تاریخ انتشار
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۶
کد مطلب : ۳۰۳۶۴۱

در فرمانداری باشت؛ قرعه به نام که می‌خورد؟

۶۵
۰
کبنا ؛پروسه ابقا یا تغییر فرماندار شهرستان باشت به طور رسمی کلید نخورده است اما در رسانه‌ها در باره این ابقا یا تغییر حرف زده می‌شود.
پایگاه خبری کبنا نظرسنجی کدام «گزینه برای فرمانداری شهرستان باشت مناسب‌تر است؟» را در کانال تلگرامی این سایت (kebna95@)[کلیک کنید] برای گرفتن نظر مخاطبان  که بخشی از مردم استان نیز می‌باشند، را فعال کرد. اگر چه در همان ابتدا و بعد از پایان نظرسنجی برخی از مسوولان و افراد نسبت به این نظرسنجی مخالفت نشان دادند که این سایت از همه آنها پوزش می‌طلبد.

نظرسنجی در رسانه‌ها معمول است و همواره در مناسبت‌ها و زمان‌های مختلف سایت‌های خبری، موضوعات و سووالات گوناگونی را در قالب نظرسنجی بین مخاطبان خودشان به همه‌پرسی گذاشته‌اند و این نظرسنجی‌ها به دلیل اینکه نظر بخشی از مردم می‌باشند، قطعاً می‌توانند به تصمیم هر چه بهتر مسوولان کمک کنند.
تغییر در مدیریت‌ها و چرخش نخبگان مدیریتی همواره از سیاست‌های دولت‌های مختلف بوده است. ضمن اینکه خدمات، تلاش‌ها و پیگیری‌های سید مسعود حسینی فرماندار فعلی باشت را همه می‌دانند و قرار نیست، عملکرد او در اینجا در بوته نقد و بررسی قرار گیرد، مردم و مسوولان بالادست بهترین قضاوت را درباره عملکرد او خواهند داشت. اما همزمان با سر کار آمدن دولت دوازدهم زمزمه تغییر مدیران در سطوح مختلف به گوش می‌رسد. تغییر و ابقای فرماندار شهرستان باشت نیز طرح شده و افرادی همانند فرهاد محمدی، محمود کریمی، خسرو عباسی، احمد حیدری ارجلو، شاهین عبدالخانی و حامد پرخید به عنوان گزینه‌های احتمالی جایگزین «حسینی» فرماندار فعلی باشت بارها مطرح شده است.
۱۱ هزار و ۴۰۰ نفر نظرسنجی سایت خبری کبنا مبنی بر اینکه «کدام گزینه برای فرمانداری شهرستان باشت مناسب‌تر است؟» را مشاهده، و سه هزار و ۶۸۱ نفر از این تعداد در این نظرسنجی شرکت کردند.
شاهین عبدالخانی ۴۴ ساله با مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و حقوق عمومی و سابقه اجرایی و مدیریتی بالا در این نظرسنجی توانست، ۴۴ درصد از آرا را به خود اختصاص دهد، عبدالخانی از سه هزار و ۶۸۱ رأی، دو هزار رأی به دست آورد. موافقان عبدالخانی نوشته اند [کلیک کنید] که وی با اکثریت طوایف باشت و باوی وابستگی نسبی دارد و این پارامتر بی‌تاثیر در موفقیت مدیریت نماینده عالی دولت در شهرستان باشت نیست.
عبدالخانی قائم مقام  معاونت حقوقی ستاد روحانی و رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخاباتی غلام‌رضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت بود.

حامد پرخید ۳۸ سال سن دارد، جوان اما تجربه و سوابق اجرایی و اداری را در محیط دانشگاهی به دست آورده، او در این نظرسنجی ۳۲ درصد آرا را به خود اختصاص داد و هزار نفر از مجموع سه هزار و ۶۸۱ رأی، «پرخید» را برای تصدی فرمانداری باشت مناسب‌تر دانستند. پرخید دارای مدرک کارشناس ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی است و مسوول پشتیبانی اداره آموزش و پرورش باشت و مدیر مالی دانشگاه فرهنگیان را در سوابق اجرایی خود دارد.
