کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بی‌نظمی در جلسه روز دانشجو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ از نقد شدید احمدی‌نژاد تا تقاضای مجری

21 آذر 1396 ساعت 21:24


روز دانشجو با حضور مرجان کاووسی عضو مجمع زنان اصلاح طلب و عضو شورای سیاست‌گذاری حزب اراده ملت ایران با تلاش تشکل وحدت اسلامی و انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در سالن حکیم جرجانی این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، امشب با حضور مرجان کاووسی عضو مجمع زنان اصلاح طلب با حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و حضور چهره‌های اصلاخ طلب بویراحمد و برخی از مسوولان این دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم وقتی که روزبه نعیمی مسوول تشکل وحدت اسلامی با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت و انتخابات حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور دولت دوازدهم، اظهار کرد: در آن انتخابات آقای روحانی وعده‌های را به جوانان و دانشجویان دادند که الان زمان مطالبه گری آن وعده‌ها است.
همزمان با صحبت‌های او یکی از دانشجویان به اظهارات او واکنش نشان داد که واکنش او با همهمه در سالن جلسه برگزار شد و تا لحظاتی در سالن حکیم جرجانی شاهد بی‌نظمی بودیم، بطوریکه تعداد زیادی از دانشجویان به سمت مرکز این بی‌نظمی آمدند.
در ادامه مسوول انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز به مسائل سیاسی کشور پرداخت و خواستار رسیدگی مسئله حصر شد. این دانشجو کاندیدای اصلی خودشان را در انتخابات سید محمد خاتمی دانست.
وی همچنین گفت: دانشجو هیچ وقت ذلت را نمی‌پذیرد
خانم خوبانی بیانیه‌ای را در ادامه این جلسه دانشجویی قرائت کرد و انتقادهای شدیدی را نسبت به دولت نهم و دهم کردند و او را فتنه‌گر اصلی خواند.
او همچنین گفت: دوره برخورد با دانشجو تمام شده است و امروز هر دانشجو صلاح خود و جامعه‌اش را می‌داند.
این دانشجو همچنین عملکرد دولت نهم و دهم را مورد نقد قرار داد و تورم بالا، پولشویی و اختلاس برخی مسوولان آن دولت ها را از ایرادت های آن دولت دانست.
مجری برنامه مرتب می‌گفت؛ حرف هایی که اینجا زده می شود، نظر شخصی همان فرد است، و نباید آن را به جمع تعمیم داد.
 


کد مطلب: 299416

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/299416/بی-نظمی-جلسه-روز-دانشجو-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج-نقد-شدید-احمدی-نژاد-تقاضای-مجری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1