تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۲۹۹۵۵۷

بازدید سرزده بازرس کهگیلویه و بویراحمد از شرکت نفت / کمبود سوخت در استان نداریم / (+تصاویر)

۹
۰
کبنا ؛مدیر کل بازرسی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظرات و پیشنهادات استاندار استان در حوزه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با شگرف و سرعت بالا در حال عملیاتی شدن می‌باشد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز محمود مومن‌نسب مدیر کل بازرسی و ارزیابی عملکرد امور حقوقی استانداری با هدف ارزیابی مجموعه فعالیت سوخت‌رسانی و اقدامات طرح تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی و راهنمایی مراجعین از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان بصورت سرزده و بدون اطلاع قبلی بازدید کرد.
در این بازدید مومن‌نسب ضمن بازدید سرزده از واحدها و دیدار با کارکنان عملیاتی و ستادی و انبار نفت از مجموعه فعالیت، اقدامات، نحوه خدمت رسانی، تکریم ارباب رجوع و همچنین راهنمایی و ارشاد مراجعین از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرارداد.
مدیر کل بازرسی و ارزیابی عملکرد امور حقوقی بابیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی یکی از دستگاه‌های خدمت رسان موفق و برتر در سطح استان می‌باشد گفت: کار سوخترسانی یکی از حساس‌ترین ومهمترین خدماتی است که در کشور توسط کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی انجام می‌گیرد و با آغاز فصل سرما و صعب العبور بودن نقاطی از استان، این حساسیت مضاعف می‌گردد.
مهندس مؤمن نسب افزود: بعد از جلسه ستاد قاچاق سوخت تحولات شگرف و اقدامات خوبی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان در حال شکل گیری است و با بررسی‌های بعمل آمده با نظارت و درج نوع تبلیغات سامانه ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی و ارتباط مشتری در کلیه جایگاه‌های سوخت استان، زمینه اطلاع رسانی مردم را فراهم نموده که این حرکت مدیر عامل شرکت از نظر کارشناسان ارشد استانداری استان توجه ویژه ای به خود جلب نموده است.
وی اظهار کرد: مردم سرمایه‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و ما مسئولین، خادمان وتمام دغدغه‌هایمان وقف رضایت مردم می‌باشد و زحمت و تلاش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی چون بصورت استمراری است و انقطاعی ندارد چندان مشهود نیست و اینگونه خدمت‌ها به چشم کمتر می‌آید و تصور کنیم اگر چند روز فرآورده‌های نفتی به مردم شریف نرسد یا سوخت روستاها در فصل سرما با وقفه کوتاهی ایجاد شود آن وقت است که قدر شرکت ملی پخش و کارکنان آن شناخته می‌شود.
در ادامه این دیدار و بازدید لطف اله مسعودی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان از تکریم ارباب رجوع بعنوان یکی از مؤلفه‌های حقوق شهروندی نام برد و گفت: در واقع تکریم ارباب رجوع به نحوه رعایت مؤلفه‌های رفتاری کارکنان در قبال شهروندان تاکید دارد که به فراخور آن مردم عزیز عملکرد دستگاه و سازمان‌ها را ارزیابی می‌کنند.
مسعودی افزود: سوخترسانی به استان بحمدالله با روند بسیار مناسبی در حال انجام است و هیچگونه کمبودی وجود ندارد و کارکنان این شرکت در تمام اوقات شبانه روز در طول سال بویژه در ایام سوخترسانی زمستانی لحظه ای از خدمت رسانی به مردم شریف غفلت ندارند و امیدواریم با راه اندازی مجدد جایگاه عرضه سوخت بنزین بلوار جمهوری پس از ۵ سال تعطیلی بتوانیم یکی از مطالبات بحق مردم را محقق کنیم و رسیدن به نقطه مطلوب درخصوص تحقق تأمین رضایتمندی شهروندان از برنامه‌های اولویت دار این شرکت در مرکز استان و نواحی تابعه شهرستان‌ها می‌باشد.
در پایان این جلسه مدیر کل بازرسی و اررزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری از تعامل مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان که در زمان تصدی مدیریت ایشان با دستگاه‌های اجرایی و مردم شریف استان صورت پذیرفته تقدیر و تشکر ویژه کردند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهار
Iran, Islamic Republic of
کاش یه بازرسی هم میومد از روند استخدامهای فله ای بازرسی میکرد...چرا یه نفر سه بار در آزمون قبول میشه ولی مصاحبه ردش میکنن؟؟؟آیا نباید بازرسی بشه این موارد؟؟ولی نالایق ترین افراد به راحتی و صرفا با پارتی وارد میشوند !!!!
1398
Iran, Islamic Republic of
بازدید سرزده از محوطه ، ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
این حرکت مسئولین بسیار جالبه از اون مهمتر این هست که سازمان مطبوع هم موفق بوده البته امیدوار هستیم دیگر ارگانها وسازمانها همین طور باشند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خدایی بنده یکی از ارباب رجوعهایی شرکت نفت هستم همیشه هم راضی بودم ..کارهاشون خیلی دقیق و به موقع انجام میشه.وقتم تو این اداره تلف نشده...البته جاداره از مدیر محترم این شرکت تشکر کنم
احمد
Iran, Islamic Republic of
مدیر وقتی جوان و انرژیک باشه دیگه معلومه که همه هم راضی باشند
م_ ب
Iran, Islamic Republic of
خیلی حرکت خوبی. از سوی بازرسی استانداری صورت گرفت و انشااله در مورد سایر ارگانها و ادارات نیز انجام شود . به خصوص اداراتی که نارضایتی مردم بیشتر است . در مورد شرکت نفت هم با وجود مدیر کاربلد و کارکنان راضی از مدیر همین انتظار هم میرود.
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب بازرس محترم
جنابعالی همان استانداری. را درست کن بقیه درست می شوند
بیداد
Iran, Islamic Republic of
بازدیده سرزده.خخخ.اینقدسرزده که کلاه شون روهم آماده کردند.بعداینکه به جای این مسخره بازی هاازجایگاه های سی ان جی دیدن فرمایندکه صف های طویلش امان مردم روبریده
ایزدی
Iran, Islamic Republic of
اقای مسعودی از نیروهای متعهد، پاک دست ، متخصص و توانمند هست انشالله بتوانیم ایشان را در سطح کلان مدیریتی کشور ببینیم
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1