تاریخ انتشار
جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب : ۳۰۲۰۵۳

دعوت بازیکن ناشنوای استان به اردوی تیم ملی فوتبال/ حضور ۴ بازیکن نفت در اردوی تیم ملی

۱
۰
کبنا ؛خبرهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/269450/IMG_5135.JPGاهدای یک دستگاه ویلچر به ورزشکار معلول و قطع نخاعی هم استانی
با حضور علوی مدیر کل، حراست اداره کل، رئیس و دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان یک دستگاه ویلچر برقی به ورزشکارمعلول یاسوجی که بر اثر صانحه دچار معلولیت و قطع نخاع شده اهدا شد.
با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان یک دستگاه ویلچر به ورزشکار معلول و قطع نخاعی اهدا شد.
در این مراسم که با حضور سید محمد تقی علوی، نجاتبخش، غلامپور وآذرپیوند در منزل ورزشکار معلول و قطع نخاعی رضا علیزاده برگزار شد، مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن آرزوی شفای عاجل برای این ورزشکار و قهرمان ارزنده ورزش رزمی کونگفو توآ استان، اظهار امیدواری کرد با تلاش و پشتکار و دعای مردم وورزشکاران شاهد حضور مجدد این قهرمان استان در میادین باشیم.
غلامپور رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان ضمن تشکر از حضور و حمایت علوی مدیر کل و شفای عاجل بیان داشت: با پیشرفت عمل پزشکی این امید است در آینده نزدیک با عمل پیوند سلول‌های بنیادی این ورزشکار و قهرمان سلامتی مجدد خود را به دست آورد.
رضا علیزاده قهرمان رشته کونگفو پرتوآ استان و دارنده چند مقام مسابقات کشوری بادی کنتاکت کشور در خرداد ماه امسال در یک صانحه دچار آسیب دیدگی از ناحیه کمر و نخاع شد که با پیگیری رئیس و دبیر هیئت پزشکی ورزشی و حمایت‌های علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان یک دستگاه ویلچر برقی برای این ورزشکار و قهرمان به مبلغ ۵ میلیون تومان خریداری و تحویل این ورزشکار شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/269440/IMG_5112.JPG تلاش در جهت ارتقای ورزش و جوانان استان / نگاه ویژه به قهرمانان و بازی‌های آسیای جاکارتای اندونزی
مدیر کل ورزش و جوانان استان در جلسه شورای کارکنان ورزش و جوانان استان خواستار تلاش در جهت ارتقای ورزش استان شد و گفت: یکی از اولویت‌های دستگاه ورزش و جوانان استان بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی است.
علوی خواستار تلاش مضاعف در جهت ارتقای ورزش استان ونگاه ویژه به بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی شد. جلسه شورای کارکنان ورزش و جوانان استان برگزار شد.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در این نشست ضمن تبریک ۲۷ آذرماه روز وحدت حوزه و دانشگاه، خواستار تلاش مضاعف در جهت ارتقای ورزش استان شد و گفت: اولویت دستگاه ورزش استان نگاه ویژه به قهرمانان و ملی پوشان و تلاش برای کسب سهیمه وسکوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزیست.
علوی راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری را یکی از دستاوردهای سال گذشته در حوزه ادرای در ورزش استان دانست و خواستار تلاس در ارتقای سطح دانش کارکنان اداره کل شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان، تلاش، انسجام اداری، ارتقای ورزش استان، بررسی و رفع نقاط ضعف اداره کل در جهت بهبود و ساماندهی جایگاه عملکرد و ارزیابی اداره کل در بین دستگاه‌های اجرایی استان را خواستار شد.
مدیر ارشد ورزش استان دوری از تشنج، همدلی، و تقویت واحدهای ستادی را یکی دیگر از برنامه‌های خود دانست و از معاونین و مسئولین ستادی اداره کل و شهرستان بویراحمد در میزبانی خوب نشست مسئولین ورزش بانوان منطقه دو تقدیر کرد.
