تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۳۰۷۱۷۵

تجمع آبداران لنده مقابل «فیلی» معاون استاندار؛ شرمنده زن و فرزندمان هستیم / شکم خالی خانواده‌ام با وعده تو خالی پر نمی‌شود

۰
کبنا ؛ 
 
آبداران لنده‌ای با حضور در جلوی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به عدم پرداخت ۱۳ ماهه حقوق خود اعتراض کردند.
به گزارش کبنا، همزمان با بازدید معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه ایستگاه پمپاژ آب روستایی در بخش موگرمون شهرستان لنده که با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی انجام گرفت، تعدادی از آبداران نسبت به وضعیت شغلی و معیشتی خود ابراز گلایه‌مندی داشته و خواستار رسیدگی به وشعیت حقوقی خود شدند.
رفیعی از آبداران آب و فاضلاب روستایی با اشاره به عدم پرداخت ۱۳ ماهه حقوق خود و همکارانش اشاره و یادآور شد: تا به امروز بارها این موضوع را به گوش مسؤولان استانی و شهرستانی رسانده‌ایم ولی هیچ فریاد ما را نشنیده‌ است.
وی خطاب به معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ما توانایی پاسخگویی نیاز معیشتی خانواده خود نیستیم، آیا شرمندگی ۱۳ ماهه ما در مقابل خانواده‌هایمان کافی نیست؟
رفیعی یادآور شد: از مسؤولان استانی و شهرستانی می‌خواهیم حقوق ۱۳ ماهه ما را پیگیری کنند تا از شرمندگی خانواده‌هایمان در بیاییم.جناب آقای فیلی شما باید پاسخگوی خانواده‌های ما باشید که ۱۳ ماه است حقوق نگرفته‌ایم.
 
افتخاری از از دیگر آبداران اداره آبفای روستایی شهرستان لنده با اشاره به وعده‌های تو خالی مسؤولان گفت: وضعیت معیشتی و شکم خانواده‌هایمان را نمی‌توانیم با وعده‌های تو خالی مسؤولان پر کنیم انتظار داریم در این خصوص تدبیر و درایت مسؤولان استانی شامل حال ما شود. شکم خانواده‌هایمان را که نمی‌توانیم با وعده‌های توخالی پرکنیم و واقعاً تحمل این وضعیت برای ما و خانواده‌هایمان سخت است.
وی افزود: انتظار داریم شما (معاون عمرانی استاندار) در خصوص بهبود وضعیت پرداخت حقوق آبداران همت گمارید و مشکلات ما را پیگیری نمایید.
در پاسخ به مطالبات آبداران عزیز فیلی معاون امور عمرانی و هماهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به دغدغه‌ها و مطالبات آنها اشاره کرد و گفت: این مطالبات کاملاً به حق بوده و در سریعترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.
این مقام استانی در ادامه از مدیرکل آبفای روستایی خواست با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود نسبت به رفع این مشکلات در اسرع وقت اقدام و تصمصمیات لازم جهت پرداخت حقوق و معوقات آبداران لنده‌ای اتخاذ و اقدام شود.
رفیعی از آبداران شهرستان لنده گفت: در طول ۱۳ ماه گذشته مراجعات زیادی به همه ادارات و نهادها داشتیم و هیچ کس فریاد ما را نمی‌شوند.
 
عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز با حق دادن به مطالبات قانونی آبداران گفت: مطالبات شما قانونی و کاملاً به جا است و در اسرع وقت مشکل پرداخت حقوق آبداران کل استان رفع خواهدشد.
وی از مدیرکل آبفای روستای استان خواست تا اولین فرصت ممکن مشکلات آبداران بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات آنان اتخاذ شود.
پاسره مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان به تجمع آبداران اشاره کرد و گفت: این روزها، به طور مرتب آبداران که تعداد آنها بیش از ۲۰۰ نفر می‌باشد، در جلوی سازمان مدیریت، استانداری و شرکت آب و فاضلاب روستایی تجمع می‌کنند.
وی گفت: علت این تجمعات درخواست مطالبات‌ از جمله حقوق و مزایا است. و مشکلی که در این رابطه وجود دارد، این است که حقوق این آبداران از محل اعتبارات عمرانی بخش تعمیرات و نگهداری پروژه‌ها پرداخت می‌شود، و درستش این است که از محل اعتبارات اداری و جاری پرداخت شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اضافه کرد: تاکنون از محل اعتبارات عمرانی بودجه‌ای به ما اختصاص داده نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1