خواهند کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در ادامه با بیان اینکه مردم آمدند تا بگویند در سایه وحدت و همدلی و وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم تصریح کرد: در سایه همین وحدت و انسجام توانستیم دشمنان را در برابر عزت و عظمت ملت ایران وادار به تعظیم و به اقتدار و عظمت خود بیفزاییم.

جاویدان خاطرنشان کرد: برجام و دیپلماسی موفق ایران اسلامی گره خوده به همین پشتیبانی‌ها و حمایت‌های ملت بوده که باعث شده تیم دیپلماسی ایران در عرصه سیاست‌های داخلی و خارجی سربلند و پیروزمندانه حاضر شود.

وی به تقارن دهه فجر با ایام فاطمه اشاره و گفت:در فجر فاطمی عهد دیگر با ولی فقیه خود خواهیم بست و در دفاع از آرمان‌ها و اعتقادات خود ثابت قدم خواهیم ماند.












  راهپیمایی ۲۲ بهمن قلعه رئیسی
استاد حوزه و دانشگاه گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از پایبندی به نظام و انقلاب دارد.
حجت‌الاسلام امرالله اندرزیان در جمع مردم شهر قلعه رئیسی و در حاشیه ۲۲ بهمن این شهر با تبریک ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: زیبایی انتخاب نام دهه فجر برای ایام پیروزی انقلاب اسلامی، از آن جهت است که ایران بزرگ از ظلمت حکومت ستم‌شاهی به نور حکومت اسلامی وارد شد و این جز در سایه وحدت و همدلی اقشار مختلف ملت و رهبری حکیمانه امام راحل عظیم‌الشأن امکان‌پذیر نیست.
استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: حضور پرشور و حماسی ملت ایران در راهپیمایی۲۲ بهمن نمادی از وحدت و انسجام ملی و تجلی حضور اقتدار ملی ملت ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه حضور در این راهپیمایی نماد وحدت و همبستگی ملت ایران است افزود: مردم ایران پایبند میثاق با ولایت و رهبری هستند و آنچه که در این ۴۰ سال از افتخارات و عزت‌ها که ملت ایران آفریده هستند همین پایبندی به میثاق ولایت و رهبری است.
اندرزیان خاطرنشان کرد: ما وارث این انقلاب و نظام هستیم و برای پایداری این نظام حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یک وظیفه می دانیم و این حضور باشکوه شما مردم در این راهپیمایی بزرگ نشان از قدردان و دوست داشتن نظام و انقلاب خود است.
استاد حوزه و دانشگاه یادآورشد: دشمنان نظام در تلاشند تا مردم را از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی جدا کنند اما بزرگداشت دهه فجر و یادآوری آرمان‌های حضرت امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین موانع این هدف شوم دشمن است.
تبعیت از اصل ولایت فقیه نقشه‌های دشمنان را در جبهه گیری‌های متفاوت خنثی کرده است
امام جمعه کبگیان گفت: سلاح وحدت مردم در تبعیت از اصل ولایت فقیه، نقشه‌های دشمنان را در جبهه گیری‌های متفاوت خنثی کرده و ریسمان گسسته امیدشان در آستانه پاره شدن است که با متصل شدن به حکومت جهانی ریشه کفر وظلم را برای همیشه خشک و در هم می‌شکند.
راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کبگیان با حضور آحاد مردم در شهر چیتاب مرکز بخش برگزار شد.