وی در ادامه به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده در روز جمعه یکم دیماه در شهرستان گچساران با حضور شبکه سوم و اهدای جوایز نفیس یک دستگاه خودرو پراید و صدها جوایز نفیس اشاره کرد وضمن دعوت احاد مردم استان بخصوص شهرستان گچساران، از حمایت نماینده مردم شهرستان گچساران وباشت در برگزاری این همایش تقدیر کرد.
علوی از حسابرسی هیئت‌های ورزشی استان خبر داد و خواستار برگزاری کلاس و کارگاه اموزشی ویژه خزانه داران هیئت‌ها شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان نگاه خود و وزارت ورزش و جوانان را به بازی‌های آسیایی و قهرمانان ذکر کرد و ضمن تاکید بر توجه و نگاه ویژه به ملی پوشان، خواستار تلاش و ارتقای ورزش استان در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی شد.
برگزاری کارگاه‌های روان شناسی و اصول اداری ویژه کارکنان ورزش استان از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/269730/photo_2017-12-20_09-53-46.jpgجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گچساران برگزار می‌شود
معاون فرهنگی و امور جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری نشست ساماندهی جوانان شهرستان گچساران خبر داد.
جسله ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گچساران برگزار می‌شود.
رحمت الله شاکری معاون فرهنگی و امور جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت: جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گچساران برگزار می‌شود.
شاکری ادامه داد: این نشست روز دوشنبه ۴ دیماه ساعت ۱۰ صبح در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی امور جوانان تصریح کرد: این نشست در خصوص آسیب‌های اجتماعی با محوریت فضای مجازی، عفاف، حجاب برگزار خواهد شد.
وی بیان داشت: در این جلسه مدیریت کلیه باشگاه‌ها، روساء و نایب رئیسان هیئت‌ها و سمن‌ها و تشکل‌های مردمی شهرستان حضور خواهند داشت.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/269726/IMG_173620copy.JPG.jpgدرخشش کشتی گیران فرنگی کار استان کهگیلویه وبویراحمد در مسابقات کشوری
کشتی گیران فرنگی کار نوجوان استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند.
رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور در گروه ب، روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه در سالن ۲ هزار نفری شهر بیجار استان کردستان برگزار شد..
در این رقابت‌ها تیم اعزامی به مسابقات کشوری چه در تیمی وچه بصورت انفرادی مبارزات خوبی را به نمایش گذاشتند.
در تیمی، تیم کشتی نوجوانان کهگیلویه وبویراحمد در دور اول با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب کرمانشاه شد، دور دوم استراحت داشت، دور سوم تیم کشتی استان موفق شد با نتیجه عالی ۸ بر ۲ بر تیم چهارمحال و بختیاری غلبه کند ودر دور چهارم گلستان را با نتیجه ۵ بر ۵ و با امتیاز مثبت از پیش روی بردارد و در دور پنجم با نتیجه ۵ بر ۵ و با یک امتیاز فنی کم تر مغلوب گیلان قهرمان این دوره شد.
تیم‌های گیلان و کرمانشاه به فینال و رده بندی راه پیدا کردند و تیم کشتی کهگیلویه و بویراحمد برای مقام پنجم و ششمی رو در روی تیم البرز قرار گرفت که تیم مقتدر استان موفق شد در یک دیدار نفس گیر با نتیجه ۵ بر ۵ و با امتیاز فنی ۲۳ بر ۱۷ تیم البرز را شکست دهد و به مقام پنجم این مسابقات نائل آید.
در انفرادی حمید رضا دادوند در وزن ۶۰ کیلوگرم به مقام نایب قهرمانی رسید.
علیرضا دادوند در وزن ۵۵ کیلوگرم وسید امیرحسین حسینی در وزن ۶۵ کیلوگرم به مقام سوم دست یافتند.
در پایان این رقابت‌ها تیم استان گیلان به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های مرکزی و اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.
رده بندی تیمی: ۱- گیلان ۲- مرکزی ۳- اصفهان ۴- کرمانشاه ۵- کهگیلویه و بویراحمد ۶- البرز ۷- گلستان ۸- کردستان ۹- آذربایجان شرقی ۱۰- چهارمحال و بختیاری
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/269722/images.jpgبازیکن ناشنوای استان به اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور دعوت شد
رئیس هیئت ناشنوایان استان از حضور بازیکن تیم فوتبال استان به اردوی تیم ملی ناشنوایان کشور خبر داد.
