کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درگیری لفظی بین «سهمگین» و «علیمردانی»، آقای سهمگین ۱۰ سال نظام مهندسی مسوولیت داشتی؟ چرا الان معترض شدی؟ (+فیلم)

26 دی 1396 ساعت 11:37


جلسه شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست عزیز فیلی معاون امور عمرانی استانداری در سالن بحران برگزار و حاشیه‌هایی را نیز به دنبال داشت.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز به ریاست عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار و با حضور مدیران عضو شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و در این جلسه هنگامی که سید انتظام سهمگین،مدیریت نظام فنی و اجرایی و دبیر شورای فنی استان با نشان دادن اسلایدها، کلیپ و تصاویری به وضعیت بد ساخت و سازها در این استان اشاره کرد و گفت: اصول ایمنی و فنی در بعضی از ساخت و سازهای استان رعایت نمی‌شود و همانطوری که در تصاویر می‌بیند، نه بتن‌ها اصولی بکار گرفته شده و نه اصول ساختمان سازی را رعایت کرده‌اند و تنها با گذاشتن چند آجر و سنگ روی هم دل‌شان خوش است که ساختمان قشنگ و خوشگلی را ساخته‌اند.

سهمگین راه و شهرسازی و شهرداری یاسوج را مقصر دانست.
علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست دستش را بالا گرفت و گفت: شما استان را زیر سووال بردی، این شهر (یاسوج) یک شبه و یک روزه ساخته نشده است، ساختمان چادر نیست که یک شبه بتوان آن را بسازند، آقای سهمگین شما ۱۰ سال در سازمان نظام مهندسی مسوولیت داشتید، تا الان کجا بودید، تازه معترض شدید، چگونه الان معترض شدید.
علیمردانی در ادامه تصریح کرد: آقای سهمگین الان همه آنهایی که معترض هستند، در گذشته مسوولیت داشتند،  ین شهر دیگر از دست رفته است و باید ببینیم چرا قبلاً معترض نبودند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: اگر قانون را اجرا کنیم، هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. یک تاکسی‌ران هم مشکلات هسته‌ای را تشریح می‌کند، باید ببینیم چیکار باید کرد.
وی گفت: با پخش این کلیپ عملکرد همه استان را زیر سوال بردید که سهمگین در جواب گفت: من فقط شما را زیر سوال بردم و کار خودم را انجام دادم.
علمیردانی تصریح کرد: ۱۰ سال رئیس سازمان نظام مهندسی استان بودید و مشکلات و خرابکاری‌ها را برطرف می‌کردید؟ من آمدم تمام خرابکاری‌های استان را درآوردم و دارم درست می‌کنم.
سهمگین در ادامه گفت: من استان را زیر سوال نبرده‌ام، شما را زیر سوال برده‌ام. من ۱۰ سال در نظام مهندسی نبوده‌ام بلکه یک سال در این سازمان مسوولیت داشتم، و در این مدت بخش از قوانین فراموش شده در سازمان نظام مهندسی را احیاء کردیم.
وی افزود: در مدت مسوولیتم در سازمان نظام مهندسی بر اساس قانون، نظارت بر پروژه‌های خصوصی را به مهندسین سازمان نظام مهندسی واگذار کردیم، واحد کنترل و کیفیت و آزمایشگاهی را احیاء کردیم، و در آن مدت یک سال مسوولیتم تلاش کردیم تا بر اساس قانون همه اصول فنی و ساختمان در سازمان نظام مهندسی رعایت شود.
دبیر شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به علیمردانی گفت: شما همیشه هنگام طرح مسائل، از اصل موضوع طفره می‌روید، من در اینجا نمی‌خواهم کسی را مقصر بدانم، بلکه حضرتعالی به عنوان ناظر عالی شهرسازی، وظیفه نظارت بر شهرداری و سازمان نظام مهندسی را برعهده دارید. و شما باید نظارت کنید.
سهمگین افزود: من یک سال مسوولیت نظام مهندسی را بر عهده داشتم و در این مدت خیلی از قانون فراموش شده را احیاء کردیم، اما بعد از من دو باره آن قوانین به محاق رفت.
علیمردانی بعد از شنیدن حرف‌های سهمگین گفت: من زیر سوال نخواهم رفت، من کارهای خودم را انجام می‌دهم.
به گزارش کبنا، رئیس سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه حضور داشت.
[embed]https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2018/01/kebna222211111.mp4[/embed]


کد مطلب: 307930

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/307930/درگیری-لفظی-بین-سهمگین-علیمردانی-آقای-۱۰-سال-نظام-مهندسی-مسوولیت-داشتی-چرا-الان-معترض-شدی-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1