تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۶
کد مطلب : ۳۰۴۹۰۷

دهراب‌پور: اغتشاشات اخیر ادامه فتنه ۸۸ بود / نارضایتی مردم از عملکرد مدیریت‌ها

۲۵
۰
کبنا ؛محمدرحیم دهراب‌پور عضو شورای مرکزی حزب عدالت طلبان ایران اسلامی و نماینده جمعیت وفاداران به انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار اطلاعیه‌ای با تاکید بر توجه خاص به مطالبات به حق همه اقشار مردم هر نوع بهانه سازی و سوء استفاده از مطالبه‌گری مردم را که فرصت سوزی توسط فرصت طلبان داخلی و خارجی باشد محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف، نجیب، فهیم، و لایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد
انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی تاکنون که حدود ۴ دهه از دوران شکوهمند آن پیروزی بزرگ اجتماعی فرهنگی می‌گذرد فزار نشیب‌های زیادی را به خود دیده و گردنه‌های بلند و پیچ‌های خطرناکی را پشت سر گذاشته است.
اگر به رهمنود‌ها و جهت دهی‌های امام راحل (ره) توجه کنیم، ایشان به نکاتی قابل تامل اشاره داشتند که یکی از این اشارات که همیشه بایستی مد نظر قرار بگیرد این است که بعد از پیروزی انقلاب فرمودند: گردنه‌ها ومشکلات از این به بعد است.
فرمایشات رهبر فرزانه ما، امام خامنه‌ای «کثره الله امثالهم» در ارتباط با حوادث فتنه گون خاصه فتنه ۱۳۷۸ و ۱۳۸۸نیز که فرمود: فتنه‌ها و فتنه‌ای بزرگ‌تر در پیش است بیانگر دید بسیار عمیق و ژرفای ولایت است در اموری که اکثر ما به خصوص برخی خواص توجهی به آن‌ها نداریم وگا‌ها نادیده می‌گیریم. این امر می‌طلبد که به دقت مطالعه و علت یابی شود و با تدبیر و جدیت عمل نماییم.
در قبال تاوانی که فتنه ۸۸ به بهانه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به انقلاب و پیکر نظام مقدس جمهوری اسلامی به بار آورد متاسفانه چینش ضعیف‌ترین دولت ائتلافی مجلس هشتم و دوروبری‌های رئیس جمهور وقت یعنی دولت دهم غفلتی غیر قابل توجه بوده تا بزرگ‌ترین چالش اقتصادی فعلی و تبعات و پیامد‌های نا‌خوشایند آن به وجود آید و دولتهایی بعدی یعنی دولت‌های یازدهم و دوازدهم به بهانه‌های واهی مشکلات اقتصادی را در زمان حال نه تنها حل ننموده بلکه باعث شده مطالبات مردم بیشتر و افزون گردد.
آنهم در زمانیکه این دولت‌ها ازانسجام بین خود و مجلس و حمایت‌های بی‌دریغ مقام معظم رهبری و ملت برخودار بوده ودر عین حال با حیف میل‌های هزاران میلیاردی در قالب حقوقهای نجومی و اختلاس‌های سنگین توسط اقلیتی خاص از نزدیکان دولتمردان از قبیل برادر‌ها، برادر‌زاده‌ها و آقا‌زاده‌ها با استفاده از رانت‌های ویژه از طریق سیستم بانکی در حد درصدی محدود شاید کمتر از ۱۰ درصد کلیه مقدرات اقتصادی این مملکت را در چنگ داشته در حالیکه اکثریتی مستحق ۸۰ تا۹۰ درصدی برای دستیابی به حقوق حقه خود به زحمت افتاده تا زندگی عادی خود را با رنج و مرارت ادامه دهند.
تبعیض فاحش بجایی رسیده که فریاد همه را درآورده تا شاید فریادشان بجایی رسد در حالیکه رهبری جامعه چه در زمان امام و چه در زمان حال مقام عظمی ولایت بیش از همه ودر همه حال فریاد زده و فریاد رس بوده و هستند اما چه افسوس آنانی که باید بشنوند و عمل کنند پنبه در گوش کرده و با تعارفات و توجیه مشکلات واقعی و ضروری مردم را که تاکنون به خاطر انقلاب، شهداء وشان جایگاه رهبری صبر و تحمل نموده ومی نمایند درک نکرده و به فراموشی می‌سپارند که بالاخره ضرورت دارد به این روند نامطلوب خاتمه داده شود.
از علل مهم تحرکات اخیر در بعضی از شهر‌های کشور که تهدید کننده و تاسف بار است نارضایتی مردم از عملکرد مدیریت‌ها واوضاع نا‌بسامان اقتصادی است این ضعف مدیریت‌ها فرصتی شده تا دشمنان خارجی ایادی و داخلی آنان به زعم خود باز هم ضرباتی بر پیکر انقلاب و حاکمیت نظام وارد آورند که انشاء الله تعالی بجایی نخواهند رسید این اغتشاشات جدای از مطالبات به حق مردم ادامه‌‌ همان تحرکات مزدورانه ۱۸ تیر ۷۸ و خرداد ۸۸ بوده که در فراز دیگری از تاریخ انقلاب ثبت خواهد شد.
زیرا که عوامل اصلی پیروزی انقلاب یعنی لطف و عنایت الهی نقش رهبری در هدایت ومدیریت جامعه و ایثار و مقاومت مردم خدا جوی ایران اسلامی کماکان و با قوت قلب بیشتر دست به دست هم داده تا به اهداف نهایی انقلاب تحقق بخشیده شود.