قشقایی‌ها(ترک‌زبانان) با وجود حضور علی فولادی‌وندا در انتخابات مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت، از غلام‌رضا تاجگردن حمایت ویژه‌ای کردند، اما از ابتدای نمایندگی «تاجگردون» جایگاه خاصی در بدنه مدیریتی اجرایی و سیاسی دو شهرستان گچساران و باشت و حتی در سطح استان نصیب آنها نشد، تاجگردن قطعاً در چینش مدیران نیم نگاهی هم به انتخابات یازدهم مجلس دارد.  او احتمالاً مدیریت عالی شهرستان باشت را به یکی از ترک‌زبانان بسپارد، همانطوری که قبلاً هم حرف رفتن عبدالرحیم رحیمی فرماندار فعلی گچساران به استانداری کهگیلویه و بویراحمد بود، رسانه‌ها محمود کریمی را یکی از گزینه‌های فرمانداری گچساران می‌دانستند.
تاجگردون باید پاسخ در خور شأن اعتماد ترک زبانان دهد، او می‌داند علی فولادی‌وندا بین قشقایی‌ها از نفوذ بالایی برخوردار است و شاید نگاه‌های قومی و جناحی فولادی‌وندا و انسجام اصولگرایان در آینده روزهای سختی برایش باشد. هر چند نزدیکان و لیدرهای تاجگردون خیالشان از پیروزی مجدد او در انتخابات مجلس راحت است. اما احتمال اینکه فرمانداری باشت به یکی از ترک‌زبانان برسد، خیلی بیش از سایر گزینه‌ها است.
حیدری‌ارجلو در نظرسنجی کبنا ۱۸ درصد آرا را کسب کرد. وی کارشناس مشارکت های مردمی آموزش و پرورش گچساران و دارای ۲۲ سال سابقه کار و برادر شهید است. وی از حامیان تاجگردون در انتخابات مجلس شورای اسلامی بود.
محمود کریمی که در این نظرسنجی با استقبال مخاطبان مواجه نشد، اما فردی معتدل و پزشکی خوشنام در بین مردم گچساران است.

فرهاد محمدی یکی دیگر از گزینه‌های مطرح برای تصدی فرمانداری باشت می‌باشد، او سال‌ها معاون فرمانداری است. محمدی را مردی آرام، معتدل و خوش عقیده می‌دانند. محمدی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و از نیروهای اصلاح طلب است.
هواداران «فرهاد محمدی» معتقد هستند او می‌تواند نظام اداری شهرستان باشت را سر و سامان دهد. او در این نظرسنجی مورد استقبال مخاطبان کانال تلگرامی کبنا قرار نگرفت.
سید مسعود حسینی بر خلاف برخی فرمانداران در سایر شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد دو انتخابات مجلس، خبرگان رهبری و شورای شهر و ریاست جمهوری را در نهایت آرامش و به خوبی مدیریت کرد. هودارانش در کامنت‌های خبر این سایت خبری «چه کسی فرماندار باشت می‌شود؟ / مخاطبان نظر دهند»، اعتقاد دارند که در زمان سکانداری «او» قطار و ریل توسعه با سرعت در حال حرکت به جلو است.
موافقان «سید مسعود حسینی» نیز می‌گویند؛ مردم باشت از عملکرد اقای حسینی راضی هستند از همه جریانات سیاسی، گزینه های معرفی شده هیچ کدام وزارت کشوری نیستند چون سیاست وزارت کشور استفاده از نیروهای خودی است نه از ادارات دیگر.
