تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۲۹۹۶۶۱

مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد (+ عکس)

۰
کبنا ؛ 
مراسم بزرگداشت روز دانشجو به همت تشکل وحدت اسلامی و انجمن اسلامی پیروان خط امام (ره) دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در سالن حکیم جرجانی برگزار شد.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو گفت: ۱۶ آذر روز دانشجو و نماد آزادگی و آزاد اندیشی است، به طوری که این روز سبب ظهور، بروز و رشد اندیشه‌های نو و علمی شد.
جمشید محمدی افزود: گرامی داشت این روز سبب تجدید وقایع و مستحکم تر شدن عقاید خواهد شد.
وی در پایان با قرائت پیامی از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، سخنان خود را به اتمام رساند.
متن کامل پیام دکتر اورنگ ایلامی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به شرح ذیل است:
۱۶ آذر نماد دانش و علیت بخشیدن به آرمان‌های بلند انقلاب و روز ارج نهادن به دانشجوی انقلابی و روز نمایش قدرت علمی دانشجویان در فتح قله‌های بلند علم و معنویت است و دانشجو عظمت و بزرگی علم در دین مبین اسلام را دارد.
۱۶ آذر فریاد خودآگاهی خودباوری و آزادی خواهی دانشجویان و دانشگاه است. دانشگاه نقطه عطف هر جامعه و کشور، دانشجویان سفیران دانش و دانش منشأ قدرت، روحیه جستجو و تحقیق و تفکر انتقادی و نوشتاری است. روز دانشجو فرصتی است که نقش عظیم و پررنگ دانشجویان، این قشر عظیم و سرنوشت ساز را در جامعه یاد آوری کنیم و نباید یادمان برود که آن‌ها همواره در راستای شکوفایی جمهوری اسلامی ایران تلاش نموده‌اند.
این روز مقدس بر شما دانشجویان که پاسداران امین آرمان‌های همسنگر های خود هستید مبارک باد و بدون شک آینده از آن ملتی است که دیروز را پاس داشته و با قدر داشتن امروز برنامه ای برای فردا داشته باشد که امروز بیش از پیش نیازمند آگاهی و خودباوری شما دانشجویان سرنوشت ساز هستیم. اینجانب به نوبه خود این روز بزرگ را به تمام اصحاب علم و اندیشه کشور به ویژه قشر فرهیخته دانشگاهی تبریک عرض می‌کنم. امید است با تلاش و همت علمی دانشجویان این مرز و بوم شاهد جهش‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف و دستیابی به افق‌های درخشان ایران اسلامی باشیم.
در این مراسم نمایندگان پنج تشکل دانشگاه علوم پزشکی که شامل تشکل انجمن اسلامی، انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره)، بسیج، تشکل وحدت اسلامی و انجمن مستقل اسلامی به بیان صحبت‌های خود پرداختند.
مراسم بزرگداشت روز دانشجو با اجرای برنامه‌های متنوع همچون تئاتر، استند آپ کمدی و موسیقی زنده همراه و با حضور سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و جمعی از مسئولین و اساتید این دانشگاه در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار شد.
 
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1