امام جمعه کبگیان سخنران ویژه این مراسم باشکوه بود که با تبریک دهه مبارک فجر و تشکر از حضور مردم گفت: فجر پیروزی انقلاب تنها متعلق به ملت ایران نیست بلکه منتسب به مظلومین و عدالت خواهان جهان است.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر با اشاره به ماهیت شاه مملکت و وابستگی به شرق و غرب در باج دادن به مزدوران ظالم جهان گفت: اگر امروزه همه دنیا در یک طرف میز مجبور به مذاکره با جمهوری اسلامی شده‌اند از خون جوانان وطن و عقبه قدرتمند توانمند می‌ترسد که همه از رویشهای انقلاب اسلامی استو
وحدانی‌فر با اشاره به هجمه‌های بی‌رویه و تمام نشدنی دشمنان در ضربه زدن به انقلاب و ارزشهای اسلامی گفت: سلاح وحدت مردم در تبعیت از اصل ولایت فقیه، نقشه‌های دشمنان را در جبهه گیری‌های متفاوت خنثی کرده و ریسمان گسسته امیدشان در آستانه پاره شدن است که با متصل شدن به حکومت جهانی ریشه کفر وظلم را برای همیشه خشک و در هم می‌شکند.
مهران گودرزیان بخشدار کبگیان با تشکر از تمام کسانی که در برپائی هرچه باشکوه‌تر برنامه های امسال دهه مبارک فجر گام محکم برداشتند گفت: امنیت و آرامش حاصله از خون شهدا بوده و به برکت انقلاب به ما مسؤولیت بخشید.
مسؤولان نباید از ارزش‌ها فاصله بگیرند
سردار مدافع حرم گفت: مسؤولان نباید از ارزش‌ها فاصله بگیرند و اگر می‌خواهند مسؤولیت خود را در خدمتگذاری خوب ثابت کنند باید خاکی شوند و با مردم راه بروند و با مردم زندگی کنند.
سید شکرالله واهبی‌زاده در مراسم ۲۲ بهمن در دیشموک اظهار کرد: نه شرقی و نه غربی در جمهوری اسلامی یعنی ما به هیچ کشوری وابسته نیستیم و وظیفه ما این است که این انقلاب را حفظ کنیم.
وی در ادامه گفت: این انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و تنومند شد و این انقلاب متعلق به فقرا، پا برهنه‌ها و محرومین است و همین مردم بودند و مردم هستند که در تمام شرایط قاطعانه با آگاهی در تمام میدان‌ها با بصیرتی عاشورایی در مرز و خارج از مرز و درون کشور مقابل همه فتنه‌ها و خطرات و مشکلاتی که انقلاب را تهدید می‌کرد ایستاده‌اند و مقاومت کردند و این انقلاب را به آنجا رسانده‌اند.
سردار مدافع حرم گفت: یک روزی در کشور ایران یک گروبان آمریکایی برای سرمایه ایران، ملت ایران، وجدان مردم و ناموس مردم تصمیم می‌گرفت و امروز به برکت خون شهدا هیج کس حق دخالت در امور کشور را ندارد.
واهبی‌زاده عنوان کرد: آنهایی که در خانه مجلل بدون درد آرمیده و خفته‌اند و در کاخ‌های مجلل زندگی می‌کنند صاحب زندگی اشرافی هستند آنها نباید به پست‌های کلیدی این ملت شهید داده تکیه بزنند چه بسا یک شبه انقلاب را به دشمنان انقلاب می‌فروشند.
فرمانده ۸ سال دفاع مقدس گفت: تنها انقلابی که در دنیا بدون پشتوانه خارجی با حمایت مردمی به لطف خدا موفق شد انقلاب اسلامی بود و تحت حمایت خداوند متعال و حمایت این مردم دیندار و مسلمان است.
