تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۳۱۰۰۵۲

گردهمایی توانمندسازی شغلی در دهدشت برگزار شد / دولت‌خواه: جدا شدن بنگاه‌های اقتصادی موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود

۲
۰
کبنا ؛صبح امروز گردهمایی توانمندسازی شغلی و آموزش‌های اشتغال ویژه ایثارگر با حضور خانواده معزز شهدا، امام جمعه، مسولان استانی و شهرستان در فرمانداری دهدشت برگزار شد.

کمال الدین دولتخواه مدیر بنیاد شهید کهگیلویه در این گردهمایی، اظهار داشت: امروزه تحریم‌های مختلف در جهان دیده می‌شود، که گریبان کشور ایران را نیز گرفته است.
دولتخواه با بیان اینکه اشتغال از مهمترین مشکلات جامعه می‌باشد، تصریح کرد: باید بتوانیم از روحیه کارآفرینی و روحیه اقتصادی بر اساس ظرفیت‌های موجود در کشور، جلوی تحریم‌ها را بگیریم.
وی مطرح کرد: با جداشدن بنگاه‌های اقتصادی و سایر فعالیت‌های درآمدزا از بخش دولتی و واگذاری آن‌ها به بخش خصوصی، این اختیار به مردم داده می‌شود تا شکوفایی اقتصادی در جامعه هموارتر شود.
وی گفت: روحیه کار افرینی را به عنوان یک انقلاب ارزشمند که می‌تواند توسعه اقتصادی و شیوه‌های فرهنگی را هموار کند بپذیریم و نگرش هارا تغییر داده و به کارآفرینی رو آوریم.
مدیر بنیاد شهید کهگیلویه ادامه داد: باید از ظرفیت نهادهای مختلف، فنی و حرفه‌ای و پایگاه‌های آموزشی استفاده بهینه برد.
دولتخواه افزود: اداره کار و اداره صنعت و معدن در زمینه کارآفرینی با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران همکاری‌های لازم را داشته باشند تا مشکل اشتغال جوانان خانواده‌های شهدا و ایثارگر برطرف شود.
هرمزپور مسئول اشتغال ایثارگران، در این گردهمایی نیز گفت: امروز به کهگیلویه آمده‌ایم تا توانمند سازی سال ۹۷ را به فنی و حرفه ای معرفی کنیم با توجه به نیاز سنجی و علاقمندی متقاضیان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای و تخصصی، آموزش‌هایی به صورت رایگان به فرزندان ایثارگر و شاهد (دیپلم و زیر دیپلم) ارائه و سپس بر اساس مدرکی که فنی و حرفه‌ای به متقاضیان می‌دهد فرد به عنوان شاغل معرفی می‌شود تا وام قرض الحسنه ۴ درصد برای کارآفرینی به وی تعلق گیرد.
منوچهر فتاحیان معاون بنیاد شهید استان نیز گفت: در این گردهمایی هدف آشنا کردن فرزندان ایثارگر و شاهدبا راه کسب و کار از طریق ارائه آموزش‌های رایگان فنی و حرفه‌ای و سپس اعطای وام ۴ درصد به مبلغ ۲۵ تا ۳۰ میلیون برای شروع فعالیت می‌باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گاه
Iran, Islamic Republic of
درود بردولتخواه
گاه
Iran, Islamic Republic of
این مدیر داره راه پدر شهیدش را ادامه می دهد در پناه حق باشد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1