تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۳۰۶۸۹۹

آنچه در جلسه کارگروه اشتغال گچساران گذشت؛ از خط و نشان کشیدن فرماندار تا انتقاد شدید «مهدی‌پور» از مدیران پتروشیمی(+تصاویر)

۵۵
۰
کبنا ؛فرماندارگچساران در نشست کارگروه اشتغال این شهرستان به اهمیت و اولویت اشتغال جوانان در دولت اشاره کرد و افزود: اولویت نخست دولت ،تولید و اشتغال جوانان است از این رو در بودجه سال ۹۷ برنامه های راهبردی مناسبی تدوین و ارائه شده است، مجموع منابع بانکی پیش بینی شده برای این منظور ذیل تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۶ در کشور ۲۰ هزار میلیارد تومان و برای این استان نیز ۲۱۰ میلیارد تومان است.
عبدالرحیم رحیمی افزود: با اشاره به ارائه تسهیلات اشتغال زایی پایدار، کار آفرینان و صاحبان ایده می توانند با مراجعه به دستگاه های اجرایی متولی از این تسهیلات بهره مند شوند،۱۰۷ میلیارد تومان نیز تسهیلات امسال برای ایجاد اشتغال در روستاهای استان در نظر گرفته شده است که بخشداران، دهیاران و شوراها باید برای جذب این تسهیلات به مردم اطلاع رسانی کنند.
رحیمی کارمزد تسهیلات برای طرح های اشتغال زایی پایدار روستایی را ۶ درصد برشمرد و اظهارکرد: کشاورزی  یکی از مهمترین ظرفیت های شهرستان در ایجاد اشتغال پایدار است و خروج از تک محصولی و ترویج شیوه های نوین کشاورزی یکی از راهکارهای اساسی در اشتغال زایی در حوزه کشاورزی است.
در ادامه رئیس تعاون،کار و رفاه اجتماعی گچساران با انتقاد شدید از نحوه بکارگیری نیرو در پتروشیمی گچساران افزود: نحوه جذب نیرو در پتروشیمی برخلاف قوانین و آیین نامه ها می باشد و بکارگیری افراد  بر اساس رابطه و قومیت انجام گرفته و بدون مکاتبه و هماهنگی با اداره کاربوده  که باعث اعتراض خانواده ها و جمعیت بیکار شهرستان شده است و تاسف شدید از مسئولین شهرستان که حمایت از یک پروژه و یک شرکت را بر حمایت از اداره کار شهرستان ترجیح میدهند.
مهدی پور عنوان کرد: اینکه فردی غیربومی در پتروشیمی مشغول به کار شود و از او خواسته شود که منزل خود را به گچساران انتقال دهد تا بومی شهرستان به حساب آمده و مورد ایراد بازرسی های اداره کار و فرمانداری قرار نگیرد برای اداره کار قابل قبول نیست و باید پاسخگو باشند.
وی افزود: در بازرسی بازرسان اداره کار به یک پیمانکار زیرمجموعه پتروشیمی, آن پیمانکار به صراحت عنوان کرده است که از طرف عوامل پتروشیمی تحت فشار قرار گرفته و با نامه محرمانه و تأکید چندین باره عنوان کرده اند که حق مراجعه به اداره کار را ندارد.
رئیس  تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران  درادامه خطاب به مدیران پتروشیمی خاطر نشان کرد: در پتروشیمی گچساران افراد ابتدا بکار گرفته شوند و بعد منزل خود را انتقال دهد، این شخص بومی نیست و بلکه شما بومی‌سازی کرده اید.
مهدی پور با انتقاد از نحوه عملکرد عوامل پتروشیمی گچساران در بکارگیری نیرو و درخواست رشته های مورد نیاز برای این واحد صنعتی، اظهارکرد: جناب امدادی که مسئولیت اصلی و مستقیمی در این زمینه دارند باید اداره کار گچساران را در جریان تعداد نیروها و نوع رشته و تخصص های لازم برای پتروشیمی قرار دهند تا بکارگیری نیروهای بومی در اولویت قرار داده شود و هرچند اینکار باید در ابتدای کار صورت می گرفت.
