تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۳۰۸۸۴۶

آقای استاندار در زمینه بکارگیری‌ نیروهای فله‌ای چه اقداماتی انجام داده است / تا زنده‌ایم از حق مردم حمایت می‌کنیم

۲
۰
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: دشمن با جبهه‌گیری و تفرقه افکنی میان مسلمین به غارت‌گری منابع طبیعی، نفت و گاز آنان به دنبال منافع خود است.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام علی وحدانی‌فر درخطبه‌های نماز جمعه عبادی و سیاسی بخش کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی وپرهیز از گناه اظهار کرد: عاقبت رستگار شدن برای کسانی است، که خط ورود گناه خطوط قرمزشان باشد و اینان متقینی هستند که باسرکوبی هوای نفس باپشت پازدن به امورات دنیوی رستگار شده‌اند.
امام جمعه کبگیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با میهمانان اجلاس بین المجالس اسلامی گفت؛ خروجی این دیدار گوشزد نکات راهبردی جهان اسلام بود که معظم له اسلام را کانون توجه کشورهای بین المللی دانست که باید در توسعه مسائل مربوط به خود هوشیار وکوشا باشد.
وحدانی‌فر خطاب به نقشه‌های شوم دشمن، درباره سیاست تفرقه انداز وحکومت کن عنوان کرد: دشمن با جبهه‌گیری در دوگانگی میان مسلمین باغارت‌گری منابع طبیعی، نفت و گاز آنان به دنبال منافع خود هستند و تنها هدفش ناامن کردن منطقه باغارت اموال مسلمین در به جان انداختن آنان است.
خطیب جمعه کبگیان در ادامه با اشاره به دروغ‌پردازی آمریکا در حمایت از حقوق بشر ابراز کرد: آمریکا با حمایت از آل سعود در نسل کشی مردم یمن و تجهیز آل خلیفه و طالبان در کشتار مسلمین با جنگ افروزی میان آنان هم به هدفش در تخریب اسلام و هم چپاول منابع مسلمین دسترسی پیدا کرده است.
وحدانی‌فر در ادامه با اظهار تاسف به مناسبت حادثه سانچی وتسلیت به خانواده داغدار و ملت ایران گفت؛ حادثه در کشوری غریب و مکانی دور موجب شده تا در فوران آتش در دل اقیانوس تمام تلاش‌ها در نجات فرزندان عزیزمان بی‌ثمر بماند که امیدواریم با بررسی حادثه دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
امام جمعه کبگیان در ادامه خطبه‌های امروز خود با اشاره به مراسم تودیع و معارفه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت؛ حقیقتا زحمات آقای تقوی قابل ستایش وتقدیر است اما ادامه و تکمیل فعالیتهای گذشته لابهره‌گیری از نظرات شورا برکیفیت فعالیتهای گذشته می‌افزاید چون نهاد نماز جمعه یک برکت رحمانی است و در ابعاد سیاسی اقتصادی فرهنگی یک تکیه‌گاه مستحکم برای مردم ونظام است.
علی وحدانی فر با اشاره به فضای مجازی عنوان کرد: هیچ کس با فیل‌تر کردن فضای مجازی موافق نیست اما می‌توان با استفاده از نرم افزارهای ایرانی با اتصال به سرورهای داخلی امنیت این فضا را برای مردم وجامعه حاصل کرد زیرا استفاده بیش از ۴۰میلیون کاربر از نرم افزارهای خارجی تمام هویت افراد را به راحتی در اختیار آنان قرار می‌دهد.
حجت الاسلام وحدانی فر درباره توهین ترامپ درخطاب قراردادن مردم آفریقا وتشبیه آنان به کثافت‌خانه گفت: سقوط آزاد دموکراسی به پرتگاه را باید در سخنان‌نژاد پرستانه رئیس جمهور کشوری دید که انسان را در تعقل مردانی که ترامپ را به عنوان ریاست جمهوری انتخاب کردند دچار شک وتردید می‌کند.
این خطیب جمعه درباره سالگرد برجام خاطرنشان کرد: فرجام، برجام با خروجی ثمراتش به مردم گفته شود تا مردم درباره این موضوع آگاه شوند.
امام جمعه کبگیان با طرح پرسشی که آیا درباره موضع‌گیری رسانه‌های استان در قبال انتقاد از استخدام های فامیلی در استان گفت: اگر در این استان در همه ابعاد و انجام امور مردم وجود دارد، آیا رسانه هم در این امر باید ضعیف برخورد کنند.
وی تصریح کرد: آیا خواستن از استاندار که در تودیع معارفه خود مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی را سرلوحه کارخود قرار داده برای پاسخی به بکارگیری نیروهای فامیلی در استان که تا کنون چه اقداماتی صورت داده است.
وحدانی فرخطاب به برخی از رسانه‌ها گفت: برخی از سایت‌ها حاضر هستند برای منافع خود و رسانه خود سکوت کنند.
وی با بیان اینکه ما ائمه جماعت سکوت نخواهیم کرد، عنوان کرد: تا زمانی که زند‌ه‌ایم از حق وحقوق مردم درسایه برابری و عدالت محوری حمایت خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کبکیان
دست حاج آقا واقعاً درد نکند. درد دل جامعه را دقیق و شفاف بیان میکند.
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
کاش من با جناق مدیر کل بودم
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1