کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آکادمی بیلیارد استان کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد

4 دی 1396 ساعت 23:41


 
با حضور علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و فوادیان نایب رئیس فدراسیون بیلیارد کشور، اولین آکادمی بیلیارد در استان کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد.
به گزارش کبنا، در این آئین که با حضور علوی مدیر کل، فوادیان نایب رئیس فدراسیون، حکمتی اصل معاون توسعه ورزش، رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد، بخشدار مرکزی و معاونین فرماندار شهرستان بویراحمد برگزار شد، اولین آکادمی بیلیارد در استان و شهر یاسوج افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
شاپور عنبری رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان ضمن تشکر از حضور مدیر کل و نایب رئیس و مدعوین شرکت کننده در این مراسم گفت: سالن آکادمی بیلیارد شهر یاسوج در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان راه اندازی شده است.
عنبری افزود: در آکادمی بیلیارد استان ۲ میز اسنوکر و ۳ میز آیت بال وجود دارد و آماده پذیرایی از ورزشکاران و علاقمندان به این رشته می‌باشد.
رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان در ادامه از حمایت‌های علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در واگذاری سالن برای راه اندازی این آکادمی تقدیر کرد و افزود: متاسفانه قبل از مدیریت علوی هیچ اهمیتی به این رشته داده نمی‌شد و از یکسال گذشته با حمایت‌های مادی و معنوی مدیر کل ورزش و جوانان استان شاهد رشد و پیشرفت این رشته در استان وکشور بوده‌ایم.
عنبری در خصوص زمان حضور بانوان و آقایان جهت تمرینات در این آکادمی تصریح کرد: بانوان صبح‌ها و آقایان عصرها می‌توانند با مراجعه به آکادمی بیلیارد استان از امکانات استفاده کنند.
آکادمی بیلیارد استان و شهر یاسوج در استادیوم تختی شهر یاسوج جنب خانه جودو واقع شده است.

 


کد مطلب: 302635

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/302635/آکادمی-بیلیارد-استان-کهگیلویه-وبویراحمد-افتتاح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1