تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۳۰۷۳۱۹

استاندار هیچ کاری نکرده است / مردم گلایه دارند

۱
۰
کبنا ؛امام جمعه دیشموک گفت: چند ماه از جلسه با استاندار گذشته، اما هیچگونه برخوردی با افراد متخلف به کار نگرفته است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: مردم باید در کارهای خیر پیش قدم شوند تا در دنیا و آخرت عاقبت‌ به خیر شوند.
وی در ادامه به دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب اشاره‌ای داشت و گفت: سر آمریکا در حوادث اخیر به سنگ خورد و اگر در آینده تکرار کند باز هم سیلی می‌خورد و ناکام می‌شود.
امام جمعه دیشموک گفت: دست آمریکا در اغتشاشات اخیر و فتنه ۹۶ کاملا مشهود و حضور فعال داشته است و خواسته آمریکا از مردم ایران این بود که با تشویق و ترغیب آمریکا به خیابانها بریزند و علیه دولت شعارگویی کنند.
وی اذعان کرد: در اغتشاشات اخیر خسارت‌های غیرقابل جبرانی به ما وارد گردید که این کار امریکا بدون جواب نمی‌ماند.
خطیب نماز جمعه دیشموک گفت: در طول تاریخ، نظام اسلامی نشان داده که ایرانیان در این ۴۰ سال سیلی‌های بزرگی را به آمریکا زد و سیلی‌های زده به آمریکا در سوریه، عراق، جنگ تحمیلی، جریان موشک‌هایی آمریکا به داعش، جریان ملوانان نظامی آمریکا که دستگیر شدند اینها همه سیلی‌هایی بود که آمریکا از دست ایران خورد.
وی خاطرنشان کرد: کسانی که در خارج و داخل دوست دارند با آمریکا بپیوندند و نشست و برخاست کنند باید بدانند که نظام جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی همه مشکلات را برطرف می‌کنند و آینده‌ای امیدوار کننده و آرمانی در انتظار این نظام اسلامی است و به برکت خون شهدا موفق و مشکلات را رفع می‌کنیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: مثلثی که علیه ایران تشکیل گردید توسط آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی که سعودی ضلع دیگر این مثلث است و نوک این پیکان فتنه به طرف نظام اسلامی است و دنبال براندازی نظام اسلامی هستند.
وی افزود: ما باید از ملت همیشه در صحنه تقدیر و تشکر کنیم همانطوری که رهبر معظم انقلاب قدردانی کردند و فرمودند مردم همیشه در صحنه با بصیرت و وفادار، رشید و با همت و زمان شناس و لحظه‌شناس جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.
راوند گفت: ما باید مواظب شبکه‌های مجازی، تهاجم فرهنگی دشمن باشیم که از این طریق دنبال انحراف جوانان ما هستند.
وی گفت: حل مشکلات معیشتی، اقتصادی، بیکاری و مبارزه با فساد از مطالبات به حق تک تک مردم ملت ایران است که مسؤولان سه قوه باید توجه کنند و با برنامه‌ریزی دقیق مشکلات بیکاری، ازدواج و اشتغال و مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را که دچار آسیب شدند پیگیری و در دستور کار خود جهت رفع مشکلات به کار گیرند.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: در فرمایشات مقام معظم رهبری در ۳۰/۶/۹۶که فرمودند مسؤولان بدانند شرط دوام حیات نظام اسلامی اگر بخواهیم نظام اسلامی پایدار بماند و دچار شکست و آسیب نشود وجود انگیزه‌های انقلابی و روحیه انقلابی، کار جهادی است.
وی گفت: اگر روحیه انقلابی نباشد جمهوری اسلامی وجود نخواهد داشت بلکه حکومتی سرکار خواهد آمد که آن حکومت جمهوری اسلامی نیست.
راوند گفت: امیدوارم مسؤولان از دروغ گفتن بپرهیزند و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و دنبال خدمت جهادی به مردم باشند.
وی به روز سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه اشاره کرد و گفت: ۲۶ دی‌ماه سالروز فرار شاه خان از ایران بود و انقلاب اسلامی هم بعد از انقلاب و هم قبل از انقلاب شیرینی‌ها و تلخی‌های زیادی داشت و یکی از روزهای به یاد ماندنی فرار شاه خائن از ایران بود.
راوند به روز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه اشاره کرد و گفت: چهارشنبه شهادت شهید نواب صفوی و عده‌ای از فدائیان اسلام بود که در سال ۱۳۴۳ به همراه سه تن از یاران انقلابی در دفاع از ارزش‌های اسلامی مبارزه کردند و به شهادت رسیدند.
وی با اشاره به جلسه ائمه جمعه با استاندار در استان اشاره کرد و گفت: در این دیدار و جلسه استاندار استان از وجود بکارگیری نیروهای غیرقانونی و فامیلی صحبت به میان آورد و گفت در استان ما برخی ادارات تمام فامیل های خود را به کار گرفته و پیگیری این کار را در دستور کار خود قرار دادند اما طی چند ماه از این جلسه گذشته و استاندار هیچگونه برخوردی با افراد متخلف به کار نگرفته است.
رواند گفت: از استاندار می‌خواهم که با افراد متخلف برخورد کند که مردم به نظام اسلامی بدبین نشوند و مسؤولان باید مصالح نظام اسلامی و کشور را بر افراد و قوم قبیله مقدم بدانند تا نظام اسلامی محکم‌تر گردد.(منبع: فارس)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
نمی تواند که کاری کند .چون کسی که حرف می زند کاری نمی تواند .اگر می توانست تا الان فرمانداران و بخشداران همگی باید می رفتند مگر ارث پدری شون است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1