تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب : ۳۰۷۰۲۳

اختصاص شش میلیارد ریال اعتبار برای چمن مصنوعی لنده

۰
کبنا ؛معاون عمرانی استانداری در سفر به شهرستان لنده از پروژه‌های عمرانی این شهرستان بازدید کرد.
عزیز فیلی با حضور تعدادی از مدیران کل استانی و مسئولین شهرستانی از پروژه یادمان شهدای لنده، مدرسه شش کلاسه روستای دم تنگ لنده، جاده لنده – تراب و پل بزرگ لنده تراب بازدید کردند.
معاون عمرانی بعد از بازدید میدانی این طرح‌ها و پروژه‌ها از مشکلات آن‌ها مطلع شد و در جلسه شورای اداری این شهرستان مشکلات طرح‌ها و پروژه‌های در حوزه عمرانی و امور زیر بنائی شهرستان لنده را موردبررسی قرار داد.
وی، نسبت به استقلال اداره آب و فاضلاب شهرستان لنده برای هرچه بهتر و بیشتر ارائه خدمات به مردم این شهرستان، تأکید کرد و گفت: منبع آب شهر لنده که هم‌اکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد باید تا ۳۱ خردادماه سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری برسد.
معاون عمرانی استانداری، پروژه فرهنگ‌سرای شهر لنده را یکی از پروژه‌های مهم در حوزه فرهنگی این شهرستان دانست و تأکید کرد: این پروژه باید در دهه فجر امسال عملیات اجرای آن آغاز شود.
فیلی، توجه جدی به مشکلات راه‌های روستایی، آسفالت این راه‌ها، طرح هادی، مسکن و تسهیلات مسکن روستایی را بسیار ضروری دانست و تأکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در اسرع وقت نمایندگی خود را در این شهرستان مستقر کرده و به خواسته‌ها و مشکلات مردم در این خصوص توجه جدی شود.
وی به اهمیت فضاها و مکان‌های ورزش این شهرستان اشاره کرد و گفت: شش میلیارد ریال اعتبار برای چمن مصنوعی و شروع یک سالن در این شهر اختصاص می‌یابد.
معاون امور عمرانی استانداری به برق‌رسانی یکی از روستاهای این شهرستان تا دهه فجر تأکید کرد.
فیلی گفت: به‌منظور تسریع درروند اجرای پل بزرگ جاده لنده- تراب که هم‌اکنون هشت درصد پیشرفت فیزیکی دارد به‌زودی به پیمانکار جدید واگذار می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استانی برای بازدید از پروژه‌های مهم عمرانی عازم شهرستان بهمئی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1