کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتصاب جوان کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان دستیار ویژه وزیر ارتباطات

4 بهمن 1396 ساعت 1:55


طرح شعار استفاده از ظرفیت های جوانان در پست های کلان کشور یکی از شعارها و برنامه های اصلی دولت دوازدهم و شخص محترم رئیس جمهور بوده، که با انتخاب جوان ترین وزیر ادوار کابینه بعد انقلاب یعنی مهندس آذری جهرمی فصل جدیدی رو رقم زده شد.
آذری جهرمی از همان اوایل تنفیذ مسئولیت وزارتخانه مهم ارتباطات و فنآوری اطلاعات بخوبی از عهده این مسئولیت مهم برآمد و اذهان رجال سیاسی و مدیریتی کشور را به خود جلب نمود، و از طرفی در عملکرد چهار ماهه اول کاری وزیر جوان کابینه دوازدهم با استفاده از ظرفیت جوانان و اعتماد به آنان توانست اقدامات مهم و موثری را در زمینه های تدوین و تصویب اقتصاد دیجیتال در دولت، توجه خاص به استارت آپ ها و مشاغل نوپا، طرح ثبت تلفن همراه، و…انجام دهد. وی تاکنون موفق ترین وزیر دولت دوازدهم بوده و کشور را با اهتمام در ایجاد شبکه ملی اطلاعات و اپلیکیشن دولت همراه در آستانه تحول عظیم قرار داده است.
یکی از افتخارات وزیر خلاق، مهندس جهرمی اینست که کمترین تذکر و طرح سوال در مجلس دهم شورای اسلامی را بخود اختصاص داده است.
از دیگر ابتکارات مقام عالی ارتباطات و فنآوری اطلاعات استفاده از جوانان در سطوح بالا و مقامات بوده، و انتصاب مهندس نجات نیا جوان نسل سومی خطه جنوب بعنوان دستیار در همین راستاست.
سید فرزاد نجات نیا دبیر انجمن هم اندیشی فرهیختگان پس از حضور در تهران بعنوان یکی از مدیران جوان و خوش پتانسیل است که در عرصه های مختلف با فعالیت های مستمر توانسته است ظرفیت های خود را به اثبات برساند.
همانگونه که یکی مشکلات فعلی ساختار اداری ارتباط ضعیف با بدنه جامعه می باشد، انتخاب مهندس نجات نیا با تواضع، گشاده رویی، حسن خلق، مردمداری بدور از تعصبات بی اساس و اعتدال در گفتار و رفتار و روابط عمومی کم نظیر به عنوان دستیار وزیر در امور ارتباطات وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات نوید بخش آینده ای روشن در بحث تکریم برای این وزارت فخیمه خواهد بود.
نجات نیا نایب رئیس شورای سوم شهرستان دهدشت، که با روحیه مدیریتی و بیس فرهنگی و استفاده از پتانسیل های خود در سایر مسئولیت های محوله توانست عملکرد خوبی را داشته باشد.
وی پیش از این بعنوان مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیفات و فناوری افتخار این را داشت که منشاء خدمات ارزنده برای جامعه علمی کشور باشند.


کد مطلب: 310100

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/310100/انتصاب-جوان-کهگیلویه-بویراحمدی-عنوان-دستیار-ویژه-وزیر-ارتباطات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1