تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب : ۳۰۷۳۵۸

وعده بی‌سرانجام مسؤولان برای ساخت زمین چمن قلعه‌رئیسی / ناامیدی جوانان چاروسایی از وعده‌های مسؤولان

۲
۰
کبنا ؛یکی از مهم‌ترین خواسته‌های جوانان از مسؤولان توجه به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی است که متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد علی رغم همه تلاش‌های صورت گرفته توسط نظام جمهوری اسلامی اما هنوز تا ایجاد زیرساخت‌های لازم فاصله زیادی داریم.

در بسیاری از مناطق استان به خصوص در مناطق محرومی مانند چاروسا و دیشموک و لوداب و مارگون وزیلایی نیاز به ایجاد زیرساخت‌های بیشتری در حوزه ورزش است چرا که برخی از روستاها و مناطق دور دست زمینه استفاده از فضاهای ورزشی را ندارند.

 در منطقه محروم قلعه رئیسی که استعدادهای ناب فوتبالی وجود دارد و جوانان و نوجوانان آن‌ها به شدت به فوتبال علاقه‌مند هستند به زمین چمن برای رشد و بالندی این استعدادها نیاز است.

یکی از گلایه‌مندی‌های جوانا و نوجوانان چاروسایی در سال‌های اخیر مربوط به زمین فوتبال آن‌ها بوده و امام جمعه و سایر مسوولان و دلسوزان این منطقه تذکرات و هشدارهای لازم را داده‌اند.

در همین خصوص آرمند از جوانان علاقه‌مند به فوتبال در منطقه چاروسا با ابراز انتقاد از مسوولان استانی به دلیل عدم توجه به جوانان این منطقه اظهار کرد: چرا باید در لیگ فوتبال استان به جای این که میزبان سایر تیم‌ها باشیم نتوانیم از فرصت میزبانی استفاده کنیم.

این جوان علاقه‌مند به ورزش گفت: چرا مسوولان به فکر جوانان نیستند و تنها شعار می‌دهند و عمل نمی‌کنند و به همین خاطر است که جوانان به ورطه فساد و اعتیاد کشیده می‌شوند.

محمدی یکی دیگر از جوانان منطقه چاروسا که از وضعیت فضاهای ورزشی در این بخش گلایه‌مند بود اظهار کرد: تا کی باید منتظر وعده بی‌سرانجام مسوولان باشیم و سکوت پیشه کنیم.

وی افزود: مسؤولان باید توضیح دهند که برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی مثل اعتیاد چه برنامه‌ای دارند و چرا وقتی با ورزش می‌توان بر مشکلات این چنینی غلبه کرد برای دل خوشی جوانان نسبت به تکمیل پروژه‌های ورزشی اقدام نمی‌کنند.

پ هر چند که در سال‌های اخیر در زمینه ساخت فضاهای ورزشی مثل سالن‌ها و چمن‌های مصنوعی کارهای خوبی صورت گرفته اما هنوز در نقاطی در استان مانند چاروسا مشکلاتی وجود دارد.

آذر گذشت و دی ماه هم در حال رفتن است اما وعده این که آب و برق به محل ساختن ورزشگاه قلعه رییسی رسیده است اما وعده مسوولان برای شروع به کار این پروژه در آذر ماه هم وعده‌ای پوچ و توخالی از آب درآمد.

 
گزارش از حسن آرمند
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
تو خودت تو شورایی چکار کردی هنوز نتونستی شهردار انتخاب کنی
كارگر
Iran, Islamic Republic of
بچه..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1