بازیکن تیم فوتبال ناشنوایان استان به اردوی تیم ملی کشور دعوت شد.
محمد کریم آریا با بیان این خبر بیان داشت: سومین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور به منظور شرکت در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از ۲ لغایت ۷ دیماه در تهران برگزار می‌شود و پویان محمدی بازیکن تیم فوتبال ناشنوایان استان به این اردو دعوت شده است.
رئیس هیئت ناشنوایان استان تصریح کرد: مسابقات فوتبال ناشنوایان آسیا به میزبانی کشور کره در سال ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد.
آریا ادامه داد: اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ناشنوایان کشورواقع در تهران میدان امام حسین خیابان دماوند روبه روی بیمارستان بوعلی برگزار خواهد شد و دعوت شدندگان می‌بایست روز شنبه ۲ دیماه خود را به سرپرست تیم ملی معرفی کنند.
این مقام مسئول در هیئت ناشنوایان برای این ملی پوش ناشنوای هم استانی دراین اردو آروزی موفقیت کرد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/269718/images.jpgحضور ۴ بازیکن نفت و گاز گچساران در اردوی تیم ملی
چهار بازیکن تیم هندبال نفت و گاز گچساران به اردوی تیم ملی هندبال کشور دعوت شدند.
رئیس هیئت هندبال استان از دعوت چهار بازیکن تیم نفت و گاز گچساران به اردوی تیم ملی خبر داد.
علی ضامن آویش رئیس هیئت هندبال استان با بیان این خبر  گفت: فدراسیون هندبال ۲۰ بازیکن شاغل در لیگ‌های داخلی و خارجی راجهت شرکت در اردوی آمادگی دعوت کرد.
آویش ادامه داد: ششمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال کشورمان از صبح جمعه ۱ دی ماه در محل تالار هندبال برگزار می‌گردد.
رئیس هیئت هندبال استان تصریح کرد: اردوی آمادگی تیم ملی به منظور حضور پرقدرت در بازی‌های قهرمانی آسیا باحضور سرمربی خارجی تیم ملی از ۱ تا ۳ دی ماه در تهران برگزار می‌شود.
آویش ادامه داد: در بین ۲۰ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی اسامی ۴ بازیکن نفت و گاز گچساران بنام‌های
مهرداد صمصامی، علی رحیمی، مجتبی حیدرپور و محمد‌قاسمی دیده می‌شود.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/269749/photo_2017-12-20_10-47-24.jpgدر دیدار برگشت دسته یکم باشگاه‌های کشور، فراز بام در بهبهان به مصاف حریف خود می‌رود
مدیر عامل باشگاه هندبال فراز بام دهدشت از برگزاری دیدار برگشت تیم‌های هندبال این باشگاه با نماینده بهبهان در لیگ دسته یکم باشگاه‌های کشور خبر داد.
در دیدار برگشت مسابقات لیگ دسته یکم هندبال باشگاه‌های کشور، فراز بام به مصاف نماینده بهبهان می‌رود.
مجید پارسایی مدیر عامل و مربی تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت با بیان این خبر گفت: دیدار برگشت تیم‌های هندبال فراز بام دهدشت و قصر نشاط ایرانیان بهبهان برگزار می‌شود.
پارسایی ادامه داد: این دیدار روز پنج شنبه ۳۰ آذماه به میزبانی شهر بهبهان برگزار و تیم هندبال فراز بام دهدشت برای جبران شکست دور رفت با تمام توان به مصاف این حریف می‌رود.
مدیر عامل باشگاه هندبال فراز بام خائیز دهدشت تصریح کرد: این دیدار از ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ۳۰ آذرماه در سالن ولایت شهر بهبهان برگزار می‌شود و امیدواریم همچون بازی‌های گذشته شاهد حضور گسترده تماشاگران پرشور دهدشتی در این دیدار باشیم.
مربی باشگاه هندبال فراز بام دهدشت یادآور شد با پیروزی در این دیدار حساس شانس حضور تیم فراز بام دهدشت در جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها افزایش خواهد یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما

باگ
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاسف داره ....یه ویلچر دادن عکس گرفتن داره...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1