حقیر به عنوان خادم مردم در شورای اسلامی شهر یاسوج و اینکه افتخار عضویت در جامعه ایثارگری دارم با کسب اجازه و به نمایندگی از آنان ضمن تقاضای توجه خاص به مطالبات به حق همه اقشار مردم هر نوع بهانه سازی و سوء استفاده از مطالبه‌گری مردم را که فرصت سوزی توسط فرصت طلبان داخلی و خارجی است محکوم نموده و اعلام می‌نمایم تا پای جان از این انقلاب فکری و فرهنگی دینی و نظام الهی و مردمی بر خواسته از آن با اطاعت محض از فرامین رهبری اجازه نخواهیم داد ایادی دشمنان قسم خورده جهان اسلام و تحرکات بچه گانه کوته فکران شبه سیاسی و توجیه گریهای غیر انقلابی‌ها وانقلابی‌ نماهای نمک نشاس جعلی و بدلی، آسیب و گزند به این مملکت اسلامی وارد آورد گرچه غلفت‌ها، مصلحت جویی‌ها و منفعت طلبی‌ها جناح و جریانات شبه سیاسی صدمات و لطمه‌هایی برای خوشحالی دشمنان دیرینه دین مبین اسلام، انقلاب و رهبری به ارمغان آورده اما با جدایی مردم از صف اغتشاش گران در صورت نیاز موضع گیری مردم در مقابل آن‌ها آب به این آتش ریخته و خاموش خواهدشد. بار دیگر کشتی انقلاب در این اقیانوس متلاطم به راه خود ادامه و به ساحل نزدیک شده و خواهد رسید.
با آرزوی توفیقات روز افروز برای تمام خادمین مردم در عرصه خدمت به اسلام و انقلاب
محمد رحیم دهراب‌پور عضو شورای مرکزی حزب عدالت طلبان ایران اسلامی (دبیر این حزب در استان کهگیلویه وبویر احمد).
نماینده جمعیت وفاداران به انقلاب اسلامی در استان
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رسول
Iran, Islamic Republic of
تو چه کاره هستی همیشه یک متن را کپی می گیری و ضعف مدیریتی را مطرح می کنید
كارگر
Iran, Islamic Republic of
دولت وقت فعالترین و پاکترین دولت بودو اشتباهاتی هم داشت . ولی قابل قیاس با دولت فعلی نیست
وطن
Iran, Islamic Republic of
زنده باشی بزرگ مرد بویراحمدی
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
آخ به این مدیر-خودت باید مدیر میشدی.سابقه ات درخشانه..........
محمد
Iran, Islamic Republic of
.زنده باد خاتمی زنده .
قصیرالکلام
Iran, Islamic Republic of
..ر از احمدی نزاد نیست
جعفری
Iran, Islamic Republic of
خداوند شما را توفیق دهد آقای حاجی که همیشه و در همه شرایط سینه چاک این انقلابید من به شخصه به عنوان یک هم استانی به وجود شما افتخار می کنم
اصولگرای جوان
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج محمدرحیم دهراب پور
ااااااااا
Iran, Islamic Republic of
شما حرف نزنی سنگین ترین
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
کی ازشمانظرخواست ..
لر اصیل
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی همیشه عامل ف.
ازاد
Iran, Islamic Republic of
شما که میگفتین در نه دی فتنه ۸۸تموم شد ودر سالگردش جشن می گیریم حالا می گین ادامه فتنه هشتادوهشته
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود جناب حاج دهراب پورعزیز ، ای کاش همه مسولین چه در سطه استانی و چه در سطح ملی به پاکدستی و با صداقتی شما بودند
فرهادی
Iran, Islamic Republic of
سنگ صبور در همه عرصه ها جناب اقای دهراب پور
کارمند مرکز علمی کاربردی هستم
United Kingdom
احسنت بر شما که همیشه مدافع حقوق مردم و پیرو ولایت فقیه هستید، خداوند این روحیه ی مردمی شما را در فکر سایر مسئولین این جامعه جا بدهد.
عظیمی
Iran, Islamic Republic of
احسن بر برادر انقلابی
رضایی تل زالی
Iran, Islamic Republic of
یاران بحق و وفادار مردم و نظام دهراب پور ها بودند که متأسفانه در جامعه ، عملا میدان عمل را از آنها گرفتند ، ای کاش امثال آقای دهراب پور نمایندگان مردم بودند تا اون موقع مطالبات به حق مردم ادا میشد
من
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاى حاجى انسان شایسته و مقتدرى هستند
انصاف
Iran, Islamic Republic of
درود
درود
حاجی جان
حقا که پای جای شهید عین الله دهراب پور گذاشته ای
Iran, Islamic Republic of
تا آخرین قطره خون از ولایت حمایت میکنیم
Iran, Islamic Republic of
تا زنده ایم رزمنده ایم
Iran, Islamic Republic of
درود
درود
حاجی جان
حقا که برادر شهید عین الله دهراب پور هستید
Iran, Islamic Republic of
پای این انقلاب میمانیم
آگاه
م..
محمد
Iran, Islamic Republic of
آیند های بدی در انتظارته دهرابپور شک نکن دو سال دیگه .. این حرکت..ی است
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
قصاص‌های بدون اقرار

قصاص‌های بدون اقرار

انکار می‌کردند، اما قصاص شدند. یکی نقاش بود، دیگری عاشق، آن یکی هم دلداده. هر سه اعتراف ...
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
1