تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : ۳۰۶۲۶۲

چرا جعفر گوهرگانی هنوز به استانداری نرفته است / دلایل اعتراض «حاج عدل» چیست؟

۴۳
۱
کبنا ؛چرا با وجود اینکه جعفر گوهرگانی اولین کسی بود که بعد از حضور علی محمد احمدی در مسند استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان معاون اقتصادی استاندار معرفی شد، اما هنوز به استانداری نرفته است؟

به گزارش کبنا از یاسوج، معرفی معاونین استانداری کهگیلویه و بویراحمد حرف و حدیث‌های سیاسی زیادی را در بین عوام و خواص به وجود آورد، علی محمد احمدی با حضور در مسند استانداری کهگیلویه و بویراحمد حرف‌هایش را صریح در انتخاب مدیران زد، اما انتصاب معاونین استانداری و برخی مدیران نیز این حرف‌ها را تشدید کرد، به طوریکه نماینده کهگیلویه بزرگ مجبور شد طرح سووال از وزیر کشور را به کمیسیون مربوطه ببرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد سه معاونین استانداری را بین خودش، غلامرضا تاجگردون و غلام‌محمد زارعی تقسیم کرد، او فیلی را به جای پژمان نیک‌اقبالی آورد و در معارفه‌اش سنگ تمام گذاشت. و معاونت سیاسی را به زارعی داد و فتاح محمدی را کنار گذاشت و معاونت امور اقتصادی را نیز سهم تاجگردون دانست و شاید به زودی جعفرگوهرگانی جایگزین مجید محنایی شود. و این در حالی است که بعد از معرفی علی محمد احمدی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد اولین کسی که به عنوان معاون استاندار بر سر زبان‌ها بیش از سایرین افتاد، جعفر گوهرگانی بود، و علت این موضوع را مشخص نشدن جایگزین او در سازمان جهاد کشاورزی می‌دانند و بعضی هم می‌گویند روند انتصاب وی به عنوان معاون استاندار فعلاً متوقف شده است.
امیر محبی‌فر از کارشناسان سیاسی و اجتماعی شهرستان کهگیلویه می‌نویسد؛ این استان سرشار از استعدادهای درخشان و نخبگان عملگرا است که اگر بالفعل شوند کمک شایان توجهی به توسعه اقتصادی استان خواهند نمود. اما شرط اول برای انجام این مهم پرهیز از سیاست زدگی و عدم پذیرش اوامر پایتخت نشینان صاحب منصب است که همه تلاششان برای کرسی نشاندن کسانی است که از جرگه خود یا از ایل و تبار خود باشند و هر مدیری باید با اوامر آن‌ها و از فیلتر آن‌ها عبور کند که متاسفانه به جای کلمه آن‌ها باید گفت از فیلتر او رد شوند و تائیدیه بگیرند و دیگر هیچ!!!!
او ادامه می‌دهد، همه ما در مقابل عملکردمان علاوه بر پاسخگویی در برابر وجدان خود و مردم فردا روز باید در محکمه ای بسیار عادل و سخت پاسخگوی آفریدگار هستی باشیم که محکمه ای بس سخت گیر و دادگر است پس بیاییم در برابر آنچه انجام می‌دهیم نیک اندیشه کنیم.
 