وی تصریح کرد:بکارگیری اتباع افغانی در این شهرستان روز به روز در حال افزایش است وبا توجه به سوابق و بازرسی های صورت گرفته، بهانه عدم توانایی و انجام برخی شغل ها توسط جوانان به لحاظ سختی کار برخی کارفرمایان صرفاً به خاطر ندادن بیمه ،حقوق و مزایا نسبت به بکارگیری اتباع افغانی اقدام می کنند.
وی افزود:این کارفرمایان شرایط کار و کارگاه را عمداً به گونه ای ارائه می دهند که جوان گچسارانی نتواند در کارگاه مشغول به کار شود و همین را برای بکارگیری اتباع بهانه می کنند.
مهدی پور واگذاری کارهای اجرایی به پیمانکاران را از دیگر انتقادات خود برشمردو تصریح کرد: دستگاه های اجرایی واگذاری امور به پیمانکاران بومی را در راستای اشتغال هر چه بیشتر جوانان گچسارانی در اولویت قرار دهند.
در ادامه فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به معضلات بیکاری در این شهرستان اظهار کرد: برای جلوگیری از افزایش بیکاری در شهرستان باید استخدامی‌های این شهرستان به صورت قانونی و شفاف اجرا شود.
سرهنگ علی اصغر نورایی نسب افزود: بسیاری از شهروندان گچسارانی خواهان شفاف سازی استخدامی‌هایی که در این شهرستان صورت گرفته است، هستند.
نورایی نسب در ادامه خطاب به دستگاه‌های دولتی در این شهرستان گفت: باید تلاش شود تا استخدامی‌های نیروها در دستگاه‌های دولتی به صورت قانونی و شفاف انجام گیرد وباید روند جذب نیرو و استخدامی در پروژه‌ها و نهادهای مختلف در این شهرستان مورد بررسی قرارگیرد.
وی با بیان اینکه شفاف سازی در زمینه بکارگیری نیرو در نهادها و یا سازمان‌ها باید روند قانونی داشته باشد، عنوان کرد: برخی از افراد بیکار و یا اخراجی مدعی آن هستند که در بکارگیری نیروی جدید حق آنها اجحاف شده است و این موضوع باید برای این افراد و دیگر شهروندان گچسارانی شفاف سازی شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان کرد: مردم از معضل بیکاری رنج می‌برند و خواهان شفاف سازی روند استخدامی‌ها و قانونی بودن این افراد در پروژه‌ها، نهادها و سازمان‌ها هستند.
 
گفتنی است: فرماندار گچساران از عدم حضور پروانه نیک مرام مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه گلایه و عنوان کرد: مسوولان مربوطه باید بداند که برگزاری جلسات در گچساران دقیق با نظم و برنامه ریزی شده است.
عبدالرحیم رحیمی افزود: با توجه به دستور کار جلسه  قرار بر این بود که مسوولان استانی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه حضور داشته باشد.
رحیمی عنوان کرد: با توجه به بدقولی مدیرکل در این جلسه مهم  وی باید از این پس به دنبال ما بگردد تا ما به او نوبت جلسه بدهیم
 

------------------------------------
گزارش از حبیب قلندری
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بیکار
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما
آقای مهدی پور واقعیت ها را گفتی

پتروشیمی شده مختص چند طایفه....مردم شدیدا معترض هستند
اگاه
Iran, Islamic Republic of
آقای رحیمی. چیه این روزا عصبی شدی!!!!!! معاونت سیاسی میخوای؟؟؟
کلاغ نشین
Iran, Islamic Republic of
پتروشیمی : .ل تاجگردون
نویسنده
Iran, Islamic Republic of
نیما صفایی همه جا هستش
گچساران
Iran, Islamic Republic of
پتروشیمی شده دهدشتی یاسوجی گچساران بیکار پرسه میزند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
لطفا بیشتر پیگیر نیرو در پتروشیمی گچساران شوید خیلی بیکار هست تمام تحصیل کرده خونه نشین شدن بیشتر خودکشی از بیکاری ازهمه طرف پارتی بازی ازفقرا بکار بگیرید
