تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : ۳۰۵۵۰۴

جلسه پرسش و پاسخ ویژه کارفرمایان و بیمه شدگان در گچساران برگزار میشود

۶
۰
کبنا ؛رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه شهرستان گچساران خبر داد : جلسه پرسش و پاسخ هایی که برای کارفرمایان و بیمه شدگان  بزودی برگزار میشود.
رئیس سازمان تامین اجتماعی گچساران در گفتگو با کبنا نیوز اظهار داشت: در راستای شفاف سازی و رفع مشکلات جامع هدف سازمان تامیین اجتماعی جلسه پرسش و پاسخ برای بیمه شدگان و کارفرمایان محترم با حضور مدیرکل و کارشناسان ارشد استان روز یکشنبه مورخه ۹۶/۱۰/۱۷ ساعت ۹صبح در محل سالن اجتماعات سازمان تامین اجتماعی شعبه شهرستان گچساران برگزار خواهد شد .
محسن علیزاده  به اهمیت و جایگاه بیمه تامین اجتماعی در سطح جامعه اشاره کرد و همچنین تامین اجتماعی را خدمت و پشتوانه ای برای آینده مردم دانست.
علیزاده عنوان کرد:سازمان تامین اجتماعی گسترده ترین نهاد در عرصه بیمه های اجتماعی است که زیر نظر وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و با استقلال مالی اداره می شود.
وی بر ترویج فرهنگ بیمه ای در سطح جامعه تاکید و خواستار توجه بیشتر مردم بر اهمیت بیمه  و برخورداری از مزایا بیمه تامین اجتماعی در طول دوران زندگی به ویژه دوره کهنسالی شد.
رئیس سازمان تامین اجتماعی گچساران برخورداری از خدمات بیمه تامین اجتماعی برای هر فرد یک نوع عزت و ارزش یاد کرد که در دوران پیری می تواند امنیت و آسایش را در آینده فراهم کند.
علیزاده با اشاره اینکه تامین اجتماعی همواره درجهت تحقق عدالت اجتماعی و تامین رفاه و امنیت نیروهای مولد جامعه بسیار کوشاست خواستار مشارکت جامعه هدف شد .
وی با بیان اینکه این نشست در راستای تعامل و همبستگی بیمه شدگان، کارفرمایان و سازمان می باشد خاطر نشان کرد: با حضورسبزتان خدمتگزاران خود را یاری رسانید تا با تلاش و برنامه ریزی بهتر بتوانیم بر مشکلات جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی فائق آئیم .
نام شما

آدرس ايميل شما

دره شوری
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای علیزاده یکی از خوش برخورد ترین مدیران شهرستان می باشد.آرزوی موفقیت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کو بیکاری حوصله داری
نادری
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب آقای علیزاده عزیز
حق
Iran, Islamic Republic of
یکی از بهترین مدیران خوش برخورد استان واقعا آقای مهندس علیزاده که بدون هیچ گونه تبعیضی کار همه را تا جایی که قانون اجازه میده انجام میده اگه انصاف به خرج بدیم نگرش ۲۰ هست البته شخصیت ذاتی هست که خوشبختانه در ذاتش نهفته هست ......م.......دوست
محله لبنان
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام خدمت مدیر توانمند و دلسوز تامین اجتماعی گچساران جناب آقای مهندس علیزاده عزیز، موفق باشید
رحمان افخمی
Iran, Islamic Republic of
مدیری لایق مدبر توانا و توانمند دلسوز و جوانی کارامد و امانتدار .... امیداست همواره در خطه این مرزوبوم در امر خدمت رسانی پایدار و موفق باشند . افخمی
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
1