تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۳۰۶۸۹۳

واکنش دهیار به خبر کبنا؛ خدمات خوبی به شهرک بناری چرام شده

۱
۰
کبنا ؛دهیار روستای بناری چرام گفت: خبرنگاران در گفتن صحبت‌ها و مشکلات انصاف را رعایت کنند.
سبزی‌پور در گفت‌وگو با کبنا، اظهار کرد: در چندسال گذشته خدمات خوبی به شهرک بناری داده شد، و هر وقت مشکلی را با بخشدار مرکزی چرام مکاتبه و در میان گذاشتم پیگیری جدی نموده و مشکل را رفع کرد.
این دهیار افزود: یکی از بهترین بخشدارانی که تا به حال به چرام آمده سید الیاس افسردیر است ایشان نمادی از پاکی و کارآمدی است. لذا اگر خبرنگار مورد نظر مشکلی با کسی دارد گردن ما نیندازد.
دهیار روستای بناری با اشاره به خبری که در سایت کبنا تحت عدم توجه مسئولین به این روستا منتشر شد، اظهار کرد: چند مسئول به همراه خبرنگاری به روستای ما آمدند و بنده هم به عنوان دهیار روستا مشکلاتی را با این مسئولین در میان گذاشتم و از عدم توجه مسئولین به روستاها گفتم که خبرنگار مورد نظر نام بخشدار را در خبر منتشر شده گفته است که بنده اعلام می‌کنم بخشدار مرکزی چرام همیشه به روستاهای ما بازدید و مشکلات ما را یکی یکی بررسی و رفع می‌کند.
دهیار بناری سفلی گفت: از جمله خدماتی و پیگیری‌های که بخشدار مرکزی چرام به ما داده می‌توان از پیگیری گاز خانگی، جاده مناسب و دیگر مشکلات روستا نام برد و تا به حال چندین مسئول شهرستانی و استانی را به این روستا آورده.
وی همچنین اظهار داشت: باتوجه به طرح جابجایی روستای به ناری سفلی به مکان دیگری در محل پایین روستا لذا خدمات رسانی در محل جدید روستا انجام می‌گیرد وبخشدار مرکزی چندین بار به شهرک جدید به ناری سرزده و مشکلات را بررسی و رفع کرده است.
سبزی پور افزود: هر وقت که اینجانب در هر مشکلی با ایشان مکاتبه کردم پیگیری جدی نموده و واقعاً بخشدار فعالی می‌باشد ودر گفته‌های من هدفم بخشدار نبوده لذا اگر خبرنگاری که این خبر را منتشر کرده مشکلی با بخشدار دارد به گردن ما نیندازد و خبرنگاران در گفتن صحبت‌ها و مشکلات انصاف را رعایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

امين كاظمي
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس علی ناز سبزی پور دهیار فعال و پر تلاش بناری
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
1