با این شرایط باید ببینیم که انگشت اشاره تاجگردون به سمت چه کسی نشانه رفته است. و مهر تایید استاندار کهگیلویه و بویراحمد پای نام چه کسی زده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دولیاری
United Arab Emirates
حامد پرخید گزینه خوبی است
']گچساران
.ر می شود اینگل وکوچه دیدی؟؟؟
باوی
تنها یکی از گزینه ها (جناب حاج خسرو عباسی ) و فرماندار فعلی (اقای حسینی ) نیروی رسمی وزارت کشوری هستند
باوی
اتفاقا هر دو نفر وزارت کشوری از فرزندان باوی هستند (حاج عباسی و سید مسعود حسینی )
باوی
Iran, Islamic Republic of
تمامی کامنت هایی که باری فرهاد محمدی نوشته شده توسط یکنفر بوده ....اخه اون یه معلم سادست بره درسش بده
منصف
Iran, Islamic Republic of
کبنا من احساس میکنم شما هم مثل بعضی از این . چرا سرخود اسم کسانی که .د را زدید کی داره شما را ساپورت میکنه واقعا جای تاسف داره .......مگه فرمانداری آزمایشگاه ه.....تو میدونی بعضی از این ..دارند
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
فقط عبدالخانی
ترک
Iran, Islamic Republic of
جان خودت حرف.نزنید این آقا در بین . از همه . هست و هیچکس بهایی به آن نمی دهد به غیر از تاجگردون و آن هم علتش نفهمیدیم
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
حیفه عبدالخانی نیست بره فرماندار باشت بشه؟؟؟؟؟
ستاد دکتر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
عبدالخانی شرایطی ازجمله:
۱-دارای تحصیلات عالیه ومرتبط با فرمانداری
۲-حدود تقریبی ۱۸سال سابقه مدیریتی در مرکز استان
۳-از زمان دانش آموزی تا کنون بویژه دردوران دانشجویی بدون هیچگونه تغییر رویه ای دریک خط فکرسیاسی مشخص فعالیت نموده ومی نماید..
۴-در آخرین انتخبات مجلس وریاست جمهوری در ستاد دکتر روحانی وستاد دکترتاجگردون دارای مسئولیت بوده است.
۵-عضو هسته مرکزی سیاست گذاری خانه کارگر استان می باشند.
۶-نزدیک به دو دهه فعالیت اجرایی ومرتبط با پروژه های عمرانی دارند.
۷-علاوه بر اصالت باشتی با اکثر طوایف بزرگ باوی نسبت نزدیک فامیلی دارند.
۸-جسارت وشجاعت وتدبیر ایشان دراجرای امور زبان زد خاص وعام بویژه کسانی که با ایشان کار کرده اند می باشد.
این شرایط را کدام یک از دیگر گزینه ها دارند؟؟؟
بعید است آقای عبدالخانی بپذیرند که به فرمانداری باشت بروند.انصافا"به نظر بنده حیف است.
مد
Iran, Islamic Republic of
خانم کرمی
کریمی
Moldova, Republic of
با سلام
اصلح تر و شایسته تر از اقای حسینی کسی نداریم در باشت
شک نکنید که اقای حسینی مورد تایید است و خودش خواهد ماند
واقعا فعال و مردم دار و اینده نگر است
ارزوی موفقیت و شادکامی داریم برای حسینی عزیز
باوی
Iran, Islamic Republic of
مدیریت شهرستان باشت باید به دست یک نفر مجرب،متبحر،مدیر ومدبر،شجاع ونترس باشد.
دربین این گزینه ها عبدالخانی بهترین گزینه است.
باوی
Iran, Islamic Republic of
به دور از هرگونه قوم گرایی و تعصب کورکورانه قبول بفرمایید که آقای عبدالخانی گزینه مناسبی ست.
ایشان با همین گزینه های معرفی شده باشتی وباوی هم نسبت فامیلی دارند.
دوگنبدان
Iran, Islamic Republic of
نقطه اشتراک همه ی گزینه ها چه از نظر فامیلی و چه از نظر همفکری (علی رغم ترک زبان بودن بعضی گزینه ها در همفکری وهمپایی،)آقای عبدالخانی هستند.
