کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به کارگیری نیرو در ادارات به روش جدید (گاوگا)

23 دی 1396 ساعت 17:19


بکارگیری نیروها و رابطه‌بازی مدیران هر روز ابعاد جدیدتری به خود می‌گیرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، علی رغم تذکرات نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و ائمه جمعه  و مقامات ارشد استان رابطه‌بازی، سفارش‌بازی  و دور زدن قانون توسط عده‌ای افراد سودجو و قانون گریز سبب به عرش رسیدن آه و فغان مردم خصوصاً جوانان تحصیل کرده و مظلوم این دیار شده.
این دو شخص که از مسئولان مرتبط با جذب نیرو و سازماندهی نیروهای حجمی و شرکتی در دو سازمان فرهنگی عریض و طویل مرکز استان هستند با اشباع مجموعه زیردست خود از آشنایان و بستگان نسبی و سببی به اقدام عجیب دیگری در خصوص جذب نیرو دست زده‌اند!
اگرچه گاوگا کردن نیرو در ادارات معضل جدیدی نیست اما آنچه این موضوع را بیش از هر چیز تعجب برانگیز نموده شگرد عجیب این دو مسئول در خصوص جذب نیرو برای همدیگر در این موقعیت حساس و پرتنش است و آنچه مایه تاسف فراوان است عدم آگاهی و عدم رسیدگی روسای دستگاه های یاد شده از این موضوع است.
این دو مسئول که منتصب به یکی از نمایندگان هستند فقط سبب بدنامی و نارضایتی و ریزش آرای این نماینده پرتلاش و میانه رو خواهند شد.
نام‌ این دو شخص و همچنین آمار نیروهای بکارگیری شده توسط آنها عنداللزوم اطلاع رسانی خواهد شد و موضوع تا زمان حصول نتیجه  رسیدگی خواهد شد.
 
کبنانیوز به دنبال این است که روند بکارگیری نیروها در ادارات دولتی تصحیح شود.


کد مطلب: 307372

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/307372/کارگیری-نیرو-ادارات-روش-جدید-گاوگا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1