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره چرا باید حتما حامی نماینده گچسارن حق اشتغال داشته باشن مگه بقیه انسان نیستند
دختر خاله
Iran, Islamic Republic of
خانم مدیر کل هزار ساله دیگه فکرش خطور نمی کرد مدیرکل شود حالا بیاید
نباش بگردید خدایش آنان قحطی بود
احسن ج
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای نمایند که کار برای جوانان تحصیل کرده فقر بیچاره گچساران وگرسنه نشین وندادن تشکیل زندگی ودستشان داخل جیب خالیشان است ونگاهی به چشم تاجگردون میکند واشک از چشمانشان جاری میشود واقای تاجگردون خبر ندارد که ببینم این جوان چه اذابی میکشد که کسی را ندارد ولی اقای تاجگردون تمام ....... بچهای خود دامادهای خود را پسر خاله ودختر خاله خود وپسر برادر خود را برسر کار به اسم تاجگردون ونامه تاجگردون وتلفن از دفتر تاجگردون چه دفترداراش بنام تاجگردون ... بکنند وچه تاجگردون بگوید برسر کار بردن وخواهیم دوباره هم برد اینها ... است واز پست ومقام سواستفاده میکنند چرا باید اینطوری باشد جناب نمایند مگر نمیدانی اخر در روز قیامت برسر پل صلات جلوی شما را خواهیم گرفت جرا تذکر داده نخواهیم از روز اول داده شود چرا به مدیران انتخاب شده گل چینت وخدا زیادشان بکند ........ انتخاب کردی چرا همش از فامیل وسفارشات شما میبرند برسر کار شفارشاتت برای افراد خواستی نباید باشد دست فقیر فقرا را هم خواهیم گرفت تا مقداری از دعاهی اینها حامل خیر شما هم بشود نه به مردم دروغ بگو نه فقت وفقت خونه مستکبرا بروید منزل فقر فقرا هم بروید مراسمات فاتح خانی شما را شامل همه مردم گچساران بفرماید خیلی فرق وتفاوت میشود ایا درقیام امیرالمومنین وعدالت امیرالمومنین همین طور بود یا خیر اگر ابنطور بود بفرماید اینطور بود اگر اینطور نبود واحساس مسلمانی میکنید ونماز میخوانید قران میخوانید یک کم مقدار هم از نمازت بترس از قرانی نگاه میکنید بترس یکم به عدالت امیرالمومنین نگاهی بکن از روشت امیرلمومنین پیش بروید دلتا ن بحال خانواده مریض فقیر وگرسنه بیفتید ببینم چند تافرزندتحصیل کرده دارد درمنزل بیکار حدقل یکی از انها را بسر کار ببر تا ثوابشان بهتان برسد تا بتواند مخارج خانواداش اویک نفر دربیارد وبقیه انهارا مداراه بکند جناب نمایند کوشها وچشمهایتان خوب بازتر بدارید
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
رحیمی بیشتر حرف .....اگه این استان قانون داشت فرماندار گچساران باید بره فلکه فرودگاه وایسته تا مدیرکل تشریف بیارن.اگه به جای خانم مدیرکل باشم رئیس اداره کار گچساران را تغییر میدم.
ساکنین کوچه 9و10 شهید فهمیده گچساران
United Kingdom
جناب رحیمی ، جناب دکتر تاجگردون

حقیر صنعتگر و کارآفرین هستم، دوسال دنبال تسهیلات رونق تولید برای راه اندازی مجدد کارخانه ام واقع در شهرک صنعتی هستم، پرونده ام در بانک صادرات استان دو سال تکمیل است اما متاسفانه هر روز یه بهانه برای عدم پرداخت وام میآورند ،وثیقه ملکی برای ضمانت وام دارم، اگر این واحد تولیدی شروع به فعالیت کند، حداقل ۱۵ نفر اشتغالزایی مستقیم دارد!

سهم واحدهای تولیدی شهرستان گچساران از تسهیلات رونق تولید کجا رفت!

جناب دکتر تاجگردون و فرماندار محترم لطفا رسیدگی کنید
از تبار شهیدان
Iran, Islamic Republic of
بنای پارتی بازی وبی عدالتی را نماینده ها ومدیرانی که آوردند گذاشتند..همه سختی ها را می شود تحمل کرد بجز بی عدالتی...