باشت وباوی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکترتاجگردون
خارج از وابستگی نسبی آقای عبدالخانی به طوایف بزرگ دولیاری،گوهرگانی،گشین و اصالت کهنه قلعه ای ایشان،به دلیل تجربه؛مدیریت وشجاعت آقای شاهین عبدالخانی از شما میخواهیم که
تنها گزینه شما ایشان باشند.(بااحترام به دیگرگزینه ها)
باشت وباوی
Iran, Islamic Republic of
مسئولین وبویژه آقای دکتر تاجگردون بدانند که جوانان باشتی خواستار سپردن مدیریت فرمانداری به یک باشتی اصیل می باشند.
دربین این افراد فقط آقای عبدالخانی با مردم باشت وباوی می تواند ارتباط خوبی داشته باشد.
جمعی ازجوانان باشت
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر تاجگردون
فقط عبدالخانی
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
آقای عبدالخانی شایستگی بیشتر ازاینها رادارند.
گشین
Iran, Islamic Republic of
انصافا"دربین گزینه ها آقای عبدالخانی بسیار دوست داشتنی و مردمی هستند.
خانه کارگراستان
Iran, Islamic Republic of
ببسمه تعالی
بدینوسیله خانه کارگر استان حمایت قاطع خود را از نامزدی آقای عبدالخانی برای فرمانداری شهرستان باشت اعلام نموده؛وضمن احترام به دیگر نامزدهای این سمت،ایشان را فردی با درایت بالا ومدیری شجاع وبا تدبیر می داند.
با آرزوی موفقیت
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اگر آقای عبدالخانی۲۰۰۰ رای مثبت در نظر سنجی داشته اند قطغا"باید دارای شخصیت محبوبی باشند.
من از منطقه باشت وباوی نیستم ولی چند بار در محاقل عمومی وخصوصی ایشان را از نزدیک دیده ام.
انصافا"پرستیژمدیریتی را دارند.
از دوستان هم که پرسیدم با اینجانب هم نظر بوده اند.
negar
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه آقای عبدالخانی می باشد که بعید بدونم قبول کنن و برن باشت
بویراحمد
فقط خانم کرمی توانمند
منطق
Iran, Islamic Republic of
نمودارها و شاخص ها به هم نمیخونه ، آقای حسینی خودش شایسته است لطفا" شایعه پراکنی و فرافکنی نفرمائید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من مطمعنم آقای پرخید فرماندار باشت می شود چون هم تحصیل کرده است هم با تجربه و کاربلد و از طرفی هم آقای تاجگردون حامی ایشان می باشد.
باوی
Iran, Islamic Republic of
بعض از این اقایون هنوز.هایشان را بعد از.سال نگه داشته اند...چطور میخواهند در نظام جمهوری اسلامی فرماندار شوند؟ اصلا کوچکترین د...واقعا تعجب میکنم چطور به خودشان اجازه این را میدهند که به فرمانداری ان هم در نظام جمهوری اسلامی فکر کنند
باوی مرکز استان
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
صرفنظر از اینکه آقای حاج فرهاد محمدی انسان شریف وبزرگواری ست ولی سمتی مانند فرمانداری شاخصه های دیگری نیز دارد که متآسقانه ایشان فاقد آن مشخصات هستند.قبول کنید که حاج فرهاد محمدی تا همین اندازه توانایی دارد.
از بین گزینه ها شخص فرماندار انسان شریف وخوبی هستند ولی به هر ترتیب مقرر شده که در سمت دیگری باشند وطی یکی دو ماه آینده از فرمانداری باشت خداحافظی خواهند کرد.که البته خود ایشان هم راغب به این موضوع هستند.
انصافا" بعد از سخص آقای حسینی چه کسی استحقاق فرمانداری باشت باشرایطی که گفته شد به غیر از عبدالخانی را دارد.؟؟؟؟
فراموش نکنید که فرماندار باید شخص ذی نفوذ وصاحب علم وبیان ونترس وراه بلد وکاربلد باشد.
آقای عبدالخانی ۱۸سال در مرکز استان هستند و در طول این مدت برای همه ی مسئولان شناخته شده هستند وحتی از مسئولینی که جدیدا" در مرکز استان پست یا سمتی گرفته اند پیشتاز ترند.