عدل هاشمی‌پور نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در گفت‌وگویی می‌گوید؛ فرد خاصی در استان برای معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار انتخاب نشده و این مسئله را مدیریت می‌کنیم که هیچگونه تبعیض و بی‌عدالتی در استان در این خصوص به وجود نیاید.
هاشمی‌پور به طرح سووال خود از وزیر کشور اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد؛ در طرح سوال از وزیر کشور خواستار پاسخگویی در زمینه تبعیض در انتخاب مدیران این استان هستم و بر اساس قانون نمایندگان مجلس اختیار طرح سوال از هر وزیری را دارند و آن‌ها نیز باید پاسخگوی نمایندگان مردم باشند.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس عنوان کرد: در طرح سوال از وزیر کشور به بعضی از خواسته‌های مردم اشاره کرده‌ام که این هفته پس از بررسی در کمیسیون تخصصی شورا‌ها که با حضور وزیر کشور، پاسخ داده می‌شود.
وی بیان کرد: اگر پاسخ‌های وزیر در کمیسیون شورا‌ها به سوالات قانع کننده بود هیچگونه مشکلی وجود ندارد و اگر این جواب‌ها راهگشا نباشد طرح سوال می‌کنم و وظیفه اصلی بنده به عنوان نماینده مجلس پیگیری مطالبات مردم است.
هاشمی‌پور با اشاره به انتصاب دو معاون سیاسی و امنیتی و همچنین هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دو حوزه انتخابیه استان، ابراز کرد: هنوز فرد خاصی در استان برای معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار انتخاب نشده و این مسئله را مدیریت می‌کنیم که هیچگونه تبعیض و بی‌عدالتی در استان در این خصوص به وجود نیاید.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده، چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم که استاندار کهگیلویه وبویر احمد به وعده‌هایی که به مردم و نخبگان داده عمل کند و امید را در دل آن‌ها روشن نگه دارد.
هاشمی‌پور اظهار داشت: امروز از بخش موگرمون وشیتاب بازدید داشته‌ایم که تمام مشکلات و موارد مهمی که باید مورد بررسی قرا می‌گرفت در دستور کار قرار داده شده است.
وی مهم‌ترین وعده‌ داده شده به مردم بخش موگرمون و شیتاب را کلنگ زنی عملیات گاز رسانی تا دهه فجر امسال عنوان کرد و افزود: در بررسی‌های به عمل آمده شیتاب با جمعیت ۸هزار نفری فاقد گاز و درمانگاه بوده که این موضوع موجب رنج مردم و ما شده است.
هاشمی‌پور ابراز کرد: بخش شیتاب با جمعیت ۸هزار نفری تنها دارای یک‌ خانه بهداشت می‌باشد که با پیگیرهای بخشدار این بخش برای آماده کردن زمین برای ساخت در مانگاه با کمک خیرین تا دهه فجر کلید ساخت آن زده می‌شود.
وی بیان کرد: خبرخوش دیگر برای مردم روستاهای قیام، ممبی و سرآسیاب یوسفی که پیمانکار گاز رسانی به این مناطق به زودی شروع به کار می‌کنند ومردم از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.
نماینده شهرستان‌های ۴ گانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مهم‌ترین توصیه‌ای که به استاندار کهگیلویه وبویر احمد دارم که هر آنچه به مردم، نخبگان فرهنگی وسیاسی وعده داده بود و امید را در دل آن‌ها روشن کرد عمل کندٍ آن‌ها را تحقق ببخشد.
هاشمی‌پور اظهار داشت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مشاورین صادق استفاده کند تا بتوانند از اطلاعات مفید و خوب در اختیار آن بگذارد و وی را در راه موفقیت و توسعه پیش ببرند.
وی به وجود نخبگان توانمند که در کهگیلویه بزرگ وجود دارد اشاره کرد و گفت: از نماینده عالی دولت در استان تقاضا دارم که به صورت ضرب الاعجل از نیروهای توانمنداستفاده کند و به کمک کهگیلویه بزرگ بیاید زیرا بیشترین جمعیت وشهرستان‌ها در این حوزه انتخابیه وجود دارد.
 
با این وجود باید ببینیم که احمدی نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد تا چه میزانی سخنان عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ را مورد توجه قرار می‌دهد و یا اینکه آیا با حمایت عدل هاشمی‌پور، مجید محنایی در جایگاه خود می‌ماند و یا جای خود را به گوهرگانی و یا فردی دیگر از حوزه انتخابیه هاشمی خواهد داد. و شاید هم گوهرگانی منتظر است تا جایگزین او در سازمان جهاد کشاورزی استان مشخص شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