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار عزیز و قدرتمند شهرستان گچساران
بيننده
Iran, Islamic Republic of
رامین .... فقط سی عکس گرفتن خوبی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نماینده ای که میگفتی لیست اسامی خودکشی ها تو جیب ام هست وبه وزیر و وزرا نشان میدم تا بدونند تو حوزه انتخابی من چی میگذره چرا توجذب نیرو پتروشیمی نگاه به شدت قومیتی داری مگه جوانان بیکار متطقه فقط شامل ... و ...هستند اقوام دیگه حتما از کره مریخ اومدند.تبعیض قومیتی تا کی ؟
پاسخ
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مهدی پور چطور رفتن از گچساران به شهرهای دیگه استان اشکالی نداره ولی برعکس اون اشکال داره؟
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای مهدی پور و آقای فرماندار بنده و تعدادی از جوانان گچساران با توجه به دوره هشت ماهه فنی و حرفه ای که بنده دوره جوشکاری برای پتروشیمی گچساران را گذرانده ام هنوز هیچ کدام از این نیروها مشغول به کار نشده اند اصلا مشخص نیست از کجا نیرو میگیرند و هنوز ما بیکار و دارای خانواده چهار نفره هستم . پس حق من باید از کی بگیرم.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب مهدی پور بدون که هیچ شخص و نهادی داخل شهرستانان گچساران نمی تواند مثل اقای حاج امدادی از نیروهای بوی دفاع کند و عدالت رو برقرار کند چون خودم شاهداین ماجرا هستم و دارم میبینم
فریاد
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون لطفا در بحث بکارگیری نیرو در پتروشیمی نظارت مستقیم داشته باشید ۹۰درصد مردم از این وضعیت ناراضی هستند. نیاز است به مسیولان پتروشیمی هشدار بدهید
دوست
نماینده از اقای امدادی.وسرهنگ امدادی مسئول حراست پتروشیمی هرکاری خواستند میکنند وفقط باباکانی ودهدشتی استخدام میکندبگو۱۰۰۹نفری که بکار گرفتید چند تاش از مجرای قانونی بود
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
ای داد از این تنهایی
از نماینده محترم گچساران عاجزانه تقاضا داریم.به بی عدالتی در پتروشیمی گچساران پایان دهد.شهروندان بی صبرانه منتظرند
مظلوم
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون شما از آقای امدادی سوال بفرمایید در بکارگیری نیرو در واحد حراست پتروشیمی انصافا، وجدانا، خدایی....عدالت را رعایت کرده؟بابا مردم حق دارند به نحوه جذب نیرو اعتراض کنند. داد مردم در آمده.لطفا رسیدگی کنید
بیژن
Iran, Islamic Republic of
آقای مهدی پور پس شما به عنوان رئیس یک اداره چه کاره ای، که فقط گزارش میدی و از دیگران میخوای پیگیری کنند.
واقع بین
با با اینها همه حرفه شانتاژ های سیاسیه اینها دارند مردم را سر کار گذاشتنه وبه ... مردم .... آقای تاج گردون با آنهایی که دوست نداره بره سرکار به ظاهر با بگو بخند حرف میزنه انهایی ر ا که می خواد بره سر کار به ظاهر با اخم حرف می زنه این طرفند .
ممیرو
Iran, Islamic Republic of
خانم نیک مرام خیلی زود بیکارترین شهر استان را فراموش کردی
واقع بین
. عزیز نه خیلی.ر بکار گیری وجذب نیرو در انقلابی ترین نهاد انقلاب شفاف عمل می کنید جواب خدارا در روز قیامت چطوری می دهید تمام نیروهایی که.بعد از سردار شهابی فر جذب کرد. و.........
بیکار رادک
Iran, Islamic Republic of
.. دارد،بعنوان بیکار و مراجعه کننده به اداره کار به تلاش و وجدان کاری مهدی پور اعتقاد عجیبی پیدا کرده ام و با اطمینان خاطر اعلام میکنم که اگه جدی و محکم حمایت شود خیلی از امورات منظم و قانونمند و حق به حقدار خواهد رسید
کارمند شبکه بهداشت
Iran, Islamic Republic of
کارگروه محترم اشتغال شهرستان گچساران ؛

لطفا یه سری به همین اداره بغل دستی فرمانداری ( . ) بزنید تا ببینید بعضی ها مانند ... چطور یه برادرش را در بیمارستان رجایی و برادر دیگرش را بعنوان کارگر نظافتچی در ستاد شبکه جذب اما او را در حسابداری مشغول بکار نموده است!!!
توی این اداره بالای ۷۰% از نیروهای بکار گرفته . ضوابط قانونی !!!!
تا کی فقط . ؟؟؟؟
عمل کنید !!!!
فردا نگویید نمی دانستیم !!!! از ما گفتن بود !!!!!!
