کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید سرزده استاندار از بیمارستان شهدای گمنام یاسوج / احمدی: وضعیت بیمارستان و خدمات‌دهی در شأن مردم نیست / احمدی به مسوولان سازمان تامین اجتماعی کشور تلفن زد / ورود بازرسان هفته آینده به یاسوج (+تصاویر)

2 بهمن 1396 ساعت 11:57


استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صورت سرزده از بیمارستان شهدای گمنام یاسوج بازدید کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سرزده از بیمارستان شهدای گمنام یاسوج وابسته به سازمان تامین اجتماعی بازدید کرد.
احمدی در این بازدید ضمن بازدید از تمام بخش‌های این بیمارستان با بیماران و مراجعه‌کنندگان ملاقات و دیدار کرد و از نزدیک حرف‌ها و صحبت‌های آنها را شنید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد وضعیت این بیمارستان را نگران کننده دانست و اظهار داشت: باید حرمت مردم در ارائه خدمات نگه داشته شود.
احمدی افزود: تخت‌های این بیمارستان و وضعیت بهداشت محیط، سرویس‌های بهداشت و اتاق‌ها و بخش‌ها مناسب نیست.
وی تاکید کرد: باید نحوه سرویس دهی و خدمات رسانی به مردم مطلوب باشد و خدمات باید از حالت سنتی خارج شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در خطاب به مسوولان این بیمارستان خواستار بهبود خدمات رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان شد و تاکید کرد: این شیوه ارائه خدمات در شأن مردم نیست و احترام به مردم را زیر سووال می‌برد.
وی تصریح کرد: وضعیت بیمارستان شهدای گمنام نامطلوب است.
به گزارش کبنا، همزمان با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محوطه بیمارستان و بخش انتظار همراهان بیماران، مردم به دور استاندار تجمع و به شدت از وضعیت شهدای گمنام ابراز نگرانی و انتقاد کردند. و بیان می‌کردند که داروخانه این بیمارستان شب‌ها تعطیل است و ما باید ۱۲ شب و ۲ شب خودمان از بیرون داروها را تهیه کنیم و همچنین لوازم اولیه بیماران در این بیمارستان موجود نیست. و داروخانه داروهای ضروری را ندارد.
این مراجعه کنندگان به بیمارستان شهدای گمنام تاکید کردند که شرایط مراقبت از بیماران در این بیمارستان بسیار دشوار است، تعداد تخت‌های این بیمارستان کم و کسی دلش برای بیماران هم نمی‌سوزد.
احمدی که سخنان مردم را از نزدیک شنید با مسوولان سازمان تأمین اجتماعی کشور تلفنی وارد مذاکره شد و از آنها خواست تا هیئتی را برای بازرسی از وضعیت بیمارستان‌های این سازمان به استان کهگیلویه و بویراحمد بفرستند.
وی در این گفت‌وگوی تلفنی با مسوولان سازمان تامین اجتماعی در کشور ضمن اعلام شرایط نامطلوب بیمارستان شهدای گمنام خواستار رسیدگی به این وضعیت شد و از آنها خواست تا در این استان حضور پیدا کنند.
به گفته استاندار، مسوولان سازمان تامین اجتماعی کشور هفته آینده به این استان سفر  خواهند کرد.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: «۲۰ روز آینده مجدداً از این بیمارستان بازدید خواهد کرد.
 


کد مطلب: 301820

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/301820/بازدید-سرزده-استاندار-بیمارستان-شهدای-گمنام-یاسوج-احمدی-وضعیت-خدمات-دهی-شأن-مردم-نیست-مسوولان-سازمان-تامین-اجتماعی-کشور-تلفن-زد-ورود-بازرسان-هفته-آینده-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1