کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسئولان بجای اینکه در فضای مجازی به سروکله هم می‌پرند به دنبال حل مشکلات مردم بروند/ کمبود امکانات و نیروهای مجرب بهداشت دیشموک قابل توجیه نیست

20 آذر 1396 ساعت 1:23


یک سرهنگ بازنشسته و جانباز هشت سال دفاع مقدس در جمع مردم دیشموک در واکنش به مرگ مرد دیشموکی که بر اثر واژگونی تراکتور به درمانگاه دیشموک منتقل شد؛ اظهار کرد: مردم در انتحابات رای می دهند که دولت خدمتگذار باشد و مشکلات مردم را حل کند.


به گزارش کبنا، نورالله دهناد با بیان اینکه؛ تا چه زمانی ما باید کمبود امکانات و نبود متخصص در مرکز بهداشت و درمان دیشموک را توجیه کنیم، تصریح کرد:‌چرا مسئولان به داد مردم دیشموک نمی رسند.

وی با اشاره به اینکه؛ برای جلوگیری از برخی مرگ ها در مرکز بهداشت و درمان دیشموک؛ خدماتی ارائه نمی شود، گفت:  فریاد مردم محروم دیشموک به جایی نمی رسد.

وی با باراز تاسف و انتقاد؛ بیان کرد: مسئولان بجای خدمت به مردم در فضای مجازی از سروکله هم بالا و پایین می‌پرند.

دهناد با بیان اینکه؛ برای نجات بیماری که بر اثر واژگونی تراکتور دچار حادثه شد؛ خدماتی انجام نشده است، متذکر شد: اگر حتی یک پرستار برای این بنده خدا مجرب بوده و تیغ می کشید تا خون از ریه ایشان خارج میشد؛ عیب نمی کرد.

وی انتقاد کرد: چرا مسئولان به داد منطقه پرجمعیت دیشموک نمی رسند و چرا فریاد این محرومان به جایی نمی رسد؟!

این جانباز هشت سال دفاع مقدس گفت: این مسئولانی که در فضای مجازی هم دیگر را می کوبند؛ به فکر مردم باشند و خواسته های بحق مردم را مطالبه کند.

دهناد گفت:‌مسئولان اگر قصد خدمت دارند؛ نگذارند عمر مردم تلف شود.

وی با بیان اینگه؛ حق ما و مردم است از مسئولان حقوقشان را مطالبه کنند، گفت: این مسئولانی که در تلفن هایشان می تازند و خودشان به هم حمله می کنند، دنبال مشکلات مردم بروند و نگذارند مردم جان شان را از دست بدهند.

 


کد مطلب: 298809

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/298809/مسئولان-بجای-اینکه-فضای-مجازی-سروکله-هم-می-پرند-دنبال-حل-مشکلات-مردم-بروند-کمبود-امکانات-نیروهای-مجرب-بهداشت-دیشموک-قابل-توجیه-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1