وی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید از خدا بترسند خدمات انقلاب اسلامی و دستاوردهایش و دستاوردهای دفاع مقدس را باید به مردم بگویند و چون نگفتند خائن هستند و بخشی از این تقصیر گردن مبلغین و متولیان فرهنگی در جمهوری اسلامی است و فردای قیامت در صحرای محشر در مقابل شهدا باید جواب بدهند چون آنچه در دفاع مقدس بر سر ما آمد و ما بدست آوردیم به نسل بعد نگفتند و این بزرگترین خطر است و بزرگترین نقشه دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
واهبی‌زاده با بیان اینکه متولیان فرهنگی چقدر نسل جدید را با حسین عاشورایی و شهید پذیرش آشنا کردند عنوان کرد: مردم تمام مشکلات را در تمام ابعاد و زمینه ها با وجودشان عملا لمس می‌کنند همانند گرانی، حقوق‌های نجومی، عدم برخورد با متخلفین و دزدان بیت‌المال مسلمین، مردم اینها را با گوش و پوستشان لمس کردند و چهل سال تحمل می‌کنند و این تحمل به خاطر حفظ اسلام و انقلاب و شهدا است.
وی تصریح کرد: مسؤولانی که که در کشور ما در رابطه با حل مشکلات ملت ضعیف و ستمدیده و شهید داده بالاخص مردم شهید داده مومن و آگاه بهمئی عمدا کوتاهی کنند خائن به قرآن و شهدا هستند و مسوولینی که در رابطه با مشکلات مردم مسائل سیاسی را در اولویت قرار می‌دهند آدمهای خوبی نیستند.
واهبی‌زاده گفت: آن کسی که پنجاه میلیون و بیشتر سیصد میلیون و چهارصد میلیون می‌گیرند صدای من را بشنوند من از خانواده فقیر بودم و در مرزها نگهبانی می‌دادم تا انقلاب محفوظ بماند و هستم و هر جا بروم مدافع حقوق ضعفا هستم حتی اگر زندانیم بکنند.
وی تشریح کرد: چرا اون کسی که حقوق بالا می‌گیرد و در خانه اشرافگری با ماشین میلیاردی با بادیگاردهای مختلف کاروان راه‌اندازی می‌کند و در شهرهای کوجک و ضعیف سفر می‌کند باید صاحب امر باشد.
واهبی‌زاده گفت: آن کسانی که درد محرومیت را چشیدند حافظ انقلاب هستند و باید صاحب امر باشند و مسؤولان باید بدون محافظ در میان مردم بروند و سفر کنند تا مردم بدون ترس حرف دل خود را به آنها بگویند.
سردار مدافع حرم گفت: مسؤولان نباید از ارزش‌ها فاصله بگیرند و اگر می‌خواهند مسؤولیت خود را در خدمتگذاری خوب ثابت کنند باید خاکی شوند و با مردم راه بروند و با مردم زندگی کنند.
واهبی‌زاده با اشاره به اینکه امروز صبح یک مادر شهید به من گفت حقوق فرزندم ۹۰۰ هزارتومان است عنوان کرد: آن کسی که از حقوق مردم و ملت می‌زنید و به اون مسؤول پدرسوخته گردن کلفت خرپولی که صاحب چندین شرکت و پروژه است و فرزندانش در آمریکا و اروپا خوش می‌گذرانند پرداخت می‌شود باید بدانند یک زمانی شهدا این پول را از حلقومشان می‌کشند.
وی با اشاره به اینکه این مادر در شرایط بسیار سخت زندگی می‌کند و در زمان طاغوت در یکی از روستاها با سختی یک انسان را بزرگ کرده و به میدان جنگ فرستاده تا در راه آزادی ما و حفظ انقلاب و امنیت شهید شود، عنوان کرد: حالا یک میلیون تومان حقوق دریافت کند و برخی‌ها با گرفتن ۴۰۰ میلیون تومان بدون یک درصد سود و حقوق‌های نجومی خوش بگذرانند.
وی متذکر شد: انصاف در این نیست که افرادی در آن زمان هیچ سهمی نداشتند و صاحب نبودند الان صاحب همه چیز شوند یا چندین شغل با حقوق‌های بالا دریافت کنند.


