تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۳۰۷۲۸۰

آقای استاندار حرف فایده‌ای ندارد / مردم نگران‌اند / سازمان‌های نظارتی بدون ملاحظه با مدیران بکارگیری فله‌ای برخورد کنند

۱۴
۰
کبنا ؛

امام جمعه چرام گفت: آقای استاندار در موقع شروع مسؤولیتتان حرف‌های خوبی زدید اما حرف فایده‌ای ندارد، مردم نگاه به عملکرد شما می‌کنند نه سخن‌هایتان.
 

به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید نورالله افشار امروز (جمعه ۲۲ دی‌ماه) در خطبه اول نماز جمعه این هفته با بیان اینکه انسانها برای ارتقا به درجات کمال مورد آزمایش و امتحان قرار می‌گیرند، اظهار کرد: حوادث تلخ و شیرین، همه برای مشخص شدن عیار انسان است و کسانی که در حوادث تلخ صبر می‌کنند مورد لطف الهی قرار می‌گیرند.

امام جمعه چرام با ذکر این مطلب که رسول اکرم، صبر از ایمان را به منزله سر در جسد دانسته‌اند،گفت : بدنی که فاقد سر باشد بدن نیست و ایمانی که صبر در آن نباشد ایمان نیست.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم یکی از ویژگی‌های مهم اهل ایمان را صبر و استقامت معرفی کرده است، ابراز کرد: صبر در ایمان و اهل مسجد بودن یکی از مهمترین شاخص‌های صبر است.

امام جمعه چرام در خطبه دوم نماز سیاسی، عبادی با بیان اینکه برخی حوادث آنچنان تلخ است که وقتی انسان متوجه می‌شود تا روزهای متمادی ناراحت است،گفت: یکی از این حوادث تلخ سواستفاده مسؤولان از موقعیت شغلی و استخدام‌های غیرقانونی، فامیلی و نور چشمی است، عملی ناپسند که چهره نظام اسلامی را زشت می‌کند.

وی،افزود: اگر این نظام و مملکت متعلق به همه اشخاص است که این گونه نیز هست پس باید همه از حقوق مساوی بهره‌مند شوند،عده‌ای که به سن پیری رسیده آن شغلی کسب نکرده‌اند اما عده‌ای که نور چشمی هستند راحت استخدام می‌شوند.

وی اضافه کرد: تا کی باید شاهد این تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌ها باشیم در یک خانواده چند جوان بیکار هست که پدر و مادرشان از این وضعیت شرمنده هستند و مراجعه می‌کنند بنده اظهار شرمندگی می‌کنم، سازمان‌های مربوطه تا کی باید نظاره‌گر باشند و برخوردی صورت نگیرد.

خطیب جمعه چرام تصریح کرد: مدیری که مردم را با اعمال تبعیض آمیز نسبت به نظام اسلامی بدبین می‌کند بیاورید و در این نمازهای جمعه شلاق بزنید تا درس عبرتی برای سایر افراد باشد.

حجت‌الاسلام افشار تصریح کرد: آقای استاندار در موقع شروع مسؤولیتتان حرف‌های خوبی زدید اما حرف درمانی برای مدیر متخلف فایده ندارد مردم نگاه به عملکرد شما می‌کنند نه سخن‌هایتان اگر عادلانه برخورد کردیم و افراد متخلف را از کار اخراج کردید آن وقت به حقوق شهروندی عمل کرده‌ایم آن موقع به استمرار حرکت نظام اسلامی تا ظهور امام عصر عج کمک کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: مردم از این تبعیض‌ها گله مند هستند از این بی عدالتی‌ها ناراحتند باید علاج واقعه کرد این‌ها برای نظام اسلامی آسیب است. انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی بدون هیچ ملاحظه کاری با مدیران استخدام‌های فله‌ای و بدون ضابطه برخورد کنند.

حجت الاسلام افشار خطاب به مسئولان و کارگزاران استان و کشور مبنی بر توجه بیشتر به مسائل معیشتی و دغدغه‌های مردم افزود: مسئولان باید با بازخوانی وصایای حضرت امام خمینی (ره) مأنوس باشند چرا که ایشان همه چیز را از مردم می‌دانستند و خواستار رسیدگی به وضعیت محرومان و مستضعفان بودند.
وی با بیان اینکه عدالت در نظام و ممکلت اسلامی متعلق به همه اشخاص است و همه باید از حقوق مساوی بهره مند شوند ادامه داد: اگر با هرکس که با اعمال تبعیض آمیز مردم را به نظام اسلامی بدبین می‌کند برخورد شود آنوقت مدعی رعایت حقوق شهروندی هستیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ککا
Iran, Islamic Republic of
به خدا راسته وقتی مدیر . سی پنچ نفر از اقوامش را سر کار اورد ودوباره همه پستهای کلیدی اداره را به همون اقوام تازه کارش داده ای خدا سیچه بارون بزنه استا ندار اخه کی
عشایر
Iran, Islamic Republic of
به خدا راسته وقتی مدیر .. سی پنچ نفر از اقوامش را سر کار اورد ودوباره همه پستهای کلیدی اداره را به همون اقوام تازه کارش داده ای خدا سیچه بارون بزنه استا ندار اخه کی
امیر محمد
Sweden
متاسفانه گوشی بدهکار نیست
آقای استاندار هم مثل بقیه
Sweden
مردم از بی عدالتی و تبعیض خسته شدند
وای
Sweden
باید اگر استاندار رایت میگه بشدت برخورد کند
ملاحظه کار ی نکند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
احسن واقعا حرف همه را تو زید همینطوره
بویراحمد
United States
اینکه بر خلاف قوانین طبیعی مسئولانه که هم حرف بزنن و هم عمل کنند !! مردم همون حرف زدنشو از مسئولین انتظار داشته باشندکافیه عملش دیگه بماند بعهده خود مردم!! حرف از مسئولین عمل از مستضعفین !!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
همین الان که استاندار هم عوض شده بکار گیری نیرو در ک.. از قبل بدتر در حال انجام است .
کارمند شبکه بهداشت
Iran, Islamic Republic of
سازمان .. رفته است !!!!!!!!!!!!!!!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
چرا اسم اون . را نمی برید ؟؟؟
همه میدونن منظور کدام معاون در کدام دانشگاه است
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای رسانه های استان اعم از سایتها و صدا و سیما که فقط شدن تریبون .
Netherlands
احسن ودرود
بسیار عالی است
امیدوارم استاندار بشنود
منصور
Netherlands
بیامرزد پدر و مادرت را
Netherlands
بدبخت کرده استان ما را این استخدام های غله ای
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1