کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخی به یک مطلب؛ پروژه‌های شهر را «زینل زاده» تعریف و « تاجگردون » تامین اعتبار کرد

27 دی 1396 ساعت 23:26


متن ارسالی
ای که با نامت جهان آغاز شد زبان ما هم به نامت باز شد
با عرض سلام و درود خدمت همه همشهریان عزیزم
چند روز پیش مقاله ای به قلم بختیار رضوانی در باب دفاع از شهردار منتشر شد و از آنجا که هدف نویسنده فقط موجه جلوه دادن تصمیمات احساسی و آنی و بدون مطالعه شهردار دوگنبدان بود که اتفاقاً موجب رکود و وقفه در اجرای پروژه‌هایی شد که پیش از این آغاز شده بود  چند سطری را مزاحم اوقات شریف شما خواهم بود.
آقای رضوانی عزیز در ابتدا خود را نماینده مردم معرفی کردید و در سطر اول انشای پر از اشتباه خود را ما همشهریان خطاب کرده‌اید.
برادر خوبم شما فقط می‌توانید از جانب خودتان نظر بدهید مردم گچساران نماینده دارند که از حسن اتفاق بهترین وکیل تاریخ جنوب کشور است پس لطفاً وقتی می‌خواهید از اقوام خود دفاع کنید نظر خودتان را به رأی مردم تعمیم ندهید.
در ادامه مسعود ظفری را انجام دهنده تمام پروژه‌های شهری معرفی کرده‌اید.
بهتر است بدانید پروژه‌هایی که الان شهردار نظارت می‌کند در زمان مهندس زینل زاده تعریف شده است و با نظر مثبت دکتر تاجگردون تأمین اعتبار شده است و در دوره قبل پس از برگزاری مناقصه پیمانکاران هم انتخاب شدند.
پس بهتر است تصحیح بفرمایید مهندس ظفری در حال حاضر فقط  کارهایی را که پیش از او شروع شده است نظارت می‌کند.
در ادامه باز هم خود را نماینده مردم منصوب کرده و از طرف آن‌ها قلم فرسایی کرده‌اید.
اول اینکه خدمتتان یاد آور می‌شوم مهندس ظفری در دو دوره اخیر انتخابات شورای شهر کاندید شد و هر دو بار نتوانست نظر مردم گچساران را برای ورود به شورای اسلامی جلب کند و حتی جز اعضای علی البدل هم نبود ایشان اگر اینچنین محبوبیتی نزد مردم داشت در هر دو دوره عضو شورا می‌شد.
دوم اینکه نصب بنر و تعریف در فضای مجازی که توسط حضرتعالی و اقوام دیگر انجام می‌شود هیچ ربطی به مردم ندارد.
در ادامه با وارد کردن انواع اتهامات حقوقی به اعضای شورای شهر و بد جلوه دادن شخصیت این عزیزان قصد تشویش اذهان عمومی را در جهت تثبیت موقعیت شهرداررا دارید که بسیار عجیب است.
اینکه اعضای شورای شهر با صبوری و نجابت اینگونه توهین‌های غیر واقعی را تحمل می‌کنند و جوابی به شما یا سایر دوستان شهردار عظیم الشان نمی‌دهند نشاندهنده بزرگواری این عزیزان است.
آقای رضوانی نجابت و خویشتن داری اعضای شورای شهر را اشتباه برداشت نکنید.
فرموده‌اید نماینده محترم مردم شریف گچساران و باشت بطور قاطع از مهندس ظفری حمایت می‌کند.
باز هم یکطرفه به قاضی رفته‌اید،  دکتر تاجگردون همین حمایت‌ها را هم از مهندس زینل زاده می‌کرد و از شهردار بعدی هم حمایت خواهد کرد پس لطفاً محبت وکیل مردم را مصادره نکنید و آنرا مختص فامیل خویش نخوانید.
اینکه شما در بیانیه خویش نماینده محترم را مدیون فامیل شهردار خطاب کرده‌اید نشاندهنده عدم درک درست شما از آرای دکتر تاجگردون است.
آقای نویسنده، شما که دیگران را هر طور می‌خواهید قضاوت می‌کنید و به هر جرمی که میلتان می‌کشد متهم می‌کنید چرا این همه از طایفه و رأی خویش می گویید.
هیچکدام این‌ها ربطی به دکتر تاجگردون نداشته و ندارد.
شما که فریاد وامصیبتا از قوم گرایی سر داده‌اید چرا پشت طایفه خود پنهان می‌شوید.
برادر خوبم مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید.
اکیداً توصیه می‌کنم از انتشار بیانیه‌های روشنگرانه بعدی که نوید داده‌اید خود داری کنید یا قبل از شروع مقداری مطالعه کنید و به شعور خوانندگان عزیز توهین نکنید.
یادتان باشد مردم همیشه بهترین تصمیم‌ها را می‌گیرند و همیشه قضاوت و درک درستی از تمام وقایع پیرامون خود دارند
خدایا چنان کن سرانجام کار
که تو خشنود باشی و ما رستگار
 


کد مطلب: 308457

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/308457/پاسخی-یک-مطلب-پروژه-های-شهر-زینل-زاده-تعریف-تاجگردون-تامین-اعتبار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1