کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازگشت احمدی نژاد‌ها به فرمانداری‌های استان

2 بهمن 1396 ساعت 13:02


 
متن ارسالی
یکی از ایرادات اساسی که بر موسی خادمی استاندار قبلی استان وارد بود ابقا برخی از مدیران دولت احمدی‌نژاد در دوران تدبیر و امید بود مدیرانی که برخی از آن‌ها بویژه در ستاد بحران استان و یا حوزه اقتصادی استانداری و یا مبارزه با موادمخدر و ... کماکان بر صندلی ریاست حضور دارند.
هم دولت یازدهم تمام شد و هم دوران خادمی ولی هیچ اتفاقی برای استفاده از نیروهای همسو با دولت در این مناصب و بسیاری از مناصب دیگر بویژه در شهرستان کهگیلویه که زمانی مدیران آن با اجازه بزرگواری انتخاب می‌شدند و حالا هم حاج عدل است که باید مدیران وابسته به خود را در دولت تدبیر و امید به کار گیرد.
آمدن استاندار جدید و انتخاب معاونین جدید از جمله سید کاظم نظری بارقه‌ای از امید بوجود آورد که حداقل مدیرانی که به این دولت اعتقاد ندارند و با آن همراه نیستند فرصت فرصت طلبی از آن‌ها گرفته شود.
ولی هنوز چیزی نشده زمزمه‌های ناامید کننده‌ای از گوشه و کنار استانداری به گوش می‌رسد که تحقق آن جز بی‌احترامی به خواست مردم در ۲۹ اردیبشهت ودلسرد کردن آن‌ها نتیجه‌ای ندارد.
مشخصاً تاکید این مطلب بر برخی زمزمه‌ها بر معرفی یک نیروی شناخته شده و امتحان پس داده سیاسی برای فرمانداری چرام است. انگار که نه رای مردم مهم باشد نه چرام و نه هم فرمانداری که باید جناب آقای نظری بدون تحقیق و توجه به خواست عمومی دنبال معرفی نیرویی است که همه «عملکرد سیاسی و مدیریتی» وی را می‌دانند و قرب و ارادت ایشان به بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه زبانزد عام و خاص است.
اگر قرار باشد مردم به پای صندوق‌های رأی بروند و به برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید رای دهند ولی در استان برخی بخواهند برای مردم تصمیم بگیرند اصلاً پذیرفتنی نیست.
نیروی معرفی شده نیاز به معرفی در این مقاله ندارد او در دولت احمدی نژاد مدیر بود، آنهم مدیری که عذرش را خواستند، و یقیناً رفتن او از آن مسوولیت به گوش آقای نظری نیز رسیده است. گزینه مورد نظر در ستاد آقای ولایتی یکی از اصولگرایان مطرح کشور فعالیت می‌کرد و آنهم فعالیت زیاد.
گزینه مورد نظر اتفاقا با یکی از نزدیکان خود که از لیدرهای معروف بزرگواری و دولت قبلی بود به دیدار احمدی‌نژاد در تهران رفت.
گزینه‌ی مورد نظر ابدا اهل کار سیاسی نبوده و نیست پس اقای نظری و شخص استاندار باید در این تصمیم خود بازنگری کنند و با اعتقاد به شعارهای دولت و شخص رئیس جمهور دنبال گزینه‌ای شجاع و معقتد به جریان حاکم بر دولت باشند.


کد مطلب: 309525

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/309525/بازگشت-احمدی-نژاد-ها-فرمانداری-های-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1