تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۳۰۷۵۱۲

۳۸ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

۰
کبنا ؛به گزارش کبنا، مسعود مرادیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال  حاضر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در پنج شهر استان اجرا شده است، اظهار کرد: سه شهر  یاسوج، دهدشت و دوگنبدان نیز به سیستم تصفیه‌خانه متصل شده است و  تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای چرام و سی سخت نیز در حال اجرا می‌باشد.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد  پیشرفت تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای سی‌سخت و چرام و به ترتیب ۷۰ و ۲۵ درصد عنوان کرد و گفت: تلاش خواهد شد که این دو پروژه در موعد مقرر به بهره بردای  رسیده و  شهروندان این دو شهر از مزایای آن برخوردار شوند.
مرادیان بیان  داشت: در سال جاری توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای استان از جمله یاسوج، دهدشت و دوگنبدان افزایش قابل قبولی  داشته است.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در  سال جاری حدود ۳۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت اجرا شده است، یادآور شد: از این میزان  ۱۷ کیلومتر در یاسوج، ۱۴ کیلومتر در دوگنبدان و  ۷ کیلومتر در شهر دهدشت اجرا شده است.
مرادیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر۲۰ پیمانکار فعال در حوزه توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب در پنج شهر استان در اجرای پروژه های فاضلاب در حال فعالیت هستند.
وی با اشاره به اهمیت اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح شهرهای استان بیان کرد: توسعه شبکه فاضلاب در سطح شهرهای دارای  شبکه فاضلاب  و نیز مطالعه اجرای شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب  فاضلاب در شهرهای فاقد شبکه فاضلاب از اولویت‌های اصلی معاونت مهندسی و توسعه شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1