به مسئولین استان و آقای دکتر تاجگردون نماینده محترم مردم شریف شهرستان باشت دلسوزانه توصیه میکنم این فرصت را غنیمت بشمارند وبا انتخاب وانتصاب آقای عبدالخانی قدمهای محکم تر واستوارتری در راستای پیشرفت شهرستان باشت بردارند.
باشت
Iran, Islamic Republic of
قطعا بهترین ومردمی ترین گزینه حاج فرهاد محمدی می باشد-- مردی صبور-مهربان خوش اخلاق قانون مند و مورد قبول همه مردم باشت می باشد
بیدار
دراین نظر سنجی عدالت رعایت نشده قطعا حاج خسرو فرماندار جدید باشت خواهد بود.
باوی
Iran, Islamic Republic of
حیف پرخید‌ نباشه که سمت فعلی خود را کنار بگذارد و فرماندار‌ باشت بشه.
گشین
اصولا چندین دوره است که فرمانداران و بخشداران از نیروهای درون بدنه وزارت کشوری انتخاب میشوند نه بر اساس تعداد بیشتر زدن کامنت ها به حمایت از افراد
سلام
Iran, Islamic Republic of
مهندس عبدالخانی و مهندس محمدی گزینه های خوبی هستن
صادق
Iran, Islamic Republic of
پرخید فقط
مطلع
Iran, Islamic Republic of
خانواده آقای عبدالخانی علاوه بر باشتی اصیل بودنشان
وابستگی نسبی وسببی به اکثر طوایف بزرگ باوی از جمله:
دولتیاری،گوهرگانی،گشین،میرسیدی،شاه بهرامی،شادگانی ،بامیشخی و....در منطقه وبا اکثر طوایف رستم وممسنی در خارج ازاستان وشهرستان وحتی یاسوج مرکز استان دارند.
شخص آقای عبدالخانی نیز انسانی متشخص،تحصیلکرده ومجرب،با تجارب کاری روشن و موفقی می باشند.
عقل حکم میکند که گزینه ای به غیر از عبدالخانی مد نظر قرارنگیرد.
دهیار
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه دوستان ملاک انتخاب فرماندار چیست ؟
توانمندی .. شجاعت .. مردمی بودن .. سیاسی بودن.. شناخته شده در بین همه طوایف باشت .. با اصالت .. خوشنام.. مورد قبول همه جناح های سیاسی... با شخصیت بودن... با درد مردم آشنا بودن...
کسی باید فرماندار بشه که انتخاب آن توهین به مردم نباشد..
با احترام که برای همه گزینه ها قائل هستم به نظرم آقای عبدالخانی هیچکدام از شاخصه های بالا را ندارد و اصِلا شناختی از مردم ندارد .. و انتخاب .مردم میباشد...
دهیار
Iran, Islamic Republic of
عبدالخانی فرمانداری!!!!!!! خیلی خنده داره
دهیار
Iran, Islamic Republic of
عبدالخانی .
باشت باوی و گشین
Iran, Islamic Republic of
اقای عبدالخانی گزینه مناسب و خوبی هست
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلام.
از بین گزینه های زیر فقط آقای پرخید را می توانم نام ببرم که فردی اجتماعی و مورد حمایت اکثر سلیقه ها هم می باشد و دارای نسبت فامیلی با طوایف باشت می باشد و از همه مهمتر از نیرو های مورد توجه خاص آقای تاجگردون هم می باشد.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلام
من فقط پرخید را می توانم نام ببرم که بتواند در این راستا موفق باشد از جمله اینکه در انتخابات شوری با مدت زمان کمی تبلغ داشتن فوق العاده ظاهر شدن و این نشان می دهد از اقبال مردمی برخوردار هست.
باشتی
Iran, Islamic Republic of
قطعا بهترین گزینه فرهاد محمدی میباشد
اقتدار باشت
Iran, Islamic Republic of
آخه عبدالخانی کجا و فرماندار کجا؟؟؟!!!!
