کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تکلیف جانشین «جعفر گوهرگانی» هنوز مشخص نیست / «سید مجید حسینی» کیست؟

30 دی 1396 ساعت 10:15


رفتن جعفر گوهرگانی رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد قطعی شده است، اما اختلافاتی بر سر جانشین وی وجود دارد. که همین اختلافات و بلاتکلیفی در انتخاب جایگزین «گوهرگانی» نیز سبب تأخیر در معارفه و تکریم او و مجید محنایی شده است.
منابع خبری در گفت‌وگو با کبنا تاکید می‌کنند که هنوز زمان و مکان دقیق تودیع و معارفه معاونین امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مشخص نیست. آنها همچنین ادامه می‌دهند به دلیل نامعلوم بودن جانشین «جعفر گوهرگانی» این مراسم هم به تعویق افتاده است.
رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای اخیر گزینه‌های زیادی را برای ریاست جهاد کشاورزی استان معرفی کردند، که تعداد زیادی از آنها برای انجام مصاحبه دعوت شدند، رفته رفته این موضوع از حساسیت بیشتری برخوردار، و فشار بر روی نمایندگان و سایر مسوولان ارشد استان بیشتر شد.
دست سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از نیروهای توانمند خالی نیست، این سازمان افرادی همانند شهرام عسکری، فضل‌الله
آذرفر، علی علیرضانژاد، محمد امیری، منوچهر محمدی، ابوالحسن صداقت‌کیش را در درون خود به لحاظ مدیریت پرورش داده است. اما با این وجود گویا برخی‌ها با ایجاد حواشی و دامن زدن به مسائل اختلاف‌انگیز مانع انتصاب یکی از همین نیروها می‌شوند. و همین موضوعات سبب گردیده تا رسانه‌ها از گزینه دیگری رونمایی کنند.
رسانه‌ها از قطعی شدن حکم سید مجید حسینی خبر می‌دهند و نوشته‌اند که هیچکدام از افرادی که در روزهای گذشته نامی از آنها در رسانه‌ها آمده شانسی برای تصدی مدیریت جهادکشاورزی استان را ندارند.
سید مجید از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد است که اکنون به عنوان کارشناس در مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان مشغول به کار است.
حسینی متولد سال ۵۲ و بیش از ۲۲ سال سابقه خدمت دارد. او مدرک فوق دیپلم را از تربیت معلم شهید مطهری شیراز و لیسانس خود را از دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج اخذ کرد. بعدها در دانشگاه آزاد اصفهان مدرک کارشناسی ارشد خود را گذراند.
با این وجود هنوز آمدن سید مجید حسینی به سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد قطعی نشده است و تکلیف جانشین «گوهرگانی» مشخص نیست. و مردم و رسانه‌ها از روند انتخاب حسینی به عنوان ریاست این سازمان اطلاعی در دست ندارند.

 


کد مطلب: 308929

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/308929/تکلیف-جانشین-جعفر-گوهرگانی-هنوز-مشخص-نیست-سید-مجید-حسینی-کیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1