کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نظر دهراب‌پور در خصوص انتصاب معاونین شهردار مشخص شد

25 آذر 1396 ساعت 21:39



محمد رحیم دهراب پور گفت: معامله گران به دنبال سهم خواهی در شورای شهر هستند.

 دهراب پور بیان کرد: بیش از ۱۰ سال سابقه حضور در دوره‌های قبلی شورا را دارم و هرگز چنین رویه‌ای را قبول نداشتم.

 عضو شورای شهر یاسوج می‌گوید: نه اعضای شورا حق دارند از شهردار سهم خواهی کنند و نه شهردار این حق را دارد که برای حفظ جایگاه و موقعیت خود از اعتماد مردم سوء استفاده کند.

 محمد رحیم دهراب پور در پاسخ به این سؤال که اعضای شورای شهر در انتخابات معاونان جدید شهرداری دخالتی داشته‌اند؟ اظهار داشت: در جریان کارهای شهردار یاسوج در رابطه با تعیین معاونینش نیستم و به هیچ عنوان سهم خواهی را قبول ندارم.

 وی در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون در راستای انتخاب معاونان جدید شهرداری یاسوج با شما مشورت شده است، گفت: تا کنون کسی در این رابطه با ما صحبت و مشورتی نکرده است و اصلاً چنین روشی را ناپسند و غلط می‌دانم و وجود چنین مسائلی همچون آفت جامعه است.

 وی با بیان اینکه از موضوع سهم خواهی اعضای شورا هیچگونه اطلاعی ندارم، عنوان کرد: اگر چنین مسئله‌ای صحت دارد بروی اعتماد مردم معامله کرده‌اند و این فرهنگ بدعتی نادرست است.

 دهراب پور تصریح کرد: نه اعضای شورا حق دارند از شهردار سهم خواهی کنند و نه شهردار این حق را دارد که برای حفظ جایگاه و موقعیت خود از اعتماد مردم سوء استفاده کند.

 عضو شورای شهر یاسوج اظهار داشت: وظیفه بنده به عنوان عضو شورای شهر استیفای حقوق مردم از مجاری قانونی است و اگر چنین مسئله‌ای صحت داشته باشد از طریق قانونی اقدام می‌کنم.


کد مطلب: 300435

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/300435/نظر-دهراب-پور-خصوص-انتصاب-معاونین-شهردار-مشخص

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1