کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سونامی تغییر مدیران کهگیلویه و بویراحمد / استاندار به وعده‌اش عمل کند

21 بهمن 1396 ساعت 2:24


کلید تغییرات مدیران‌کل استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد، برخی فرمانداری‌های تابعه و بخشداران زده شده است.
به گزارش کبنا از یاسوج، بر اساس اطلاعات رسیده به این سایت خبری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد عذر مدیران و برخی معاونین که از دستگاه‌های دیگر به استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مأمور شده‌اند، را خواسته است.
گفته می‌شود، برخی از نیروهای مأمور به استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به ادارات مربوطه خود برگشته‌اند و مأموریت بعضی از مدیران و نیروهای مأمور شده از دستگاه‌های دیگر تمدید نخواهد شد.
یکی از منابع خبری به کبنانیوز گفت؛ سعی می‌شود که مأموریت این مدیران و نیروها در استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری‌ها دیگر تمدید نشود.
همچنین گفته می‌شود که ۷ نفر از مدیران‌کل ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر خواهند کرد.
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد قبل از این گفته بود که تلاش خواهیم کرد، تا جایی که بشود، مدیران را خارج از بدنه هر دستگاهی انتخاب نکنیم، و مدیریت هر دستگاهی را به نیروهای همان دستگاه می‌سپاریم.
اوایل سال آینده شاهد تغییرات زیادی در بدنه مدیران‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.
نمایندگان مجلس کهگیلویه و بویراحمد فشارهای زیادی برای انتصاب مدیران وابسته به خودشان می‌آورند. امید می‌رود که انتصاب‌ها در چارچوب اصولی خودش انجام بگیرد. و همانطوری که استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفته، مدیران را صرفاً به دلیل حضور در ستادهای انتخاباتی انتخاب نکند و شایسته‌سالاری، سابقه، تجربه و برنامه و علم افراد را مدنظر قرار دهد.
بعد از رفتن صابر مظاهری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و عزل فریبا رحمان‌پور مدیرکل امور بانوان و مظفری مدیرکل امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به زودی شاهد تغییرات دیگری در سطح استان خواهیم بود.
 


کد مطلب: 310770

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/310770/سونامی-تغییر-مدیران-کهگیلویه-بویراحمد-استاندار-وعده-اش-عمل-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1