کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همایش ستاد صبر در یاسوج / دریافت اولین لوح «صبر» در کهگیلویه و بویراحمد توسط «دهراب‌پور»

20 دی 1396 ساعت 20:31




دبیر ستاد صبر کشور گفت: ۹۰ درصد ستادهای صبر در کشور تشکیل شده است.
 امید محبی امروز(چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه) در همایش ستاد صبر کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی این ستاد تشکیل شده که ترویج فرهنگ صلح و سازش و کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی از جمله محورهای این ستاد است.

دبیر ستاد ملی صبر کشور گفت: یکی از دغدغه‌های کشور موضوع آسیب‌های اجتماعی است که در همین راستا چهار نشست با حضور مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ۷ کمیته تخصصی در‌ این ستاد تشکیل شده است، افزود: تمرکز این ستاد در سه حوزه رسانه، فرهنگی و آموزشی است.

این مسؤول عنوان کرد: احیاء سنت‌های اصیل و فرهنگ غنی استان‌ها با هدف صلح و سازش و با هدف بهره‌گیری از سازمان‌های مردم نهاد و استفاده از ظرفیت رئیس سفیدان و بزرگان طوایف برای صلح و سازش ضروری است.

محبی تصریح کرد: ۹۰ درصد ستاد صبر در استان‌ها تشکیل شده و ۱۵ هزار نفر در سیستم ثبت‌نام کرده‌اند، ضمن اینکه با توجه به استفاده ۴۵ میلیون کاربر از تلفن‌های هوشمند در کشور  بهره‌گیری از رسانه و فضای مجازی بسیار مورد تأکید است.

بنابر این در جلسه که با حضور مسوولین قوه قضائیه، حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، تعدادی از مدیران، و معتمدین و ریش سفیدان استان در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان برگزار شد، از «محمدرحیم دهراب پور» به عنوان اولین برگزیده این ستاد ملی در استان تقدیر به عمل آمد.
به گزارش کبنا، ستاد ملی صبر با ترویج فرهنگ صبر با گفتمان سازی مفاهیمی اساسی چون صلح، بخشایش و رضایت اقدامات مهمی برای مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی را انجام داده و خواهد داد و محمدرحیم دهراب پور با توجه به سوابق بسیار مثبت و اثربخشی که در برنامه های صلح و سازش در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته است شایستگی این را پیدا کرده تا به عنوان اولین نفر در استان، جایزه ویژه و لوح تقدیر ستاد ملی صبر کشور را دریافت نماید.


کد مطلب: 307025

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/307025/همایش-ستاد-صبر-یاسوج-دریافت-اولین-لوح-کهگیلویه-بویراحمد-توسط-دهراب-پور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1