داوود
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ابلاغ" جانشین مهندس محنایی" از سوی وزیر کشور صادر شده است و تاجگردون حاضر نشده است حتی مدیریت جهاد کشاورزی را به فرزندان توانمند کهگیلویه بزرگ بدهد.این نهایت. تاجگردون و ضعف. آقای هاشمی پور است. سوال از وزیر فقط یک شعار است و بزودی معاون جدید استان معارفه خواهد شد و شاهد عزل پی درپی فرزندان کهگیلویه بزرگ خواهیم بود.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
. شایسته معاونت نیست
سید
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم مردم باید بدانند که تاجگردون تمام این استان .ه و داره نیروهای ضعیف خودش قالب می‌کنه استاندار هم کهگوش به فرمان هست حاج عدل باید وزیر به مجلس بیاره
مرادی
Iran, Islamic Republic of
این تقصر تاجگردون هست که هم معاون اقتصادی را برا گوهرگانی میخواد و مدیرکل جهاد را برا علیرضا نژاد در حالیکه دکتر آذرفرد یکی از مدیران توانمند استان که هم مدنظر مهندس هاشمی و حاج زارع هست را نگذاشت مدیرکل جهاد بشه
توانا
Iran, Islamic Republic of
معاون اقتصادی حق سهمگین بود
شهرساز
United States
مشکل اصلی ضعف عدل هاشمی پور است که از شروع نمایندگی تا حالا نتونسته از هیچ نیروی شایسته ای حمایت موثر داشته باشه.
گچساران_بویراحمدگرمسیر
دکتر گوهرگانی شایسته معاونت وزارت جهادوکشاورزی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای عدل هاشمی روزی که. هردو حق بچه های بویراحمد وگچساران را ضایع کردند وفله ای نیرو استخدام کردند شما کجا بودی .شا. که محنای منطقه ای فکر می کند ..ی جای در دل مردم ندارد چون.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای عدل هاشمی روزی که .ی هردو حق بچه های بویراحمد وگچساران را ضایع کردند وفله ای نیرو استخدام کردند شما کجا بودی .شایدم . که محنای منطقه ای فکر می کند . جای در دل مردم ندار.
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدایی..ر.ردوعین یک .ت بطوریقین سرانجام استانداری نو مانند..خواهدصدالبته ازدستگاههای نظارتی گله مندهستیم چراکه تای..یعنی صحه گذاشتن برهم..
ارشد بیکاری
Netherlands
واقعا مجید محنایی در حد معاونت نیست
چرا از هوشنگ رویین ارشد شریف
یا از اقای رهی ارشد واحد لار
یا از آقای امیرحسین برخه ارشد یاسوج و ولایی و ارزشمدار
یا از اقای نسکافیان دکترای دامپزشکی
یا از اقای سعادت پیشه دکتری سیاسی مدرن
که مشاوران عالیرتبه سیاسی و علمی شهرستان کهگیلویه بزرگ هستن استفاده نمیشه
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
هرچند دوست داریم روند رو به رشد جهاد کشاورزی با دکتر گوهرگانی ادانه یابد
ولی خواهان ارتقا ایشان به معاونت های تهران هستیم
دکتر تاجگردون لطفا از مدیران توانمند در سطح ملی رایزنی و استفاده کنید..
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب قلندری چرا کامل نمینویسید جملات ما یاسوج و دهدشت را و فقط از تاجگردون و گوهرگانی خوب مینویسی .... انصاف داشته باش
محزکی کوه پات
Iran, Islamic Republic of
شایسته ترین فرد برای معاونت استانداری سید خلیل است
وی علاوه بر دارا بودن سابقه بیمه مرتبط و حضور در میادین ورزشی از افتخارات این خطه سلحشور می باشد
درود خدا بر سی خلیل
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
شک کنید اگه تاجگردون زورش میرسید گوهرگانی رو معاون وزیر کنه حتما اینکارو میکرد ولی مگه معاون وزیر شدن الکیه.ن اتاق کوچولو توی امام زاده جعفر.
شرابگرویی
Iran, Islamic Republic of
ظنز شماره ۱۱جالب جالب
اصل بویر احمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به اون دوستمون که خود را بعنوان بویر احمد گرمسیر معرفی کرده و گفته گوهرگانی لیاقت معاون وزیر را دارد باید بگوییم هرگز گفته مردم ماها حرفشون ای نیست و بالعکس.گوهرگانی محبوبیت ندارد و پیشنهاد ما به دکتر تاجگردون ای بوده گوهرگانی برای شما سودی نداره و بسیار بسیار. .و مخالفین نماینده بیشتر روی همین گوهرگانی است.حتی مردم باشت هم نگرانی های زیادی دارن
حق
Iran, Islamic Republic of
حرف حرف دکتر تاجگردون است و بس . و تصمیمات را هم او میگیرد دو صد گفته چون نیم کردار نیست.
بویراحمد
جهت اطلاع ۷۰با تلاش و همت جناب حاج زارعی نماینده محترم شهرستان های بویراحمد و دنا نفر از مدیران و مسولان و معاونان اداری و سیاسی ادارات / نهدها و سازمانها در پست های کلیدی و مهم در سطح استان از ایل بزرگ تیرتاجی می باشد ولی در حوزه عمرانی از حاج زارعی توقع بیشتری داریم
...
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسه بهترین گزینه دکتر کامرانی رقیب سیاسی آقای هاشمی در شهرستانهای چهارگانه باشن
ایشون از اصلاح طلبهای واقعی است که باعث میشه اصلاح طلبان خوشحال بشن هم عدل هاشمی دیگه بهونه ای نداشته باشه
تازه
طرفدار تاج هم هست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه رهام خردمند از دهدشت می باشد هم مدیر هم مدبر
محسنی
Iran, Islamic Republic of
در استان شهرستانی به نام کهگیلویه بزرگ وجود ندارد لطفا اصلاح نمائید در گذشته نام کشور ایران پارس(فارس) بود اکنون یک استان ایران به نام فارس هست و ما استانی یا کشوری به نام فارس بزرگ نداریم
بیطرف از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
من متاسفم که واگذاری پست ها و منصب ها بر اساس تقسیم بندی منطقه ای است و خود نمایند ه ها و رسانه های جمعی این را به مردم القا می کنند. قرن بیست و یکه آنوقت نمایندگان ما که عصاره ملت هستند چنین تفکراتی دارند. جهاد کشاورزی نهادی است که مرتبط با کشاورزان است و جای تفکر سیاسی و منطقه ای در این سازمان وجود نداره. سوال اینجاست چرا دکتر آذرفرد که چهره ای علمی، اجرایی و تحصیلکرده این رشته و جوان و اهل کار است و مردم ایشان را قبول دارند هنوز ابلاغ ایشان صادر نشده است. با حق باشید و مطمئن باشید که همه ما یک روز در محضر خدا باید جواب پس دهیم
گوهر
Iran, Islamic Republic of
مگه حاج عدل با دولت و همراه دولت بود که بخواد سهم داشته باشه. حاج عدل طرفدار چهار آتیشه رئیسی بود و باید سهمیه آستان قدس را از ایشان بگیره
همشهری
Iran, Islamic Republic of
. تو همان قسمی که در امامزاده خوردی را ادا کن نمیخواد قصه صغرا و کبرا ببافی
یکی نیست. را چه به سیاست
پا توی کفش بزرگان نکن هرگز
پشنگ
Iran, Islamic Republic of
نظر شماره ۱۱به عنوان طنز برتر سال حتما پذیرفته میشه!!!!!!!!!

