کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نیکبخت: آقای استاندار تحت تاثیر افراد با نفوذ و غیرنفوذ قرار نگیرید / این شیوه را ادامه دهید / احمدی: این شیوه را ادامه می‌دهم

17 دی 1396 ساعت 0:28


اعضای مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان دیدار کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز اعضای مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با علی محمد احمدی استاندار این استان دیدار کردند. در این برنامه محمد کاظم نظری معاون سیاسی استاندار نیز حضور داشت.
محمدرضا نیکبخت رئیس مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار اظهار کرد: نظرات و صحبت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد را از طریق جراید و رسانه‌های این استان خوانده‌ام و شنیده‌ام، امیدوارم که این شیوه را ادامه دهید و تحت تاثیر افراد صاحب نفوذ و غیرنفوذ قرار نگیرید. [احمدی گفت: این شیوه را ادامه می‌دهم.]
نیکبخت تصریح کرد: سیاست چم و خم زیادی دارد و الحمد الله شما هم درایت و تدابیر لازم را دارید.
رئیس مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: در زمان استاندار گذشته صورتجلسات قشنگی تنظیم گردید اما مصوبات آن عملیاتی نشده و در راهروها گیر کرد.
نیکبخت در ادامه به تاریخچه تشکیل این مجمع در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم، معظم‌له بر پوشش و حمایت مردمی در بحث سلامت تاکید داشتند و راه‌اندازی مجمع خیرین سلامت از همان جا کلید خورد.
وی در ادامه گفت: در این مدت فعالیت مجمع خیرین سلامت ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه سلامت و درمان هزینه کردیم که این مقدار اعتبار در بحث تجهیزات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هزینه شد.
 
رئیس مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال ۹۶، ۱۲ پروژه با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سطح استان در حال اجرا است که بزرگترین این پروژه‌ها کلینیک دندانپزشکی و کوچک‌ترین آنها ساخت خانه بهداشت در روستاهای شهرستان بویراحمد و سایر شهرستان می‌باشد.
نیکبخت با بیان اینکه آمادگی هر خیری که قصد فعالیت در استان را دارد، همکاری کنیم، افزود: این مجمع خدماتی زیادی را به مردم این استان ارائه داده است و از جمله ۲۸۰ میلیون تومان را برای ۹۷ نفر بیمار خاص هزینه کرد و همچنین به بیماران سرطانی ۲۸۰ میلیون تومان در بحث روند درمان آنها هزینه کردیم و همه اسناد آنها نیز مشخص است.
وی گفت: متأسفانه یکی از مشکلاتی که ما در این استان داریم این است، وقتی که خیری می‌خواهد در این استان کارهای انجام دهد، شهرداری یاسوج عوارض می‌خواهد و سایر دستگاه‌های خدمات رسان نیز در خواست عوارض می‌کنند که انتظا می‌رود این کار صورت نگیرد.
نیکبخت پیشنهاد داد که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مسوولان مجمع خیرین سلامت کشور دیداری داشته باشیم و همچنین جلسه‌ای با حضور فرزندان این استان که در سطح کشور مسوولیت‌های ویژه‌ای دارند و از جایگاه خوبی نیز برخوردار هستند، در تهران برای حمایت از مجمع خیرین استان برگزار شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیشنهادات نیکبخت را پذیرفت و از معاون سیاسی خود خواست تا آنها را پیگیری کند.
 
اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این نشست مجمع خیرین سلامت را از بازوهای اجرایی در حوزه سلامت دانست و گفت: خیری خواست دو میلیارد در استان سرمایه‌گذاری کند که متأسفانه شهرداری برای بحث جانمایی و دیگر مسائل همکاری لازم را نداشت و برخی نهادهای دیگر همانند بنیاد مسکن و دستگاه‌های خدمات رسانی نیز همکاری مناسبی نداشتند که انتظار می‌رود تصمیماتی بهتری در این رابطه گرفته شود.


کد مطلب: 306158

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/306158/نیکبخت-آقای-استاندار-تحت-تاثیر-افراد-نفوذ-غیرنفوذ-قرار-نگیرید-این-شیوه-ادامه-دهید-احمدی-می-دهم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1