کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چه کسانی از شهردار دوگنبدان امتیازخواهی کردند؟

11 دی 1396 ساعت 0:59


 
کریم محمدی
هنوز چند ماهی از انتخاب دکتر مسعود ظفری چهره آرام و خوشنام - از نسل سوم انقلاب - به تصدی شهرداری گچساران توسط شورای اسلامی شهر نمی‌گذرد.
منتخبین دوره پنجم شهروندان گچسارانی در یک اقدامی قاطع رأی به برکناری زینل زاده اصولگرا دادند و در همان جلسه مسعود ظفری  را به شهرداری برگزیدند.
شهرداری گچساران در این چند ساله به واسطه ریاست دکتر غلامرضا تاجگردون بر کرسی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و تلاش‌های مدبرانه وی از اعتبارات و افزایش بودجه خوبی برخوردار شده و در دوره گذشته به واسطه همین حمایت‌های نماینده مجلس شهردار گچساران توانست به پشتوانه این اعتباراتی که نماینده به شهرداری تزریق می‌کرد به چهره ای کاری و مهم تبدیل شود. گرچه زینل زاده کمتر به اراده و تلاش تاجگردون اشاره و توجهی داشت و سعی می‌کرد بنوعی خدمات و کارهای صورت گرفته  را صرفاً بحساب خود بنهد .... نکته که خشم حامیان نماینده و برخی نخبگان جامعه را همواره بر می‌انگیخت....
این اعضا چنان محکم پشت عزل زینل زاده و انتصاب ظفری ایستادند که بهت و تعجب همگان  را برانگیختند.
اما در کمال ناباوری برخی مطالبات شخصی و امتیازخواهی‌های بعضی اعضای شورای شهر که اتفاقاً حامی پر و پا قرص ظفری بودند در همین مدت کوتاه فضا را بسیار ناکارآمد و بغرنج کرده است.
تلاش برای اعمال فشار به شهردار به منظور واگذاری پروژه‌ها به بعضی نورچشمی‌ها و حتی غیره بومی‌ها از یک سو و تلاش برای واگذاری ۱۲ هزار متر فضای سبز متعلق به شهروندان به نورچشمی‌ها و برخی افراد خاص عرصه را بر شهردار جوان و پاکدست تنگ کرده است.
شهردار پاکدستی که حاضر نیست سر سوزنی از بیت المال و اراضی مردم و حق الناس حیف و میل شود در تنگنایی بس پر مخاطره قرار دارد.
حجب، حیا و خویشتنداری و بنوعی پرهیز شهردار از حاشیه آفرینی و تلاش وی برای حل مسالمت آمیز مشکلات و استقامت متین وی بر زیاده خواهی های برخی منجر به آن می‌شود که گروهی رانتخوار و زمین خوار و مشتی پیمانکار تازه به دوران رسیده برای تعدی بر بیت المال و حق الناس زبان به تخریب و دست به توطئه ببرند.
 
از اعضای محترم شورای شهر که منتخبین واقعی و مستقیم مردم هستند  انتظار می‌رود در اجرای صحیح قانون   صیانت از حق الناس و بیت المال الگوی کاملی برا شهروندان بوده و اعمال فشار و روش‌های غیره اخلاقی برای واگزاری پروژه‌ها و انتصاب افراد خاص به پست‌های مدیریتی خود داری نمایند و اجازه دهند -طبق قانون - شهردار محترم وظایف قانونی خویش را بدون اعمال فشار و دخالت‌های سودجویانه  در خدمت هر چه بیشتر به شهروندان و شهر گچساران به منصه ظهور برساند.
 
اینجا نقش نماینده محترم گچساران در مجلس شورای اسلامی که حدود ۳ دهه در کلان‌ترین پست‌های مدیریت مالی و برنامه ریزی از پاکدست ترین مدیران و سرمایه‌های ارزشمند مدیریتی کشور قلمداد می‌شود .... جا دارد به منظور رعایت حق الناس، اجرای قانون بخصوص در روند واگزاری پروژه‌ها و پیمانکاری‌ها و همچنین تغییر کاربری‌ها و .... از عملکرد شهردار پاکدست و قانون گرای گچساران دفاع و حمایت نمایند. و اجازه ندهند فرایند توسعه گچساران - که خود مؤسس و مدیر کلان آن می‌باشد - به واسطه سود جویی‌ها و زیاده خواهی های مختلف از ریل خارج گردد.

*دانشجوی کارشناسی ارشد جامعه شناسی
 


کد مطلب: 304045

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/304045/کسانی-شهردار-دوگنبدان-امتیازخواهی-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1