مطلع
Iran, Islamic Republic of
بعلت شرایط کارگری و صنعتی بودن گچساران،علارغم برنامه ریزی صورت گرفته و اعلام علاقه و آمادگی مدیرکل محترم بعلت تداخل جلسه استانداری و بررسی پرونده شکایتی حساسی که از قبل برنامه ریزی شده بوده موفق به حضور نشدند که ضمن اظهار تاسف شدید از میسر نشدن شرایط انشااله در اولین جلسه بعدی کارگروه استغال شهرستان حضور خواهند یافت
لیشتر خاک من
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب .. اول به جناب فرماندار باید گفت این طرز ادبیات سخن گفتن در یک جلسه رسمی که به آبروی شخصی برخورد میکند نیست . دوم اینکه مگه شما باید برای خانم دکتر نیکمرام تصمیم بگیرید و و قت تعیین کنید یا به ایشان دستور دهید
در جواب ممیرو
Iran, Islamic Republic of
خانم نیک مرام زاده و پرورش یافته خاک پاک گچسارانه . مگه میتونه خاک آبا و اجدادی خودشو فراموش کنه . نه هرگز . با شناخت روحیه ای که از خانم نیک مرام داریم این کارو نمیکنه و خودشو فدای شهر و منطقه اش میکنه .پس لطفا بی انصافی نکنید . ایشان تازه اول راهه و باید فرصت داد و بعد ببینیم و بعد قضاوت کنیم . انشاالله
کارگر سد
Iran, Islamic Republic of
اقای فرماندار عزیز خانم نیکمرام جلسه با معاون وزیر داشت نتونست بیاد گچساران و واقعا خودش خیلی ناراحت بود که این مشکل پیش امده بود و مطمعنا ایشان حامی کارگران و اشتغال شهرستان و استان می باشد.
پتروشيمي
Iran, Islamic Republic of
دیگه دیر شده پتروشیمی نیروهای خودش را از سه طایفه لاری میرسیدی و بابکانی گرفته و نیرو نیازی نداره اقای مهدیپور چرا دیر اقدام کردی
قشقایی مقیم ژاپن
Iran, Islamic Republic of
درود به رئیس اداره کار حرف دل مردم را زدی ولی کو گوش شنوا
آرو پایتخت بویراحمد گرمسیر
Germany
کاش همه مسئولین مثل آقای امدادی کمی وجدان، ترحم و عدالت، درایت داشتن. دلسوزتر و پیگیرتر از امدادی توی ادارات شهرستان پیدا نمیشه. عده ای فقط شایعه درست میکنند و بدون از دلیل و مدرک پشت سر امدادی حرف میزنند. همین ..ره کار بو دار و بنوعی تحریک افراد بیکار هست و بنوعی منحرف کردن ذهن جوانان بیکار بسمت امدادی هست. چون.. توانایی، .و قدرت رویایی و پاسخگویی به خواسته بحق خیل عظیم جوانان بیکار شهرستان را ندارد مجبور هست که امدادی را در ذهن عزیزان تخریب بنماید.
کلو
Iran, Islamic Republic of
..ر کار.ه اداره کار وظیفه ذاتیش حل اختلافات کارگر و کارفرماست من خودم اداره کاری هستم واقعیت رو گفتم لطف کن خودتو اذیت نکن اگه تونستی دو تا صندلی جدید بیاری برا ادارت اون موقع از این جلسات. بگیر و در همین جلسات به مردم واقعت را بگو که کار به من ربطی نداره و خدتو راحت کن
ترك قشقايي
Iran, Islamic Republic of
خانم نیک مرام قطعا با پارتی بازی در استخدامها برخورد خواهد نمود و انتظار داریم بر نحوه جذب نیرو در بیمارستان بی بی حکیمه گچساران که از طریق شبکه بهداشت گچساران انجام می شود دقت و نظارت بیشتری بعمل آید .