اقتدار باشت
Iran, Islamic Republic of
آخه عبدالخانی کجا و فرمانداری کجا ؟ !!!!!!
باشتی
Iran, Islamic Republic of
بنظرم مردم باشت و باوی بهترین گزینه برای فرمانداری را فرهاد محمدی می دانند... مابقی گزینه ها در هیچ برهه سیاسی و انتخابات گذشته مثل محمدی برای مردم شناخته شده نیستن..‌ اصلا از لحاظ شخصیتی و چهره شناخته شده محمدی از همه اصلح تر و شاخص تر هست
باشت وباوی
Iran, Islamic Republic of
کامنت گذار۳۶به نام دهیار
شک دارم که تا الان عبدالخانی را دیده یا کلا"با ایشان در حد یک سلام وعلیک ارتباط داشته باشی...
حمایت شما با الفاظتان نسبت به عبدالخانی بهترین نوع حمایت بود.
چون تمامی موارد شامل حال ایشان میشد وشما هم یادآوری مجددی کردید. (کینه وتنفر در الفاظتان بیداد میکند)

ایشان به توانمندی وشجاعت ومردمی وسیاسی بودن وبویژه نسبت فامیلی داشتن با طوایف بزرگ باشت وباوی (همچون دولیاری وگوهرگانی وگشین ومیرسیدی و.....)ودیگر طوایف خارج از استان واصیل وخوشنام بودن معروفند.
تیرتان در اینخصوص به خطا رفت....چون همه ی این موارد مورد تایید دیگر دوستان نامزد نیز هست.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
درود برهمه ی گزینه ها
همه خوبند.یکی بهتر از یکی دیگر
ولی هر یک به دلیلی فرماندار باشت نخواهد بود.
آقای تاجگردون از مدتها قبل بعد از رایزنی با یکی دو نفر از این گزینه ها واظهار نظر منفی نسبت به یکی دیگر از گزینه ها انتخاب خود را نموده اند.
در آینده همه چیز برای مخاطبان عزیز روشن خواهد شد.
انتخاب اول ایشان از گزینه های باشتی بود که بنا به دلایلی آن شخص نپذیرفتند.
باشتی
Iran, Islamic Republic of
بابا ای نماینده ها بزارن ای فرماندار چندسال کار کنند وقتی کارو یاد میگرن تغییرشون میدند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
فقط سید مسعود حسینی. اخه کسی با مدرک تربیت بدنی به چه دردفرمانداری میخوره .درانتخابات اتی ما سادات . به تاجگردون نشان میدهیم که پشت کردن به این همه تخصیل کرده یعنی چه؟
حق
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه عزیزان من فکر کنم اینها همش یه بازی هست یه منبع اگاه خبر داده که اقای محمد امینی نیروی وزارت کشوری که هم اکنون در فرمانداری یکی از شهرستانهای استان فارس هست گزینه فرمانداری باشت هست و داره کارهای اداریشو انجام میده طبق شنیدها اینجوری میگن البته احتمال هم داره که برای معاونت فرمانداری یا بخشداران شهرستان باشت هم باشه
شیراز
Iran, Islamic Republic of
اینها همش بازی هست محمد امینی نیروی رسمی وزرات کشور از فرزندان باشت و باوی که در یکی ازفرمانداریهای شهرستانهای استان فارس مشغول به فعالیت می باشد و مسولیت دارد گزینه فرمانداری باشت می باشد از ما که گفتن بود دیگه باور کردنش با خودتون هست
پارسا
Iran, Islamic Republic of
مهندس عبدالخانی با کلاس تر و همشونه .
گرجی اهواز
Iran, Islamic Republic of
مهندس پرخید لیاقتش بالاتر از این حرفاست.انشالله وزارت
سلام
Iran, Islamic Republic of
حیدری فقط ..
