کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جوابیه‌ای به یک مطلب علیه خبرنگاران چرام؛ مصمم‌تر از قبل به نقد مدیران ناتوان ادامه می‌دهیم

19 دی 1396 ساعت 2:52


بر خویش لازم دانسته‌ایم تا بنا به دفاع از مقام شامخ خبرنگاری
چند نکته ای را متناسب با اتهام نامه مزبور بنگاریم
وامیداست که اهالی فن ودرک به مقصود ما نائل شوند
۱ ضمن تشکر از شما و ارایه توضیحات مکفی راجه به پتانسیل‌های فردی ومحیطی شهرستان چرام، و تشریح حس دلسوزی ومادر گونه خویش نسبت به این دیار وفرزندانش، مرا سخت درگیر این سوال نموده که امیدوارم جواب مستدلی برای مخاطبان خویش ارسال نمایی، وانگونه که احساسات مادرگونه ابرازی خودرا منطبق با واقعیت به اثبات برساند
جنابعالی در طول تمام سنوات خدمتی خویش در عرصه خبر، چند مرتبه از همین پتانسیل و واقعیت های موجود و همواره مورد غفلت واقع گردیده چرام و فرزندانش جهت تصدی جایگاه‌های مدیریتی که یقیناً لازم و ملزوم امر توسعه هر سامانی است، کلام حق به میان اورده ای؟ که امروز خود را مدعی این مهم و اهالی خبر را در این دیار محکوم به بیراهه ای‌ نموده ای که همواره در نزد اهالی خبر و سیاسیون و اهل فن متهم ردیف اول اتهامات مطروحه خویش می‌باشی، که باز نمودن این موضوع را در این فضا خارج از وقت مخاطبین عزیز می دانیم ولی اگر آینده ما را ملزم به ایراد سخن وا دارد یقیناً از در واقعیاتی که گاها دل هر دردمندی را به درد وا می‌دارد، سخن خواهیم گفت.
۲_جنابعالی در مرقومه لبریز از اتهام و توهین، تمام اهالی خبر را محکوم به مبتدی بودن، منفعت طلبی، و نا بلدی با اسلوب‌های این عرصه پنداشتی که اگر به سوابق خبری دوستان رسانه ای چرام نگاه کنیم، بغض پروری و تسویه حساب‌های شخصی را به. هر ذهن اگاه وبیداری متبادر می‌کند.
۳_اکثر فعالان عرصه خبر در این شهرستان از خط و مشی فکری ادعایی شما حمایت می‌نمایند، اگر در طول فعالیت چند ساله هرکدام از ماها مدرکی دال بر معامله گری، بده بستان‌های سیاسی، تخریب وتعریف های ریالی مستند سراغ داری، خواهشمند است جهت تنویر افکار عمومی و احترام به شعور مخاطبان مدارک خود را از همین محل، برای عموم نمایان کن.
تا سیه رو شود هرکه در او غش باشد.
اما بدان
شرایط زیست هر کدام از ما خود گواه محکمه پسندی است که بیش از پیش می‌تواند در جهت دفع اتهامات مطروحه شما، ذهن هر اهل تاملی را یاری نماید.
در پایان
از شما دوست عزیز عاجزانه خواهانیم، و چه بسیار بوده‌اند اندیشمندانی که در مسیر حرکت رو به تعالی خود، به ایستگاه توقف لبیک گفتند، اما هرگز به طیف نوردی، جریان نوردی، تخریب، توهین، گزافه گویی، افترا وووو روی نیاوردند.
به همین حد بسنده می‌کنم
وشمارا با وجدان خفته خویش تنها می‌گذاریم
امیدواریم حرمت قلم واصالت خبرنگاری بیش ازپیش محفوظ بماند.
=================
جمعی از خبرنگاران اعضای خانه مطبوعات استان در شهرستان چرام
 


کد مطلب: 306730

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/306730/جوابیه-ای-یک-مطلب-علیه-خبرنگاران-چرام-مصمم-تر-قبل-نقد-مدیران-ناتوان-ادامه-می-دهیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1