کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عزل معاون شهردار دوگنبدان ربطی به مسائل سیاسی و «تاجگردون» ندارد / تکذیب می‌کنم همه چیز را به «ظفری» واگذار کردیم

23 دی 1396 ساعت 10:51


عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عزل آقای فتحی مسائل سیاسی دخیل نبوده است.
به گزارش کبنا از یاسوج، حبیب‌الله عاملی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا در گچساران، با اشاره به تغییر معاونین شهرداری دوگنبدان، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر دوگنبدان در کار شهردار دخالت نمی‌کند و ما از او فقط کار می‌خواهیم و آقای شهردار خود، تیمش را انتخاب می‌کند.
عضو شورای شهر دوگنبدان تصریح کرد: خواسته ما از آقای شهردار کار و کار است و مجموعه شورای شهر به شهردار این اجازه را داده که خودش مدیران و معاونینش را انتخاب کند.
وی با بیان اینکه آقای محمد قنبری نیروی توانمندی است، اظهار داشت: در عزل آقای فتحی مسائل سیاسی دخیل نبوده است و هدف شهردار مقابله با آقای تاجگردون نیست. و این سخنانی که می‌گویند او مسائل سیاسی را در نظر گرفته، درست نیست.
عاملی‌مقدم افزود: آقای فتحی هم از نیروهای خوب و توانمند شهرداری بود.
عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: آقای شهردار دور از هر جریان سیاسی نیروهایش را انتخاب می‌کند که این جای تقدیر و تشکر دارد و چیزی به عنوان جناح سیاسی و خطی و مسائل قومی دخیل نبوده است. و شایعاتی مبنی بر تقسیم نیروها صحت ندارد.
وی اضافه کرد: آقای تاجگردون در بحث اعتبارات عمرانی و ارزش افزوده کمک کار شهرداری بوده و هیچ کوتاهی هم نکرده و همیشه همراه بوده است.
عاملی‎مقدم افزود: بین شهردار و مجموعه شورای شهر دوگنبدان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همدلی و هماهنگی وجود دارد.
وی گفت: آقای شهردار هم از روزی که کارش را شروع کرده، اقداماتی خوبی در سطح شهر و شهرداری انجام داده که قابل تقدیر و قدردانی است.
به گزارش کبنا، شایعاتی مطرح شده که معاونت‌های شهرداری دوگنبدان در بین اعضای شورای شهر تقسیم شده، و معاونت عمرانی به «بلوطی» رسیده و معاونت خدمات شهری به عاملی مقدم و گزینه‌های رمضان عباسی نیز در شهرداری دوگنبدان پست می‌گیرند.  البته عاملی‌مقدم این شایعات را به جد تکذیب کرد و گفت: اصلاً این حرف‌ها صحت ندارد ما همه انتصابات را به آقای شهردار واگذار کردیم و فقط از او کار می‌خواهیم.


کد مطلب: 307340

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/307340/عزل-معاون-شهردار-دوگنبدان-ربطی-مسائل-سیاسی-تاجگردون-ندارد-تکذیب-می-کنم-همه-چیز-ظفری-واگذار-کردیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1