گوهرگان
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون خدایی به دور از تعصب آقای پرخید بسیار شایسته این سمت است چون هم در بین مردم مقبولیت داره و هم جوان است و پر از ایده های جدید آقای تاجگردون لطفا به چنین جوانانی اعتماد کنید
انصاف
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام خدمت همه سروران گرامی
شک در دل را ه ندهید همه خوبن اما اول شخص خود اقای مسعودحسینی دوم شخص اقای حاج فرهادمحمدی و سوم سعید حق شنو هست
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
شک نکن آقای حاج فرهاد محمدی حق بزرگی بر گردن اصلاحات باشت و همه طوایف وبزرگان باشت و باوی کوهسرک شادگان فتح شابهرام تلچگاه لار نارگ موسی دولتیار ی پیچاب سرابیز گشین بیدکی گوهرگان باامیرشیخی دهبزرگی تکیه بویراحمد پشتکوه خان احمدی و سادات عنا جلیل بوستان و همه طوایف بزرگ و غیور باشت و باوی ..... حمایت بی دریغ خود را از حاج فرهاد محمدی دارن ... بهترین کسی که میتواند باعث هماهنگی بین نیروی اصلاحات باوی شود حاج محمدی میباشد .. ایشان از سال ۷۶ تاکنون پرچمدار اصلاحات در باشت باوی بوده و نماینده محترم دکتر تاجگردون بر قضیه کامل آگاه میباشد ... مابقی گزینه ها انسانهای بزرگی هستن ولی عقل حکم میکند برای هماهنگی اصلاحات فقط حاج فرهاد محمدی فرماندار بشه ..‌ باتشکر
باشت و باوى
Iran, Islamic Republic of
درود..آقای خسرو عباسى وزارت کشورى هستند.و کار اجرائى مى کنند،آقای تاجگردون ایشون رو قبول دارند.
Iran, Islamic Republic of
سلام از زمان اقای حسینی باشت در ارامش کامل واین تعامل ایشان با مردم واز جنس مردم بو دنش می باشد وفردی کار بلد وخوش اخلاق که میتواند علاوه برفرمانداری در مقام های بالاتر از ایشان استفاده گردد وتنها گزینه برای ما مردم باشت ایشان می باشد
کورش‌ حامدی
Iran, Islamic Republic of
اقای‌ عبدالخانی‌ بهترین‌ گزینه‌ هست
کورش‌ حامدی
Iran, Islamic Republic of
باسلام‌ مهندس‌ عبدالخانی‌ بهترین‌ گزینه‌ هست
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
درجواب اصلاحات اقای محمدی چ حقی برگردن طوایف باوی دارن؟
روستایی
Iran, Islamic Republic of
از سال اول که آقای تاجگردون که کاندیدای نمایندگی شد و رد صلاحیت شدن و دوره ای بعدی که ثبت نام کردن ... اولین کسی که آقای تاجگردون را دعوت کردن و جلسات مکرر برای ایشان گرفتن آقای حاج محمدی بودن ... یادم میاد بیشتر ادم های که هم اکنون خودشون را لیدر و همکاره تاجگردون میگرن جرات نداشتن خودشون را نشون بدن ازترس اینکه تاجگردون تایید صلاحیت نمی شود... بیشتر مسئولین الان شهر باشت حاضر نبودن وجرات نداشتن نماینده آقای تاجگردون سر صندوق بشن... همه دیدارها و برنامه های تاجگردون توسط حاج محمدی برنامه ریزی میشد.... الان کسانی برای فرمانداری گزینه هستن ‌که حتی یک نفر در روستاهای باشت آنها را ندیده ان...بنظر م بنده فرماندار باید مورد پذیرش عموم مردم باشت کار بین گزینه های موجود حاج محمدی از همه آنها اصلح تر میباشد
تاجگردونی
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج فرهاد محمدی پرخید برای شورا هم رای نیاورد حالا بشه فرماندار
بامشخی
Iran, Islamic Republic of
خود مهندس حسینی بهترین گذینه هستن .ایشون فردی مردمی و کاربلد هستن.انسانی شریف و پیگر همه ی امور شهرستان.تلاش ایشون قابل تحسین .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1