خخخخخخخخخخخخ
امیر65
Iran, Islamic Republic of
ارشد بیکاری عزیز
خیلی قشنگ پیمانکاران حاج عدل معرفی کردی.دمت گرم
این پیام از دفتر حاجی فرستادی
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
دکتر گوهرگانی نیروی شایسته و جسور و بی تعادف و اصلاحاتی.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
درود دکتر گوهرگانی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
هاشمی هر طرحی داره فقط از خیرین مایه می ذاره. حالا اگر خیری نباشد هاشمی چه می گوید؟
نکند خیرین همان دوستان.شند
لفث
Iran, Islamic Republic of
درود بر ارشد بیکاری که واقعیت رابیان کرد ..کسی که.ه مشاور ان است باید از قافله عقب بماند
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اگر گوهرگانی معاون استاندار بشه در حقش کم لطفی شده چون ایشان در حد و اندازه معاون وزیر و یا استاندار هستند .
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
ابلاغ گوهرگانی برای معاونت استانداری صادر و جانشین ایشان علیرضا نژاد است. آقای هاشمی پور هم خودشان را سبک کردند وارد این ماجرا شدند. هفته آینده خواهید دید
کارمند
Iran, Islamic Republic of
کامنت های گوهرگانی کار اقای ش و خ پ و ک و ت است.خودش میگه بشون .وهیچ بویراحمدی نمیگه درود بر گوهرگانی و همه دعا میکنن برهدخارج استان
جواب کامنت۳۴
Iran, Islamic Republic of
والله بخدا من بویراحمدی هستم و هزاران درود نثار دکتر گوهرگانی میکنم و اتفاقا در بویراحمدگرمسیر، محبوبیت دکتر گوهرگانی خیلی بیشتر از دکتر تاجگردون هست. درود بر دکتر گوهرگانی عزیز و دوست داشتنی و توانمند.
شادمان
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید ابلاغ آقای دکتر آذرفرد به عنوان مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان صادر شده و هفته بعد معرفی می شوند
رحیم شاکری
Iran, Islamic Republic of
عرض تبریک به دکتر آذرفرد به خاطر انتصاب ایشان به عنوان مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان
روشنفکر
Spain
. همون امامزاده جعفر هست و مشکلات کشور و استان و عدم توسعه انتصاب. است
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
فقط تاج
من از پشتکوه آمده ام
Iran, Islamic Republic of
بهتر است ما قضاوت را برمبنای عملکرد افراد بگذاریم نه بلحاظ انتسابت قومی و قبیله ای.
بی تعارف عرض کنم وقتی ما برای انتصاب یکی از دوستان و بستگانمان به هر دری می زنیم حتما فرداها از این هم توقعاتی داریم که همین زمینه پارتی بازی و فساده.
تجربه ثابت کرده هرچه در استان ک ب مدیران غیر بومی تر باشند عدالت بیشتر بوده و پارتی بازی کمتر
گچساران
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که این قدر گلایه و شکایت دارند باید کمی منصف باشید مگر در ۴ سال گذشته دکتر تاجگردون بین معاونین استاندار سهمی داشتند بی خود و بی جهت خودتان را ناراحت نکنید حق شهرستانهای گچساران و باشت یک معاون بود
محمد
Iran, Islamic Republic of
گوهرگانی در آزمون .د...و باعث شد مردم از تاجگردون .. گوهرگانی از استان ک‌ب بره بهتر...
محمد
Iran, Islamic Republic of
گوهرگانی در آزمون مهر ۹۴. کرد...و باعث شد مردم از تاجگردون .. گوهرگانی از استان ک‌ب بره بهتر.......
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1