تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب : ۳۰۴۰۴۵

چه کسانی از شهردار دوگنبدان امتیازخواهی کردند؟

۷
۰
کبنا ؛ 
کریم محمدی
هنوز چند ماهی از انتخاب دکتر مسعود ظفری چهره آرام و خوشنام - از نسل سوم انقلاب - به تصدی شهرداری گچساران توسط شورای اسلامی شهر نمی‌گذرد.
منتخبین دوره پنجم شهروندان گچسارانی در یک اقدامی قاطع رأی به برکناری زینل زاده اصولگرا دادند و در همان جلسه مسعود ظفری  را به شهرداری برگزیدند.
شهرداری گچساران در این چند ساله به واسطه ریاست دکتر غلامرضا تاجگردون بر کرسی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و تلاش‌های مدبرانه وی از اعتبارات و افزایش بودجه خوبی برخوردار شده و در دوره گذشته به واسطه همین حمایت‌های نماینده مجلس شهردار گچساران توانست به پشتوانه این اعتباراتی که نماینده به شهرداری تزریق می‌کرد به چهره ای کاری و مهم تبدیل شود. گرچه زینل زاده کمتر به اراده و تلاش تاجگردون اشاره و توجهی داشت و سعی می‌کرد بنوعی خدمات و کارهای صورت گرفته  را صرفاً بحساب خود بنهد .... نکته که خشم حامیان نماینده و برخی نخبگان جامعه را همواره بر می‌انگیخت....
این اعضا چنان محکم پشت عزل زینل زاده و انتصاب ظفری ایستادند که بهت و تعجب همگان  را برانگیختند.
اما در کمال ناباوری برخی مطالبات شخصی و امتیازخواهی‌های بعضی اعضای شورای شهر که اتفاقاً حامی پر و پا قرص ظفری بودند در همین مدت کوتاه فضا را بسیار ناکارآمد و بغرنج کرده است.
تلاش برای اعمال فشار به شهردار به منظور واگذاری پروژه‌ها به بعضی نورچشمی‌ها و حتی غیره بومی‌ها از یک سو و تلاش برای واگذاری ۱۲ هزار متر فضای سبز متعلق به شهروندان به نورچشمی‌ها و برخی افراد خاص عرصه را بر شهردار جوان و پاکدست تنگ کرده است.
شهردار پاکدستی که حاضر نیست سر سوزنی از بیت المال و اراضی مردم و حق الناس حیف و میل شود در تنگنایی بس پر مخاطره قرار دارد.
حجب، حیا و خویشتنداری و بنوعی پرهیز شهردار از حاشیه آفرینی و تلاش وی برای حل مسالمت آمیز مشکلات و استقامت متین وی بر زیاده خواهی های برخی منجر به آن می‌شود که گروهی رانتخوار و زمین خوار و مشتی پیمانکار تازه به دوران رسیده برای تعدی بر بیت المال و حق الناس زبان به تخریب و دست به توطئه ببرند.
 
از اعضای محترم شورای شهر که منتخبین واقعی و مستقیم مردم هستند  انتظار می‌رود در اجرای صحیح قانون   صیانت از حق الناس و بیت المال الگوی کاملی برا شهروندان بوده و اعمال فشار و روش‌های غیره اخلاقی برای واگزاری پروژه‌ها و انتصاب افراد خاص به پست‌های مدیریتی خود داری نمایند و اجازه دهند -طبق قانون - شهردار محترم وظایف قانونی خویش را بدون اعمال فشار و دخالت‌های سودجویانه  در خدمت هر چه بیشتر به شهروندان و شهر گچساران به منصه ظهور برساند.
 
اینجا نقش نماینده محترم گچساران در مجلس شورای اسلامی که حدود ۳ دهه در کلان‌ترین پست‌های مدیریت مالی و برنامه ریزی از پاکدست ترین مدیران و سرمایه‌های ارزشمند مدیریتی کشور قلمداد می‌شود .... جا دارد به منظور رعایت حق الناس، اجرای قانون بخصوص در روند واگزاری پروژه‌ها و پیمانکاری‌ها و همچنین تغییر کاربری‌ها و .... از عملکرد شهردار پاکدست و قانون گرای گچساران دفاع و حمایت نمایند. و اجازه ندهند فرایند توسعه گچساران - که خود مؤسس و مدیر کلان آن می‌باشد - به واسطه سود جویی‌ها و زیاده خواهی های مختلف از ریل خارج گردد.

*دانشجوی کارشناسی ارشد جامعه شناسی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

هاشم
Iran, Islamic Republic of
خوب برادر من . عضو شورای شهری که بالای ۳۰۰ میلیون خرج کردن برای انتخاب شدن باید از جایی درش بیارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگه شهردار مثل زینل زاده محکم و قدرتمند باشه کسی به خودش اجازه نمیده باج خواهی کنه
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسه شما از جزئیات و افراد باج خواه اطلاع و آگاهی دارید.لطفاً شفاف بیان کنید چه کسانی چنین درخواستهایی از شهردار دارند.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسه شما از جزئیات و افراد باج خواه اطلاع و آگاهی دارید.لطفاً شفاف بیان کنید چه کسانی چنین درخواستهایی از شهردار دارند.
بویراحمد
Germany
خدایی شهردار خوبی است،واقعا داره شبانه روز کار می‌کند،چنین فردی رابایدحمایت کرد،با برنامه و با انگیزه،امیدوارم که با حمایت همه جانبه شهروندان و مسئولان به کار خوبش ادامه دهد.
آروین اموزش وپرورش عشایراستان
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر که زینل زاده رفت
كارگر
Iran, Islamic Republic of
زنده باد شهردار محبوب و دوست داشتنی شهر دوگنبدان - اعضای محترم شورای شهر شمارابه وحدانیت خداوند بگذارید کارها براساس اصول علمی به پیش بره بگذارید شهردار توانمند کارش را براساس اصول شهر سازی به پیش ببردواما سیاسیون باج خواهی نکنید همکاری شما و اعضای محترم شورا ی شهر میتوان شهری زیبا را برای همشهریان ساخت
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1