 


دشمن بیکار ننشسته و مانند مار زخم خورده هر لحظه آماده ضربه زدن به این نظام و انقلاب بوده و هستند
سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در لنده گفت: حضور منسجم و متحد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و عرصه‌‌های مختلف دشمنان را از ادامه نقشه‌های شوم علیه ملت ایران مأیوس کرده است.


 حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در جمع مردم شهرستان لنده دهه فجر را سرآغاز بیداری اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی دانست و اظهار داشت: ۲۲ بهمن روز خاطرانگیز و شیر و تاریخ ساز حضور و حماسه ملت ایران بود که نه بزرگی به استکبار جهانی و فریاد استقلال و آزادی را در سراسر ایران اسلامی طنین‌انداز کرد.

وی افزود: امروز ملت ایران و مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان لنده هم در راستای جشن پیروزی و پیام وحدت و انسجام به میدان آمدند و با حضور پر شور و شعور خود مراسم به یادماندنی را رقم زدند که دشمنان با حضور ملت از نقشه‌ها و توطئه‌های شوم خود مأیوس و نا امید شدند.

امام جمعه گچساران در ادامه به برخی شبهات پیرامون دلایل شکل‌گیری انقلاب اشاره و تصریح کرد: امروز دشمنان درصدد هستند با القاء شبهاتی از قبیل چرا انقلاب شکل گرفته سعی در دور کردن آنها از مسیر اصلی انقلاب و نظام دارند.

حجت‌الاسلام حجازی با اشاره به آیات و روایات قرآنی در خصوص دلایل شکل‌گیری انقلاب یادآور شد: در آیات قرآن حمایت از پیامبر برای به دست اوردن حیات و رسیدن به اوج زندگی عزتمندانه مورد توجه قرار گرفته تا با سرکوب حکومت‌های جور و ستم به آن دست یابیم.

وی به قیام امام خمینی(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس موازین دینی و اسلامی عالمان دینی باید در زمان احساس خطر برای جامعه اسلامی باید مبتنی بر علم بر گرفته از مبانی قرآنی به مبارزه با خطر و  حکومت جور بپردازند.

امام جمعه گچساران ادامه داد: وقتی حضرت امام(ره) موانع رشد و تعالی کشور یعنی شاه مخلوع را بشارت و نذیر داد ولی نپذیرفت با احساس وظیفه و برای رهایی ملت از ظلم به میدان آمد و عزت و سربلندی به جامعه ارزانی بخشید.

حجازی با اشاره به گسترش انوار انقلاب اسلامی و بیداری جوامع و ملت‌های مظلوم جهان گفت: آنچه در جوامع و محافل بین‌المللی مطرح است، از انقلاب اسلامی به عنوان نقطه عطف رهایی ملت‌های مظلوم در جهان یاد شده که بیداری  ملت‌ها را به همراه داشته است.

وی به زخم‌ها و کینه‌های دشمنان از این حضور پر شور و گسترش انقلاب در عرصه جهانی افزود: دشمن بیکار ننشسته و مانند مار زخم خورده هر لحظه آماده ضربه زدن به این نظام و انقلاب بوده و هستند.

حجت‌الاسلام حجازی در ادامه اذعان داشت: ملت ایران و امامی که در مکتب اهل‌بیت تلمذ کرده بود نه بزرگی به دشمنان  و استکبار جهانی گفتند که این نه اوج عزت و سربلندی را برای ما به همراه داشته و تا به امروز هر توطئه و تحریم را برای حفظ آرمان‌های خود به جان خریده‌اند.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان برای شکست انقلاب همچنان ادامه دارد افزود: اما ایمان و اعتقاد ملت اجازه نداده دشمنان به کوچکترین آمال و آرزوهای خود در خصوص انقلاب و نظام دست یابند ولی تلاش دشمنان برای سلب کردن این روحیه و آرمان‌های انقلاب در جامعه همچنان ادامه دارد که باید با وحدت و یکپارچگی به دنبال تعالی و پیشرفت کشور باشیم و بدانیم اگر راه را درست بپیماییم آمریکا و استکبار و دشمنان ما هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در لنده با اشاره به راه‌های نجات کشور با استناد به آیات قرآن اظهار داشت:در مصائب خواص نباید احساس امنیت کنیم و بدانیم که ما هم در خطر هستیم و باید شکرگذار نعمت‌های نظام و انقلاب باشیم.

حجت‌الاسلام حجازی به تلاش دشمن برای وارونه نشان دادن این نعمت بزرگ یعنی انقلاب اشاره کرد و افزود: کارهایی که در این نظام انجام شده هزاران بار بیشتر از کارهای قبل از انقلاب بوده و هست و با پیروی از مکتب الهی و اهل بیت(ع) و ترویج روحیه استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم و ایستادگی مقتدارانه در برابر ظلم و تواضع در برابر مؤمنان و رعایت حقوق همدیگر می‌توانیم به توسعه و پیشرفت همه جانبه دست یابیم.










نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1