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
در جواب کامت ۱۰ ...نمیدونم قانون رو بلدی یا از سر کینه و یا فرماندار بهت بها نداده..اینو بدون که فرماندار نفر اول دولت در شهرستانه و ادارات زیر مجموعه اونه و مدیر کل فقط اون اداره زیر نظرش است پس فرماندار قانون رو خوب بلده و میدونه چی بگه....راستی اگه معاونت میخواست تا الان شده بود....درود بر فرماندار مقتدر و مردمی گچساران
درجواب دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
اگراین خانم مدیرکل است تامابیایم پلیس راه استقبال ولی اگرلیسانس سرپل یاسوج است توازمردم حلالیت میطلبی
خدایا همه مارابه راه راست هدایت فرما واگراین خانم لیسانس است یک شبه دکترش کن تاآبروش نروه وتاسیه روی شودهرکه دراوغل باشه
درجواب ترک قشقایی
Iran, Islamic Republic of
مشکل ایبینم
درجواب لیشترخاک من
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه وقتی استان ماگرفتارباندبازی است همیشه ازاخراول هستیم
اولا این خانم دکترتیست فوق لیسانس هم نیست درثانی .
دوم هم کسی ب..
چهارم هم اینکه هیچ جلسه ای باکسی نداشته بلکه. که نتونست بروه که انشاالله کسانیکه درانتصابش نقش داشتن روزی ازاین مردم حلالیت میطلبن
یا حق
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا فرماندار شهرستان بسیار انسان مودب و پیگیر امورات هست. ضمنا جنا.... مدیرکل خودش زبون داره پاسخ بده.خودش نتونش بیاد معاون پشتیبانی داشت.
این بی توجهیا پاسخ نخواهد بود.
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای مهدی پور اینجانب..م..یوسفی لیسانس دارم و دوره ایمنی hseرو چند ماه پیش از طریق کارمند خودتون در یکی از شرکتهای خصوصی گذارندم و برا هزینه آموزش پولی رو پیمانکار برای همه نیروهاش واریز کرد ولی بنده الان در او شرکت کار نمیکنم .ولی گواهی این دوره رو اداره کار به ما ندادند تا بلکه بتونیم جای دیکه از استفاده کنیم برا استخدامم.تازه یه پیمانکار گواهی رو برا استخدامم خواست ولی مدرکی دستم ندادید..پس پولی که برا گواهی و آموزش پرداخت شد برای چی بوده که حالا ما نیازش داریم...لطفا پیگیری بفرمایید،...تا مجبور نشیم جایی دیگر برویم برا پیگیر شدن ...من از دوستانم که در جای دیگه هم میکنه پرسیدم ،اونا هم آموزش دیدن توسط اداره کار اما بهشون گواهی داده نشده اصلا. چرا ؟؟؟! شما وقتی خودتون کار خودتون رو درست انجام نمیدید چرا از پتروشیمی شکایت میکنید،
سید
Iran, Islamic Republic of
پتروشیمی شده پتروشیمی باشت !!!!!!!
کل کترکنان
Romania
خانم نیمکرام هنوزمعاون پشتیبانش راتعیین نکرده
همشهری
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ کامنت ۴
باید گفت که لیافتش رو داره که چنین جاهایی باشه.
تا کور شود چشم حسود!
کوهسرک
Iceland
به امید خدا تاجگردون دور بعد جواب این بی عدالتی وبه کار گیری نیروهای غیره متخصص وغیر بومی رو در پتروشیمی گچساران را خواهد گرفت،
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای رحیمی انسان ها باید انصاف داشته باشن دلیل نیامدن خانم نیک مرام را شما پرسید ید ؟ شما فرماندار یک شهرید
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
اقای فرماندار حتما این خانم را نمی شناسی که به هر قولی پایبند هست وبرای رضای خداوند کار می کند نه بخاطر فرماندار
درجواب گچساران
Iran, Islamic Republic of
دلیل نیومدنش فقط عدم کارایی بوده وبس کاسه ای ازآش داغترنشو
عضو هیات علمی
Iran, Islamic Republic of
مردم میدونید چراباران نمی یاد بخاطر بی عدالتی. پارتی بازی..... خداناظراعمال همه هست
درجواب 45
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای نماینده .ه او در حراست پتروشیمی(.) کسانی رو جذب کرده که بعلت اینکه ..ت ندارند بیایند...واقعا .م که به تاجگردون رای دادم
تحصیل کرده
Iran, Islamic Republic of
پتروشیمی شده جای طایفه اقای. بابا دیگه بسه. سر کا گذاشتن...
نظر 18
Iran, Islamic Republic of
در جواب نظر شماره ۱۸٫٫٫٫اقای محمدی چون فرزند شما رو اقای امدادی جذب کرده خوب است.واقعا برای نماینده متاسفم
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1