کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار مدیرکل بنیاد شهید با آمیر احمد تقوی (+تصاویر)

27 آذر 1396 ساعت 20:21


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله میر احمد تقوی رئیس حوزه‌های علمیه کهگیلویه دیدار و از رهنمودهای این عالم برجسته بهره برد.
مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اظهار خرسندی از ملاقات با ایشان و ابراز تشکر از توصیه‌ها و رهنمودهای این عالم برجسته دینی گفت: ما هر چه داریم از راهنمایی و ارشاد زعما و عالمان دینی است لذا امیدوارم با عمل به فرامین و توصیه‌های اخلاقی حضرتعالی در مسیر حق وخدمت به جامعه ایثارگری گام برداریم.
آیت الله میر احمد تقوی ضمن ارائه توصیه‌های ارشادی، بابیان اینکه مسئولین جمهوری اسلامی باید ملجأ و پناهگاه مردم باشند اظهار داشت: مدیران و مسئولین دولتی با نگاه دلسوزانه به آحاد مردم در برقراری عدالت اجتماعی سهیم باشند.
این عالم برجسته افزود: در نظام مقدس اسلامی‌مان مسئولین با ارج نهادن به ارباب‌رجوع، همه را برابر پندارند و در برخورد و پیگیری امور برای آنان تفاوتی قائل نشوند.
وی بابیان اینکه خدا ناظر اعمال و رفتار همه ماست تصریح کرد: هراندازه در صراط و مسیر حق گام برداریم عمل ما پاک‌تر و دقت در کردارمان خالص‌تر خواهد شد.
آیت الله میر احمد تقوی رئیس حوزه‌های علمیه شهرستان کهگیلویه با تقدیر از تلاش مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: تلاش و اهتمام مدیران و خدمتگزاران کشور قابل‌تقدیر است اما سعی کنید با خدمت به مردم خشنودی حضرت ولی‌عصر (عج) را فراهم کنید.


کد مطلب: 301042

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/301042/دیدار-مدیرکل-بنیاد-شهید-آمیر-احمد-تقوی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1